Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45481
Titel: Вдосконалення стратегії ефективного просування та продажу продукту діяльності підприємств ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Na Nebi»)
Övriga titlar: Improvement of a strategy on effective promotion and products sales of the restaurant business enterprises (restaurant “Na Nebi” as a case study)
Författare: Ухач, Софія Миколаївна
Ukhach, Sofiia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Ухач С. М. Вдосконалення стратегії ефективного просування та продажу продукту діяльності підприємств ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Na Nebi») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. Б. Федишин. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 75 с.
Utgivningsdatum: jun-2024
Submitted date: jun-2024
Date of entry: 27-jun-2024
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Федишин, Ірина Богданівна
Fedyshyn, Iryna
Nyckelord: сфера обслуговуваня
ресторан
криза
концепція
стратегія
доповнена реальність
service sector
restaurant
crisis
concept
strategy
augmented reality
Page range: 1-75
Sammanfattning: Ухач С.М. Кваліфікаційна робота бакалавра на тему: «Вдосконалення стратегії ефективного просування та продажу продукту діяльності підприємств ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Na Nebi»)» виконана на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Кваліфікаційна робота бакалавра: 75 сторінок, 11 рисунків, 7 таблиць, 29 літературних джерел. Об'єкт дослідження  підприємство у сфері ресторанного бізнесу «Na Nebi». Предмет дослідження  удосконалення розробки ефективної стратегії ресторану «Na Nebi». Метою роботи є пропозиції щодо створення концепції ефективного стратегічного просування та продажу продукту ресторану «Na Nebi». Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, табличний. У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади стратегічної діяльності підприємства сфери обслуговування; подана зaгaльнa xaрaктериcтикa ресторану та здійснено аналіз управління фінансовою діяльністю досліджуваного ресторану; запропоновано напрями підвищення ефективності удосконалення стратегічного планування ресторану «Na Nebi». Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – ресторану «Na Nebi»
Ukhach S. M. Qualifying work of the bachelor on the topic "Improvement of a strategy on effective promotion and products sales of the restaurant business enterprises (restaurant “Na Nebi” as a case study)" was performed to obtain the educational qualification level "bachelor" in the specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Faculty of Economics and Management. - Ternopil, 2024. Bachelor's qualification work: 75 pages, 11 figures, 7 tables, 29 literary sources. The object of the study is the enterprise in the field of restaurant business “Na Nebi”. The subject of the study is to improve the development of an effective strategy for the restaurant “Na Nebi”. The purpose of the work is to make proposals for the concept creation of the effective strategic promotion and sale of the product of the restaurant “Na Nebi”. Research methods: observation, comparison, grouping, analysis and synthesis, tabular. The theoretical basis of the strategic activity of the enterprise in the service field is investigated in the qualification work; the general characteristics of the restaurant is presented and analysis of the management of the restaurant`s financial activities is carried out; directions for increasing the effectiveness of improving the strategic planning of the restaurant “Na Nebi” are proposed. The results of the research are recommended for implementation in the activity of the researched enterprise - the restaurant “Na Nebi”.
Content: Зміст Вступ....7 Рoздiл 1. Теоретичні засади стратегічної діяльності підприємства сфери обслуговування...8 1.1. Теоретичні основи стратегічної діяльності підприємства ...8 1.2. Суть та роль інновацій у стратегії діяльності підприємства сфери обслуговування…16 1.3. Планування стратегій просування та продажу продуктів та послуг підприємств ресторанної сфери. Роль інноваційних стратегій ...23 Рoздiл 2. Дослідження діяльності ресторану «Na Nebi».....32 2.1. Зaгaльнa xaрaктериcтикa ресторану «Na Nebi»………………………..32 2.2. Аналіз управління господарською діяльністю досліджуваного ресторану…39 Рoздiл 3. Удосконалення стратегічного планування ресторану «Na Nebi»…49 3.1. Концепція створення стратегії ефективного просування та продажу продукту ресторану «Na Nebi»…49 3.2. Меню доповненої реальності як один із компонентів вдосконалення стратегії просування і продажу продукції та послуг ресторану «Na Nebi»...59 Рoздiл 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці....66 4.1. Вимоги пожежної безпеки у досліджуваному ресторані…66 4.2. Фактори ризику для здоров’я у ресторанному господарстві.…69 Висновки….72 Список використаної літератури...73 Додатки...76
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45481
Copyright owner: © Ухач С.М., 2024
References (Ukraine): 1. Білошкурська Н.В. Моделі адаптивної поведінки та їх роль у формуванні економічної безпеки підприємства /Н.В. Білошкурська// Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 12 (114). – С. 101-104.
2. Вовк І., Вишньовський О. Планування цифроого маркетингу для підприємства організації харчування / О. Вишньовський, І. Вовк // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 7-8 грудня 2023 року. - Т. : ТНТУ, 2023. - С. 64–65
3. Гриджук І.А. Механізми удосконалення системи управління та діагностика сталого просторового розвитку регіону / І.А. Гриджук // Ефективна економіка. – 2010. – №12.
4. Діджитал-інструментарій відродження сервісної інфраструктури в умовах об’єднання територіальних громад у повоєнний період наблизить економіку України до європейських стандартів / Роман Шерстюк, Богдан Андрушків, Вадим Ратинський, Ольга Погайдак, Наталія Кирич // МММТЕС, 22-23 листопада 2022 року. - Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. - С. 151–156.
5. Економічний енциклопедичний словник: У2 т. Т.1 / С.В. Мочерний, Я.С. Ларіна, О.А. Устенко, С.І. Юрій; за ред. С.В. Мочерного. – Львів : Світ, 2005. – 616 с.
6. Ігнатьєва І. А. Стратегічний менеджмент (електронний ресурс. Доступ з локальної мережі СумДУ) : підручник / І. А. Ігнатьєва. – К. : Каравела, 2008. – 480 с.
7. Кожушко Л. Ф. Основи менеджменту і маркетингу : навч. посіб. / Л. Ф. Кожушко, Т. О. Кузнецова, О. Ю. Судук. – Рівне : НУВГП, 2016. – 291 с.
8. Малюта Л., Катола М. Сучасні тенденції та інноваційні стратегії розвитку готельного бізнесу / Л. Малюта, М. Катола // Матеріали ІІ Міжнародної науковопрактичної конференції «Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства» ( м. Запоріжжя, 10 листопада 2023 р.). С. 968-970
9. Міщенко А.П. Стратегічне управління: навч. посіб. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004. – 336 с.
10. Петренко С.А. Порівняльний аналіз моделей організаційних структур підприємства /С.А. Петренко// Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму, 2010. – С. 245–252.
11. Прайс: Розробка мобільних додатків у м. Київ. URL: https://kiev.kabanchik.ua/ua/prices/category/razrabotka-mobilnyh-prilozhenij
12. Словник іншомовних слів. URL: https://www.jnsm.com.ua/cgi bin/u/book/sis.pl?Qry=%F1%F2%F0%E0%F2%E5%E3%B3%FF
13. Стратегія підприємства: конспект лекцій / укладачі: І.Б. Дегтярьова, М.О. Харченко. – Суми : Сумський державний університет, 2016. – 80 с.
14. Ячменьова В.М. Сутність понять «адаптація» та «адаптивність» // Вісник Національного університету «Львівська Політехніка», 2010. - №684. – С.346-353
15. Buiak, L., Harmatiy, N., Fedyshyn, I., & Pryshliak, K. The impact of crisis events in Ukraine on the export of agricultural products to EU countries and the world. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, 2023. - 45(2), рр. 193–201. https://doi.org/10.15544/mts.2023.19
16. Chandler A. D. Strategy and Structure; chapters in the History of the Industrial Enterprises / A. D. Chandler. - MIT Press, Cambridge, Mass, 1962.
17. Drucker, Peter F.. "The Discipline of Innovation". Harvard Business Review, 2002.
18. Edison, H., Ali, N.B., & Torkar, R. Towards innovation measurement in the software industry. Journal of Systems and Software 86(5), 2014, рр. 407.
19. How to find product market fit: the counterintuitive secrets. 2023. URL: www.unusual.vc.
20. Kuczmarksi, T. D. what is innovation? And why aren't companies doing more of it? The Journal of Consumer Marketing, 2003, рр. 536-541
21. M.C. Gisbert-López, A.J. Verdú-Jover & J.M. Gómez-Gras (2014) the moderating effect of relationship conflict on the creative climate–innovation association: the case of traditional sectors in Spain, The International Journal of Human Resource Management, 25:1, рр. 47-67.
22. Merriam-Webster Dictionary. URL: https://www.merriam webster.com/dictionary/innovation
23. Mockler, R.J. Strategic Management: An Integrative Context-Specific Process. Harrisburg-London: Idea Group Publishing, 1992.
24. Robra, Ben; Pazaitis, Alex; Giotitsas, Chris; Pansera, Mario. "From creative destruction to convivial innovation - A post-growth perspective". Technovation. 2003. doi:10.1016/j.technovation.2023.102760.
25. The Decline of QR Code Menus: Why Restaurants and Customers are Opting for Printed Menus Again. URL: https://www.linkedin.com/pulse/decline-qr code-menus-why-restaurants-customers-opting-leung-kbe8c/
26. Tompson, A.A. & Striklend, A. D. Stratehichnyi menedzhment: kontseptsii i sytuatsii dlia analizu [Strategic management: concepts and situations for analysis]. M: Viliams, 2006.
27. US ecommerce sales penetration hits new high in 2023. URL: https://www.digitalcommerce360.com/article/us-ecommerce-sales/
28. Walsh, Shannon. "Marx, subsumption and the critique of innovation". Organization. 30 (2): 345–360р., рр.346. 21 May 2021. doi:10.1177/13505084211015377.
29. Wright, P. L., Pringle, C. D., & Kroll, M. J. (1992). Strategic management : text and cases. Boston: Allyn and Bacon
Content type: Bachelor Thesis
Samling:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
dyplom_ Ukhach S_M_2024.pdf.pdf1,7 MBAdobe PDFVisa/Öppna
Авторська довідка_ Ухач.docx19,83 kBMicrosoft Word XMLVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg