Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФедишин, Ірина Богданівна-
dc.contributor.advisorFedyshyn, Iryna-
dc.contributor.authorУхач, Софія Миколаївна-
dc.contributor.authorUkhach, Sofiia-
dc.date.accessioned2024-06-27T07:53:33Z-
dc.date.available2024-06-27T07:53:33Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationУхач С. М. Вдосконалення стратегії ефективного просування та продажу продукту діяльності підприємств ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Na Nebi») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. Б. Федишин. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45481-
dc.description.abstractУхач С.М. Кваліфікаційна робота бакалавра на тему: «Вдосконалення стратегії ефективного просування та продажу продукту діяльності підприємств ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Na Nebi»)» виконана на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Кваліфікаційна робота бакалавра: 75 сторінок, 11 рисунків, 7 таблиць, 29 літературних джерел. Об'єкт дослідження  підприємство у сфері ресторанного бізнесу «Na Nebi». Предмет дослідження  удосконалення розробки ефективної стратегії ресторану «Na Nebi». Метою роботи є пропозиції щодо створення концепції ефективного стратегічного просування та продажу продукту ресторану «Na Nebi». Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, табличний. У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади стратегічної діяльності підприємства сфери обслуговування; подана зaгaльнa xaрaктериcтикa ресторану та здійснено аналіз управління фінансовою діяльністю досліджуваного ресторану; запропоновано напрями підвищення ефективності удосконалення стратегічного планування ресторану «Na Nebi». Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – ресторану «Na Nebi»uk_UA
dc.description.abstractUkhach S. M. Qualifying work of the bachelor on the topic "Improvement of a strategy on effective promotion and products sales of the restaurant business enterprises (restaurant “Na Nebi” as a case study)" was performed to obtain the educational qualification level "bachelor" in the specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Faculty of Economics and Management. - Ternopil, 2024. Bachelor's qualification work: 75 pages, 11 figures, 7 tables, 29 literary sources. The object of the study is the enterprise in the field of restaurant business “Na Nebi”. The subject of the study is to improve the development of an effective strategy for the restaurant “Na Nebi”. The purpose of the work is to make proposals for the concept creation of the effective strategic promotion and sale of the product of the restaurant “Na Nebi”. Research methods: observation, comparison, grouping, analysis and synthesis, tabular. The theoretical basis of the strategic activity of the enterprise in the service field is investigated in the qualification work; the general characteristics of the restaurant is presented and analysis of the management of the restaurant`s financial activities is carried out; directions for increasing the effectiveness of improving the strategic planning of the restaurant “Na Nebi” are proposed. The results of the research are recommended for implementation in the activity of the researched enterprise - the restaurant “Na Nebi”.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗміст Вступ....7 Рoздiл 1. Теоретичні засади стратегічної діяльності підприємства сфери обслуговування...8 1.1. Теоретичні основи стратегічної діяльності підприємства ...8 1.2. Суть та роль інновацій у стратегії діяльності підприємства сфери обслуговування…16 1.3. Планування стратегій просування та продажу продуктів та послуг підприємств ресторанної сфери. Роль інноваційних стратегій ...23 Рoздiл 2. Дослідження діяльності ресторану «Na Nebi».....32 2.1. Зaгaльнa xaрaктериcтикa ресторану «Na Nebi»………………………..32 2.2. Аналіз управління господарською діяльністю досліджуваного ресторану…39 Рoздiл 3. Удосконалення стратегічного планування ресторану «Na Nebi»…49 3.1. Концепція створення стратегії ефективного просування та продажу продукту ресторану «Na Nebi»…49 3.2. Меню доповненої реальності як один із компонентів вдосконалення стратегії просування і продажу продукції та послуг ресторану «Na Nebi»...59 Рoздiл 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці....66 4.1. Вимоги пожежної безпеки у досліджуваному ресторані…66 4.2. Фактори ризику для здоров’я у ресторанному господарстві.…69 Висновки….72 Список використаної літератури...73 Додатки...76uk_UA
dc.format.extent1-75-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectсфера обслуговуваняuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.subjectservice sectoruk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjectcrisisuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectaugmented realityuk_UA
dc.titleВдосконалення стратегії ефективного просування та продажу продукту діяльності підприємств ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Na Nebi»)uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of a strategy on effective promotion and products sales of the restaurant business enterprises (restaurant “Na Nebi” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Ухач С.М., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Білошкурська Н.В. Моделі адаптивної поведінки та їх роль у формуванні економічної безпеки підприємства /Н.В. Білошкурська// Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 12 (114). – С. 101-104.uk_UA
dc.relation.references2. Вовк І., Вишньовський О. Планування цифроого маркетингу для підприємства організації харчування / О. Вишньовський, І. Вовк // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 7-8 грудня 2023 року. - Т. : ТНТУ, 2023. - С. 64–65uk_UA
dc.relation.references3. Гриджук І.А. Механізми удосконалення системи управління та діагностика сталого просторового розвитку регіону / І.А. Гриджук // Ефективна економіка. – 2010. – №12.uk_UA
dc.relation.references4. Діджитал-інструментарій відродження сервісної інфраструктури в умовах об’єднання територіальних громад у повоєнний період наблизить економіку України до європейських стандартів / Роман Шерстюк, Богдан Андрушків, Вадим Ратинський, Ольга Погайдак, Наталія Кирич // МММТЕС, 22-23 листопада 2022 року. - Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. - С. 151–156.uk_UA
dc.relation.references5. Економічний енциклопедичний словник: У2 т. Т.1 / С.В. Мочерний, Я.С. Ларіна, О.А. Устенко, С.І. Юрій; за ред. С.В. Мочерного. – Львів : Світ, 2005. – 616 с.uk_UA
dc.relation.references6. Ігнатьєва І. А. Стратегічний менеджмент (електронний ресурс. Доступ з локальної мережі СумДУ) : підручник / І. А. Ігнатьєва. – К. : Каравела, 2008. – 480 с.uk_UA
dc.relation.references7. Кожушко Л. Ф. Основи менеджменту і маркетингу : навч. посіб. / Л. Ф. Кожушко, Т. О. Кузнецова, О. Ю. Судук. – Рівне : НУВГП, 2016. – 291 с.uk_UA
dc.relation.references8. Малюта Л., Катола М. Сучасні тенденції та інноваційні стратегії розвитку готельного бізнесу / Л. Малюта, М. Катола // Матеріали ІІ Міжнародної науковопрактичної конференції «Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства» ( м. Запоріжжя, 10 листопада 2023 р.). С. 968-970uk_UA
dc.relation.references9. Міщенко А.П. Стратегічне управління: навч. посіб. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004. – 336 с.uk_UA
dc.relation.references10. Петренко С.А. Порівняльний аналіз моделей організаційних структур підприємства /С.А. Петренко// Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму, 2010. – С. 245–252.uk_UA
dc.relation.references11. Прайс: Розробка мобільних додатків у м. Київ. URL: https://kiev.kabanchik.ua/ua/prices/category/razrabotka-mobilnyh-prilozhenijuk_UA
dc.relation.references12. Словник іншомовних слів. URL: https://www.jnsm.com.ua/cgi bin/u/book/sis.pl?Qry=%F1%F2%F0%E0%F2%E5%E3%B3%FFuk_UA
dc.relation.references13. Стратегія підприємства: конспект лекцій / укладачі: І.Б. Дегтярьова, М.О. Харченко. – Суми : Сумський державний університет, 2016. – 80 с.uk_UA
dc.relation.references14. Ячменьова В.М. Сутність понять «адаптація» та «адаптивність» // Вісник Національного університету «Львівська Політехніка», 2010. - №684. – С.346-353uk_UA
dc.relation.references15. Buiak, L., Harmatiy, N., Fedyshyn, I., & Pryshliak, K. The impact of crisis events in Ukraine on the export of agricultural products to EU countries and the world. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, 2023. - 45(2), рр. 193–201. https://doi.org/10.15544/mts.2023.19uk_UA
dc.relation.references16. Chandler A. D. Strategy and Structure; chapters in the History of the Industrial Enterprises / A. D. Chandler. - MIT Press, Cambridge, Mass, 1962.uk_UA
dc.relation.references17. Drucker, Peter F.. "The Discipline of Innovation". Harvard Business Review, 2002.uk_UA
dc.relation.references18. Edison, H., Ali, N.B., & Torkar, R. Towards innovation measurement in the software industry. Journal of Systems and Software 86(5), 2014, рр. 407.uk_UA
dc.relation.references19. How to find product market fit: the counterintuitive secrets. 2023. URL: www.unusual.vc.uk_UA
dc.relation.references20. Kuczmarksi, T. D. what is innovation? And why aren't companies doing more of it? The Journal of Consumer Marketing, 2003, рр. 536-541uk_UA
dc.relation.references21. M.C. Gisbert-López, A.J. Verdú-Jover & J.M. Gómez-Gras (2014) the moderating effect of relationship conflict on the creative climate–innovation association: the case of traditional sectors in Spain, The International Journal of Human Resource Management, 25:1, рр. 47-67.uk_UA
dc.relation.references22. Merriam-Webster Dictionary. URL: https://www.merriam webster.com/dictionary/innovationuk_UA
dc.relation.references23. Mockler, R.J. Strategic Management: An Integrative Context-Specific Process. Harrisburg-London: Idea Group Publishing, 1992.uk_UA
dc.relation.references24. Robra, Ben; Pazaitis, Alex; Giotitsas, Chris; Pansera, Mario. "From creative destruction to convivial innovation - A post-growth perspective". Technovation. 2003. doi:10.1016/j.technovation.2023.102760.uk_UA
dc.relation.references25. The Decline of QR Code Menus: Why Restaurants and Customers are Opting for Printed Menus Again. URL: https://www.linkedin.com/pulse/decline-qr code-menus-why-restaurants-customers-opting-leung-kbe8c/uk_UA
dc.relation.references26. Tompson, A.A. & Striklend, A. D. Stratehichnyi menedzhment: kontseptsii i sytuatsii dlia analizu [Strategic management: concepts and situations for analysis]. M: Viliams, 2006.uk_UA
dc.relation.references27. US ecommerce sales penetration hits new high in 2023. URL: https://www.digitalcommerce360.com/article/us-ecommerce-sales/uk_UA
dc.relation.references28. Walsh, Shannon. "Marx, subsumption and the critique of innovation". Organization. 30 (2): 345–360р., рр.346. 21 May 2021. doi:10.1177/13505084211015377.uk_UA
dc.relation.references29. Wright, P. L., Pringle, C. D., & Kroll, M. J. (1992). Strategic management : text and cases. Boston: Allyn and Baconuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Ukhach S_M_2024.pdf.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Ухач.docx19,83 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора