Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45174

Назва: Можливості використання CRM-систем у господарській діяльності підприємств України
Інші назви: Possibilities of using CRM-systems in economic activity of Ukrainian enterprises
Автори: Боднар, Артур
Bodnar, Artur
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Боднар А. Можливості використання CRM-систем у господарській діяльності підприємств України / Боднар Артур // Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“: зб. тез доповідей, 16 травня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 109–111. — (Трансформація бізнес-процесів у контексті сталого розвитку).
Bibliographic description: Bodnar A. (2024) Mozhlyvosti vykorystannia CRM-system u hospodarskii diialnosti pidpryiemstv Ukrainy [Possibilities of using CRM-systems in economic activity of Ukrainian enterprises]. Proceedings of the 12 International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 16 May 2024), pp. 109-111 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“: зб. тез доповідей, 2024
Proceedings of the 12 International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2024
Конференція/захід: ⅩⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“: зб. тез доповідей
Дата публікації: 16-тра-2024
Дата внесення: 7-чер-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 травня 2024 року
16 May 2024
Науковий керівник: Панухник, Олена Віталіївна
Panukhnyk, Olena
УДК: 658
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 109-111
Початкова сторінка: 109
Кінцева сторінка: 111
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45174
ISBN: 978-617-7875-78-8
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
© ФОП Паляниця В. А., 2024
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://salesdrive.ua/
https://kamala-soft.com/uk/blog/chto-takoe-crm-sistema
https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2269/2192
http://analytical.com.ua/crm_system.aspx
Перелік літератури: 1. CRM для продажу товарів, для інтернет-магазину. URL: https://salesdrive.ua/ (дата звернення: 04.05.2024)
2. Кочубей Д. В., Григоренко Т. М. Використання CRM-систем у діяльності франчайзингових роздрібних торговельних мереж. Бізнес-інформ. 2017. № 11. С. 424-429
3. Що таке CRM-система: призначення, можливості та специфіка вибору. URL: https://kamala-soft.com/uk/blog/chto-takoe-crm-sistema (дата звернення: 04.05.2024)
4. Янчук Т., Боєнко О. Впровадження CRM-систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності. Економіка та суспільство. 2023. № 48. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2269/2192 (дата звернення: 04.05.2024)
5. Ганущак-Єфіменко Л. М. CRM-система як ефективний інструмент розвитку готельного бізнесу в Україні. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. 2017. № 4. С. 51-56
6. Євстратов О. CRM-системи. Впровадження CRM-системи. URL: http://analytical.com.ua/crm_system.aspx (дата звернення: 05.05.2024)
References: 1. CRM dlia prodazhu tovariv, dlia internet-mahazynu. URL: https://salesdrive.ua/ (Date of appeal: 04.05.2024)
2. Kochubei D. V., Hryhorenko T. M. Vykorystannia CRM-system u diialnosti franchaizynhovykh rozdribnykh torhovelnykh merezh. Biznes-inform. 2017. No 11. P. 424-429
3. Shcho take CRM-systema: pryznachennia, mozhlyvosti ta spetsyfika vyboru. URL: https://kamala-soft.com/uk/blog/chto-takoe-crm-sistema (Date of appeal: 04.05.2024)
4. Yanchuk T., Boienko O. Vprovadzhennia CRM-system yak zasib pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti. Ekonomika ta suspilstvo. 2023. No 48. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2269/2192 (Date of appeal: 04.05.2024)
5. Hanushchak-Yefimenko L. M. CRM-systema yak efektyvnyi instrument rozvytku hotelnoho biznesu v Ukraini. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu tekhnolohii ta dyzainu. Seriia : Ekonomichni nauky. 2017. No 4. P. 51-56
6. Yevstratov O. CRM-systemy. Vprovadzhennia CRM-systemy. URL: http://analytical.com.ua/crm_system.aspx (Date of appeal: 05.05.2024)
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ⅩⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.