Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44941

Tytuł: "Цифровий університет" як концепція змін в освітніх процесах
Inne tytuły: "Digital university" as a concept of changes in educational processes
Authors: Карнаухов, Олександр Костянтинович
Karnaukhov, O.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Cytat: Карнаухов О. "Цифровий університет" як концепція змін в освітніх процесах / Карнаухов О. // Ⅶ МСНТК, 25-26 квітня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 297–298. — (Хімічна та біоінженерія).
Bibliographic description: Karnaukhov O. (2024) "Tsyfrovyi universytet" yak kontseptsiia zmin v osvitnikh protsesakh ["Digital university" as a concept of changes in educational processes]. Ⅶ MCNTK (Tern., 25-26 April 2024), pp. 297-298 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2024
Materials of the Ⅶ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Data wydania: 25-kwi-2024
Date of entry: 4-cze-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 25-26 квітня 2024 року
25-26 April 2024
Promotor: Марценко, Сергій Володимирович
Serhii, Martsenko
UDC: 004.41
Słowa kluczowe: цифровізація
інновації
трансформація
digitalization
innovation
transformation
Strony: 2
Zakres stron: 297-298
Główna strona: 297
Strona końcowa: 298
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44941
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Związane URL literatura: https://er.educause.edu/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Ahmad Aljanazrah, George Yerousis, Ghadeer Hamed, Zuheir N. Khlaif. "Digital transformation in times of crisis: Challenges, attitudes, opportunities and lessons learned from students‘ and faculty members‘ perspectives". В:Frontiers in Education 7 (2022). ISSN: 2504-284X.
2. Yngve Røe, Slawomir Wojniusz, Annette Hessen Bjerke. "The Digital Transformation of Higher Education Teaching: Four Pedagogical Prescriptions to Move Active Learning Pedagogy Forward". В: Frontiers in Education 6 (2022). ISSN: 2504-284X.
3. Florence Martin, Kui Xie. Digital Transformation in Higher Education: 7 Areas for Enhancing Digital Learning. 2022. URL: https://er.educause.edu/ articles/2022/9/digital-transformation-in-higher-education-7-areas-for-enhancing-digital-learning.
References: 1. Ahmad Aljanazrah, George Yerousis, Ghadeer Hamed, Zuheir N. Khlaif. "Digital transformation in times of crisis: Challenges, attitudes, opportunities and lessons learned from students‘ and faculty members‘ perspectives". V:Frontiers in Education 7 (2022). ISSN: 2504-284X.
2. Yngve Røe, Slawomir Wojniusz, Annette Hessen Bjerke. "The Digital Transformation of Higher Education Teaching: Four Pedagogical Prescriptions to Move Active Learning Pedagogy Forward". V: Frontiers in Education 6 (2022). ISSN: 2504-284X.
3. Florence Martin, Kui Xie. Digital Transformation in Higher Education: 7 Areas for Enhancing Digital Learning. 2022. URL: https://er.educause.edu/ articles/2022/9/digital-transformation-in-higher-education-7-areas-for-enhancing-digital-learning.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi