Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44581

Títol: Комунікаційна складова мерчандайзингу
Altres títols: The communications structure of merchandising
Autor: Оксентюк, Богдана Андріївна
Стеців, Ярослав
Oksentiuk, Bohdana
Stetsiv, Yaroslav
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. А. Комунікаційна складова мерчандайзингу / Богдана Оксентюк, Ярослав Стеців // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 105. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
Bibliographic description (International): Oksentiuk B., Stetsiv Y. (2023) Komunikatsiina skladova merchandaizynhu [The communications structure of merchandising]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 105 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de publicació: 30-de -2023
Date of entry: 28-de -2024
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339. 13
Number of pages: 1
Page range: 105
Start page: 105
End page: 105
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44581
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1. Бурліцька О. П. Мерчандайзинг як інструмент утримання покупця. / Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: монографія // за ред. проф. Р. В. Федоровича.- Тернопіль: ФОП Шпак В.Б., 2017. С.30-40.
References (International): 1. Burlitska O. P. Merchandaizynh yak instrument utrymannia pokuptsia., Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii: monograph, ed. prof. R. V. Fedorovycha, Ternopil: FOP Shpak V.B., 2017. P.30-40.
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.