Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44581

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна
dc.contributor.authorСтеців, Ярослав
dc.contributor.authorOksentiuk, Bohdana
dc.contributor.authorStetsiv, Yaroslav
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:03Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:03Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationОксентюк Б. А. Комунікаційна складова мерчандайзингу / Богдана Оксентюк, Ярослав Стеців // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 105. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44581-
dc.format.extent105
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleКомунікаційна складова мерчандайзингу
dc.title.alternativeThe communications structure of merchandising
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc339. 13
dc.relation.references1. Бурліцька О. П. Мерчандайзинг як інструмент утримання покупця. / Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: монографія // за ред. проф. Р. В. Федоровича.- Тернопіль: ФОП Шпак В.Б., 2017. С.30-40.
dc.relation.referencesen1. Burlitska O. P. Merchandaizynh yak instrument utrymannia pokuptsia., Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii: monograph, ed. prof. R. V. Fedorovycha, Ternopil: FOP Shpak V.B., 2017. P.30-40.
dc.identifier.citationenOksentiuk B., Stetsiv Y. (2023) Komunikatsiina skladova merchandaizynhu [The communications structure of merchandising]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 105 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage105
dc.citation.epage105
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.