Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44579

Назва: Оптимізація рекламної стратегії у контексті трансформації ринку
Інші назви: Optimization of advertising strategy in the context of market transformation
Автори: Перкій, Руслан
Perkii, Ruslan
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Перкій Р. Оптимізація рекламної стратегії у контексті трансформації ринку / Руслан Перкій // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 101. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
Bibliographic description: Perkii R. (2023) Optymizatsiia reklamnoi stratehii u konteksti transformatsii rynku [Optimization of advertising strategy in the context of market transformation]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 101 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Науковий керівник: Фалович, Володимир Андрійович
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 101
Початкова сторінка: 101
Кінцева сторінка: 101
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44579
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.