กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44579

ชื่อเรื่อง: Оптимізація рекламної стратегії у контексті трансформації ринку
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Optimization of advertising strategy in the context of market transformation
ผู้แต่ง: Перкій, Руслан
Perkii, Ruslan
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Перкій Р. Оптимізація рекламної стратегії у контексті трансформації ринку / Руслан Перкій // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 101. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
Bibliographic description (International): Perkii R. (2023) Optymizatsiia reklamnoi stratehii u konteksti transformatsii rynku [Optimization of advertising strategy in the context of market transformation]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 101 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 30-พฤศ-2023
Date of entry: 28-กุม-2024
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Supervisor: Фалович, Володимир Андрійович
UDC: 339.13
Number of pages: 1
Page range: 101
Start page: 101
End page: 101
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44579
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTEMSTE_2023_Perkii_R-Optimization_of_advertising_101.pdf243,76 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTEMSTE_2023_Perkii_R-Optimization_of_advertising_101.djvu14,98 kBDjVuดู/เปิด
MTEMSTE_2023_Perkii_R-Optimization_of_advertising_101__COVER.png455,95 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น