Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44573

Titulua: Таргетинг аудиторії: використання даних користувачів для точного визначення цільової аудиторії
Beste titulu batzuk: Audience targeting: using user data to precisely determine your target audience
Egilea: Букай, Петро
Bukai, Petro
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Букай П. Таргетинг аудиторії: використання даних користувачів для точного визначення цільової аудиторії / Петро Букай // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 92–93. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
Bibliographic description (International): Bukai P. (2023) Tarhetynh audytorii: vykorystannia danykh korystuvachiv dlia tochnoho vyznachennia tsilovoi audytorii [Audience targeting: using user data to precisely determine your target audience]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 92-93 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Gordailuaren-data: 30-Nov-2023
Date of entry: 28-Feb-2024
Argitalpen: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 92-93
Start page: 92
End page: 93
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44573
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1. Семенюк С. Основні переваги РROGRAMMATIC РЕКЛАМИ / Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг і цифрові технології» 29–30 вересня 2022 р.. Одеська політехніка. Одеса: ТЕС. с.115-116
2. Семенюк С. Можливості та інструменти інтернет-маркетингу. /Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства». Тернопіль, ТНТУ. с.17-19
3. Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, проф. В.А. Фаловича. Тернопіль: «Бескиди», 2023. 495с.
4. Smith, M. (2020). "Understandingthe Facebook Algorithm." Social Media Today.
5. Jones, A. (2021). "Masteringthe Instagram Algorithm." HubSpot.
References (International): 1. Semeniuk S. Osnovni perevahy RROGRAMMATIC REKLAMY, Zbirnyk materialiv V Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii" 29–30 veresnia 2022 y.. Odeska politekhnika. Odesa: TES. P.115-116
2. Semeniuk S. Mozhlyvosti ta instrumenty internet-marketynhu. /Tezy dopovidei III mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii uchenykh ta studentiv "Tsyfrova ekonomika yak faktor innovatsii ta staloho rozvytku suspilstva". Ternopil, TNTU. P.17-19
3. Suchasnyi marketynh: viziia, tekhnolohii, innovatsii, V.A. Falovych [and other] ; ed. d.e.n, prof. V.A. Falovycha. Ternopil: "Beskydy", 2023. 495p.
4. Smith, M. (2020). "Understandingthe Facebook Algorithm." Social Media Today.
5. Jones, A. (2021). "Masteringthe Instagram Algorithm." HubSpot.
Content type: Conference Abstract
Bildumetan azaltzen da:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.