Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44573

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна
dc.contributor.authorБукай, Петро
dc.contributor.authorBukai, Petro
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationБукай П. Таргетинг аудиторії: використання даних користувачів для точного визначення цільової аудиторії / Петро Букай // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 92–93. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44573-
dc.format.extent92-93
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleТаргетинг аудиторії: використання даних користувачів для точного визначення цільової аудиторії
dc.title.alternativeAudience targeting: using user data to precisely determine your target audience
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Семенюк С. Основні переваги РROGRAMMATIC РЕКЛАМИ / Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг і цифрові технології» 29–30 вересня 2022 р.. Одеська політехніка. Одеса: ТЕС. с.115-116
dc.relation.references2. Семенюк С. Можливості та інструменти інтернет-маркетингу. /Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства». Тернопіль, ТНТУ. с.17-19
dc.relation.references3. Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, проф. В.А. Фаловича. Тернопіль: «Бескиди», 2023. 495с.
dc.relation.references4. Smith, M. (2020). "Understandingthe Facebook Algorithm." Social Media Today.
dc.relation.references5. Jones, A. (2021). "Masteringthe Instagram Algorithm." HubSpot.
dc.relation.referencesen1. Semeniuk S. Osnovni perevahy RROGRAMMATIC REKLAMY, Zbirnyk materialiv V Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii" 29–30 veresnia 2022 y.. Odeska politekhnika. Odesa: TES. P.115-116
dc.relation.referencesen2. Semeniuk S. Mozhlyvosti ta instrumenty internet-marketynhu. /Tezy dopovidei III mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii uchenykh ta studentiv "Tsyfrova ekonomika yak faktor innovatsii ta staloho rozvytku suspilstva". Ternopil, TNTU. P.17-19
dc.relation.referencesen3. Suchasnyi marketynh: viziia, tekhnolohii, innovatsii, V.A. Falovych [and other] ; ed. d.e.n, prof. V.A. Falovycha. Ternopil: "Beskydy", 2023. 495p.
dc.relation.referencesen4. Smith, M. (2020). "Understandingthe Facebook Algorithm." Social Media Today.
dc.relation.referencesen5. Jones, A. (2021). "Masteringthe Instagram Algorithm." HubSpot.
dc.identifier.citationenBukai P. (2023) Tarhetynh audytorii: vykorystannia danykh korystuvachiv dlia tochnoho vyznachennia tsilovoi audytorii [Audience targeting: using user data to precisely determine your target audience]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 92-93 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage92
dc.citation.epage93
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.