Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44572

Tytuł: Реклама: поняття, цілі та створення
Inne tytuły: Advertisement: concept, goals and creation
Authors: Баран, Тарас
Baran, Taras
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Баран Т. Реклама: поняття, цілі та створення / Тарас Баран // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 91. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
Bibliographic description: Baran T. (2023) Reklama: poniattia, tsili ta stvorennia [Advertisement: concept, goals and creation]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 91 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Promotor: Оксентюк, Богдана Андріївна
UDC: 339. 13
Strony: 1
Zakres stron: 91
Główna strona: 91
Strona końcowa: 91
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44572
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Wykaz piśmiennictwa: 1. Дніпренко Н.К., Різун В.В. Запровадження комунікацій у суспільстві. Київ: ТОВ «Вістка», 2019. 56 с.
2. Васильченко М. І., Гришко В. В. Комунікативний менеджмент: підручник. Полтава: ПолтНТУ, 2016. 229 с.
References: 1. Dniprenko N.K., Rizun V.V. Zaprovadzhennia komunikatsii u suspilstvi. Kyiv: TOV "Vistka", 2019. 56 p.
2. Vasylchenko M. I., Hryshko V. V. Komunikatyvnyi menedzhment: pidruchnyk. Poltava: PoltNTU, 2016. 229 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi