Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44572

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОксентюк, Богдана Андріївна
dc.contributor.authorБаран, Тарас
dc.contributor.authorBaran, Taras
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationБаран Т. Реклама: поняття, цілі та створення / Тарас Баран // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 91. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44572-
dc.format.extent91
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleРеклама: поняття, цілі та створення
dc.title.alternativeAdvertisement: concept, goals and creation
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc339. 13
dc.relation.references1. Дніпренко Н.К., Різун В.В. Запровадження комунікацій у суспільстві. Київ: ТОВ «Вістка», 2019. 56 с.
dc.relation.references2. Васильченко М. І., Гришко В. В. Комунікативний менеджмент: підручник. Полтава: ПолтНТУ, 2016. 229 с.
dc.relation.referencesen1. Dniprenko N.K., Rizun V.V. Zaprovadzhennia komunikatsii u suspilstvi. Kyiv: TOV "Vistka", 2019. 56 p.
dc.relation.referencesen2. Vasylchenko M. I., Hryshko V. V. Komunikatyvnyi menedzhment: pidruchnyk. Poltava: PoltNTU, 2016. 229 p.
dc.identifier.citationenBaran T. (2023) Reklama: poniattia, tsili ta stvorennia [Advertisement: concept, goals and creation]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 91 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage91
dc.citation.epage91
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.