Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44566

Tytuł: Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємства
Inne tytuły: Features of formation of marketing strategy of enterprise development
Authors: Романова, Оксана
Шпилик, Світлана Василівна
Romanova, Oksana
Shpylyk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Романова О. Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємства / Оксана Романова, Світлана Шпилик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 81–82. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description (International): Romanova O., Shpylyk S. (2023) Osoblyvosti formuvannia marketynhovoi stratehii rozvytku pidpryiemstva [Features of formation of marketing strategy of enterprise development]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 81-82 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 81-82
Główna strona: 81
Strona końcowa: 82
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44566
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Związane URL literatura: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
Wykaz piśmiennictwa: 1. Брінь П.В., Голтвянська Ю.В. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація. Підприємництво та інновації. 2021. №. 21. С. 31-34.
2. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація. Економічний журнал Мукачівського державного університету. 2018. № 18. С. 346-352.
3. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. № 3. 2022. С. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
References: 1. Brin P.V., Holtvianska Yu.V. Stratehiia rozvytku pidpryiemstva: sutnist ta klasyfikatsiia. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii. 2021. №. 21. P. 31-34.
2. Hudz O.I. Stratehiia rozvytku pidpryiemstva: sutnist ta klasyfikatsiia. Ekonomichnyi zhurnal Mukachivskoho derzhavnoho universytetu. 2018. No 18. P. 346-352.
3. Krauze O.I., Piniak I.L., Shpylyk S.V. Marketynhovyi stratehichnyi analiz konkurentnoho potentsialu komertsiinoho pidpryiemstva. Galician economic journal. No 3. 2022. P. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi