Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44566

Cofnod metadata llawn
Maes DCGwerthIaith
dc.contributor.authorРоманова, Оксана
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна
dc.contributor.authorRomanova, Oksana
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:01Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:01Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationРоманова О. Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємства / Оксана Романова, Світлана Шпилик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 81–82. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44566-
dc.format.extent81-82
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.relation.urihttps://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
dc.titleОсобливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємства
dc.title.alternativeFeatures of formation of marketing strategy of enterprise development
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Брінь П.В., Голтвянська Ю.В. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація. Підприємництво та інновації. 2021. №. 21. С. 31-34.
dc.relation.references2. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація. Економічний журнал Мукачівського державного університету. 2018. № 18. С. 346-352.
dc.relation.references3. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. № 3. 2022. С. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
dc.relation.referencesen1. Brin P.V., Holtvianska Yu.V. Stratehiia rozvytku pidpryiemstva: sutnist ta klasyfikatsiia. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii. 2021. №. 21. P. 31-34.
dc.relation.referencesen2. Hudz O.I. Stratehiia rozvytku pidpryiemstva: sutnist ta klasyfikatsiia. Ekonomichnyi zhurnal Mukachivskoho derzhavnoho universytetu. 2018. No 18. P. 346-352.
dc.relation.referencesen3. Krauze O.I., Piniak I.L., Shpylyk S.V. Marketynhovyi stratehichnyi analiz konkurentnoho potentsialu komertsiinoho pidpryiemstva. Galician economic journal. No 3. 2022. P. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
dc.identifier.citationenRomanova O., Shpylyk S. (2023) Osoblyvosti formuvannia marketynhovoi stratehii rozvytku pidpryiemstva [Features of formation of marketing strategy of enterprise development]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 81-82 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage81
dc.citation.epage82
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ymddengys yng Nghasgliadau:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.