Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44562

Títol: Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємства
Altres títols: Study of the essence of marketing management as an important element of enterprise functioning
Autor: Маїк, Сергій
Бурліцька, Оксана Петрівна
Maijk, Sergiy
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Маїк С. Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємства / Сергій Маїк, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 76–77. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description (International): Maijk S., Burlitska O. (2023) Doslidzhennia sutnosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu yak vazhlyvoho elementu funktsionuvannia pidpryiemstva [Study of the essence of marketing management as an important element of enterprise functioning]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 76-77 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de publicació: 30-de -2023
Date of entry: 28-de -2024
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 76-77
Start page: 76
End page: 77
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44562
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1. Бурліцька Оксана. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності // Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2021, Випуск 2 (25). С. 316-324.
2. Бурліцька О.П., Шоломейчук С.А. Особливості комплексу інформаційно- комунікаційних інструментів в системі маркетингу підприємства // Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – C. 140-142.
References (International): 1. Burlitska Oksana. Evoliutsiia kontseptsii marketynhu: vid marketynhu 2.0 do stratehii marketynhu tsinnosti, Elektronne naukove fakhove vydannia "Socio-Economic Problems and the State", 2021, Issue 2 (25). P. 316-324.
2. Burlitska O.P., Sholomeichuk S.A. Osoblyvosti kompleksu informatsiino- komunikatsiinykh instrumentiv v systemi marketynhu pidpryiemstva, Materialy KhI Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Formuvannia mekhanizmu zmitsnennia konkurentnykh pozytsii natsionalnykh ekonomichnykh system u hlobalnomu, rehionalnomu ta lokalnomu vymirakh" – 03 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P. 140-142.
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.