Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44562

Пълен Запис на метаданни
DC ПолеСтойностЕзик
dc.contributor.authorМаїк, Сергій
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorMaijk, Sergiy
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:01Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:01Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationМаїк С. Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємства / Сергій Маїк, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 76–77. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44562-
dc.format.extent76-77
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleДослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємства
dc.title.alternativeStudy of the essence of marketing management as an important element of enterprise functioning
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Бурліцька Оксана. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності // Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2021, Випуск 2 (25). С. 316-324.
dc.relation.references2. Бурліцька О.П., Шоломейчук С.А. Особливості комплексу інформаційно- комунікаційних інструментів в системі маркетингу підприємства // Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – C. 140-142.
dc.relation.referencesen1. Burlitska Oksana. Evoliutsiia kontseptsii marketynhu: vid marketynhu 2.0 do stratehii marketynhu tsinnosti, Elektronne naukove fakhove vydannia "Socio-Economic Problems and the State", 2021, Issue 2 (25). P. 316-324.
dc.relation.referencesen2. Burlitska O.P., Sholomeichuk S.A. Osoblyvosti kompleksu informatsiino- komunikatsiinykh instrumentiv v systemi marketynhu pidpryiemstva, Materialy KhI Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Formuvannia mekhanizmu zmitsnennia konkurentnykh pozytsii natsionalnykh ekonomichnykh system u hlobalnomu, rehionalnomu ta lokalnomu vymirakh" – 03 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P. 140-142.
dc.identifier.citationenMaijk S., Burlitska O. (2023) Doslidzhennia sutnosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu yak vazhlyvoho elementu funktsionuvannia pidpryiemstva [Study of the essence of marketing management as an important element of enterprise functioning]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 76-77 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage76
dc.citation.epage77
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Показва се в Колекции:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.