กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44561

ชื่อเรื่อง: Оцінка стратегічної позиції підприємства
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Assessment of the strategic position of the enterprise
ผู้แต่ง: Кулик, Юлія Романівна
Семків, Дмитро
Kulyk, Yuliia
Semkiv, Dmytro
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кулик Ю. Р. Оцінка стратегічної позиції підприємства / Юлія Кулик, Дмитро Семків // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 74–75. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description (International): Kulyk Y., Semkiv D. (2023) Otsinka stratehichnoi pozytsii pidpryiemstva [Assessment of the strategic position of the enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 74-75 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 30-พฤศ-2023
Date of entry: 28-กุม-2024
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 74-75
Start page: 74
End page: 75
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44561
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1. Голда Н. Конкурентоспроможність підприємства та формування їх конкурентних переваг./Голда Н., Піняк І. Колективна монографія "Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб'єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем" За ред. д.е.н. проф. Панухник О.В. ФОП Паляниця В.А. Тернопіль 2021 с.79-85.
2. Голда Н. Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації.Тернопіль 23-24 листопада 2022 р. С.11-12.
References (International): 1. Holda N. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva ta formuvannia yikh konkurentnykh perevah./Holda N., Piniak I. Kolektyvna monograph "Naroshchuvannia finansovo-ekonomichnoho potentsialu subiektiv ekonomichnykh vidnosyn yak osnova postupalnoho rozvytku terytorialno-hospodarskykh system" ed. d.e.n. prof. Panukhnyk O.V. FOP Palianytsia V.A. Ternopil 2021 P.79-85.
2. Holda N. Marketynh yak element formuvannia konkurentospromozhnoi turystychnoi haluzi. II Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia "Transformatsiia biznesu dlia staloho maibutnoho: doslidzhennia, didzhytalizatsiia ta innovatsii.Ternopil 23-24 lystopada 2022 y. P.11-12.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTEMSTE_2023_Kulyk_Y-Assessment_of_the_strategic_74-75.pdf433,12 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTEMSTE_2023_Kulyk_Y-Assessment_of_the_strategic_74-75.djvu26,85 kBDjVuดู/เปิด
MTEMSTE_2023_Kulyk_Y-Assessment_of_the_strategic_74-75__COVER.png468,39 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น