Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44561

Tytuł: Оцінка стратегічної позиції підприємства
Inne tytuły: Assessment of the strategic position of the enterprise
Authors: Кулик, Юлія Романівна
Семків, Дмитро
Kulyk, Yuliia
Semkiv, Dmytro
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Кулик Ю. Р. Оцінка стратегічної позиції підприємства / Юлія Кулик, Дмитро Семків // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 74–75. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description: Kulyk Y., Semkiv D. (2023) Otsinka stratehichnoi pozytsii pidpryiemstva [Assessment of the strategic position of the enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 74-75 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 74-75
Główna strona: 74
Strona końcowa: 75
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44561
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Wykaz piśmiennictwa: 1. Голда Н. Конкурентоспроможність підприємства та формування їх конкурентних переваг./Голда Н., Піняк І. Колективна монографія "Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб'єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем" За ред. д.е.н. проф. Панухник О.В. ФОП Паляниця В.А. Тернопіль 2021 с.79-85.
2. Голда Н. Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації.Тернопіль 23-24 листопада 2022 р. С.11-12.
References: 1. Holda N. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva ta formuvannia yikh konkurentnykh perevah./Holda N., Piniak I. Kolektyvna monograph "Naroshchuvannia finansovo-ekonomichnoho potentsialu subiektiv ekonomichnykh vidnosyn yak osnova postupalnoho rozvytku terytorialno-hospodarskykh system" ed. d.e.n. prof. Panukhnyk O.V. FOP Palianytsia V.A. Ternopil 2021 P.79-85.
2. Holda N. Marketynh yak element formuvannia konkurentospromozhnoi turystychnoi haluzi. II Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia "Transformatsiia biznesu dlia staloho maibutnoho: doslidzhennia, didzhytalizatsiia ta innovatsii.Ternopil 23-24 lystopada 2022 y. P.11-12.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi