Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44538

Назва: Технологічні інновації як ключовий фактор успіху сучасних продаж
Інші назви: Technological innovation as a key factor in the success of modern sales
Автори: Осельський, Олександр
Oselskyi, Oleksandr
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Осельський О. Технологічні інновації як ключовий фактор успіху сучасних продаж / Олександр Осельський // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 35–36. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Oselskyi O. (2023) Tekhnolohichni innovatsii yak kliuchovyi faktor uspikhu suchasnykh prodazh [Technological innovation as a key factor in the success of modern sales]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 35-36 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Науковий керівник: Якимишин, Лілія Ярославівна
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 35-36
Початкова сторінка: 35
Кінцева сторінка: 36
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44538
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Пилипчук В.П. Управління продажем: навч. посібник / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков. К. : КНЕУ, 2011. - 627 с.
2. Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, проф. В.А. Фаловича. Тернопіль: «Бескиди», 2023. 495с.
References: 1. Pylypchuk V.P. Upravlinnia prodazhem: navch. posibnyk, V. P. Pylypchuk, O. V. Dannikov. K. : KNEU, 2011, 627 p.
2. Suchasnyi marketynh: viziia, tekhnolohii, innovatsii, V.A. Falovych [and other] ; ed. d.e.n, prof. V.A. Falovycha. Ternopil: "Beskydy", 2023. 495p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.