Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44538

Tytuł: Технологічні інновації як ключовий фактор успіху сучасних продаж
Inne tytuły: Technological innovation as a key factor in the success of modern sales
Authors: Осельський, Олександр
Oselskyi, Oleksandr
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Осельський О. Технологічні інновації як ключовий фактор успіху сучасних продаж / Олександр Осельський // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 35–36. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Oselskyi O. (2023) Tekhnolohichni innovatsii yak kliuchovyi faktor uspikhu suchasnykh prodazh [Technological innovation as a key factor in the success of modern sales]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 35-36 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Promotor: Якимишин, Лілія Ярославівна
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 35-36
Główna strona: 35
Strona końcowa: 36
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44538
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Wykaz piśmiennictwa: 1. Пилипчук В.П. Управління продажем: навч. посібник / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков. К. : КНЕУ, 2011. - 627 с.
2. Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, проф. В.А. Фаловича. Тернопіль: «Бескиди», 2023. 495с.
References: 1. Pylypchuk V.P. Upravlinnia prodazhem: navch. posibnyk, V. P. Pylypchuk, O. V. Dannikov. K. : KNEU, 2011, 627 p.
2. Suchasnyi marketynh: viziia, tekhnolohii, innovatsii, V.A. Falovych [and other] ; ed. d.e.n, prof. V.A. Falovycha. Ternopil: "Beskydy", 2023. 495p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi