Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44538

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЯкимишин, Лілія Ярославівна
dc.contributor.authorОсельський, Олександр
dc.contributor.authorOselskyi, Oleksandr
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:19:58Z-
dc.date.available2024-02-28T11:19:58Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationОсельський О. Технологічні інновації як ключовий фактор успіху сучасних продаж / Олександр Осельський // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 35–36. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44538-
dc.format.extent35-36
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleТехнологічні інновації як ключовий фактор успіху сучасних продаж
dc.title.alternativeTechnological innovation as a key factor in the success of modern sales
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Пилипчук В.П. Управління продажем: навч. посібник / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков. К. : КНЕУ, 2011. - 627 с.
dc.relation.references2. Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, проф. В.А. Фаловича. Тернопіль: «Бескиди», 2023. 495с.
dc.relation.referencesen1. Pylypchuk V.P. Upravlinnia prodazhem: navch. posibnyk, V. P. Pylypchuk, O. V. Dannikov. K. : KNEU, 2011, 627 p.
dc.relation.referencesen2. Suchasnyi marketynh: viziia, tekhnolohii, innovatsii, V.A. Falovych [and other] ; ed. d.e.n, prof. V.A. Falovycha. Ternopil: "Beskydy", 2023. 495p.
dc.identifier.citationenOselskyi O. (2023) Tekhnolohichni innovatsii yak kliuchovyi faktor uspikhu suchasnykh prodazh [Technological innovation as a key factor in the success of modern sales]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 35-36 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage35
dc.citation.epage36
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.