Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44535

Tytuł: Діагностика маркетингової діяльності ДПТНЗ
Inne tytuły: Diagnostics of marketing activity of DPTNZ
Authors: Мандзюк, Оля
Mandzyuk, Olya
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Мандзюк О. Діагностика маркетингової діяльності ДПТНЗ / Оля Мандзюк // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 31–32. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Mandzyuk O. (2023) Diahnostyka marketynhovoi diialnosti DPTNZ [Diagnostics of marketing activity of DPTNZ]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 31-32 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Promotor: Зяйлик, Марія Федорівна
UDC: 377.35
Strony: 2
Zakres stron: 31-32
Główna strona: 31
Strona końcowa: 32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44535
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Wykaz piśmiennictwa: 1. Рябова З. В. Наукові основи маркетингового управління в освіті :монографія. Київ: Педагогічна думка, 2013. 268 с.
2. Сидоренко В.В. Реформування системи підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» / Керівник нової української школи: світоглядно професійні орієнтири: зб. наук. пр. / В.П. Андрущенко (голова), В.П. Бех (заст. голови), О.В. Алейнікова та ін. – К. НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – С. 148-153.
References: 1. Riabova Z. V. Naukovi osnovy marketynhovoho upravlinnia v osviti :monograph. Kyiv: Pedahohichna dumka, 2013. 268 p.
2. Sydorenko V.V. Reformuvannia systemy pidvyshchennia kvalifikatsii kerivnykiv navchalnykh zakladiv v umovakh realizatsii kontseptsii "Nova ukrainska shkola", Kerivnyk novoi ukrainskoi shkoly: svitohliadno profesiini oriientyry: zb. nauk. pr., V.P. Andrushchenko (holova), V.P. Bekh (zast. holovy), O.V. Aleinikova and other – K. NPU imeni M.P. Drahomanova, 2017, P. 148-153.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi