Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44535

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна
dc.contributor.authorМандзюк, Оля
dc.contributor.authorMandzyuk, Olya
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:19:58Z-
dc.date.available2024-02-28T11:19:58Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationМандзюк О. Діагностика маркетингової діяльності ДПТНЗ / Оля Мандзюк // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 31–32. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44535-
dc.format.extent31-32
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleДіагностика маркетингової діяльності ДПТНЗ
dc.title.alternativeDiagnostics of marketing activity of DPTNZ
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc377.35
dc.relation.references1. Рябова З. В. Наукові основи маркетингового управління в освіті :монографія. Київ: Педагогічна думка, 2013. 268 с.
dc.relation.references2. Сидоренко В.В. Реформування системи підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» / Керівник нової української школи: світоглядно професійні орієнтири: зб. наук. пр. / В.П. Андрущенко (голова), В.П. Бех (заст. голови), О.В. Алейнікова та ін. – К. НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – С. 148-153.
dc.relation.referencesen1. Riabova Z. V. Naukovi osnovy marketynhovoho upravlinnia v osviti :monograph. Kyiv: Pedahohichna dumka, 2013. 268 p.
dc.relation.referencesen2. Sydorenko V.V. Reformuvannia systemy pidvyshchennia kvalifikatsii kerivnykiv navchalnykh zakladiv v umovakh realizatsii kontseptsii "Nova ukrainska shkola", Kerivnyk novoi ukrainskoi shkoly: svitohliadno profesiini oriientyry: zb. nauk. pr., V.P. Andrushchenko (holova), V.P. Bekh (zast. holovy), O.V. Aleinikova and other – K. NPU imeni M.P. Drahomanova, 2017, P. 148-153.
dc.identifier.citationenMandzyuk O. (2023) Diahnostyka marketynhovoi diialnosti DPTNZ [Diagnostics of marketing activity of DPTNZ]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 31-32 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage31
dc.citation.epage32
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.