Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44143

Título: Фактори впливу на імідж підприємства
Outros títulos: Factors affecting the companyʼs image
Autor: Боднар, В.
Ратинський, Вадим Віталійович
Bodnar, V.
Ratynskii, V.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Боднар В. Фактори впливу на імідж підприємства / В. Боднар, Вадим Віталійович Ратинський // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 7-8 грудня 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 61–63. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління в умовах невизначеності).
Bibliographic description (International): Bodnar V., Ratynskii V. (2023) Faktory vplyvu na imidzh pidpryiemstva [Factors affecting the companyʼs image]. Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 7-8 December), pp. 61-63 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2023
Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2023
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Data: 7-Dez-2023
Date of entry: 28-Jan-2024
Editora: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 7-8 грудня 2023 року
7-8 December
UDC: 65.01
Number of pages: 3
Page range: 61-63
Start page: 61
End page: 63
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44143
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL for reference material: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)_25
References (Ukraine): 1. Лозовський О. М., Дрончак І. В. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності. Молодий вчений. 2016. № 1(1). С. 101-104. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)_25.
2. Портер М. Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів / пер. з англ.: Ірина Ємельянова, Ірина Гнатковська. Київ: Наш формат, 2019. 622 с.
3. Семенчук Т. Б., Гера О. Г. Сучасна модель формування іміджу організації. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. 2014. Вип. 7(3).С. 178-181.
4. Ткачук О. В. Корпоративний імідж – важлива складова успіху банку. Держава та регіони. 2006. №6. С. 297-299.
5. Химич І.Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури. Економіка та держава. 2009. №9. С. 59-61.
References (International): 1. Lozovskyi O. M., Dronchak I. V. Formuvannia imidzhu pidpryiemstva yak elementu konkurentospromozhnosti. Molodyi vchenyi. 2016. No 1(1). P. 101-104. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)_25.
2. Porter M. Konkurentna perevaha. Yak dosiahaty stabilno vysokykh rezultativ, transl. from English: Iryna Yemelianova, Iryna Hnatkovska. Kyiv: Nash format, 2019. 622 p.
3. Semenchuk T. B., Hera O. H. Suchasna model formuvannia imidzhu orhanizatsii. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Ser. : Ekonomichni nauky. 2014. Iss. 7(3).P. 178-181.
4. Tkachuk O. V. Korporatyvnyi imidzh – vazhlyva skladova uspikhu banku. Derzhava ta rehiony. 2006. No 6. P. 297-299.
5. Khymych I.H. Imidzh yak vazhlyvyi pokaznyk diialnosti pidpryiemstva u suchasnykh umovakh rozvytku korporatyvnoi kultury. Ekonomika ta derzhava. 2009. No 9. P. 59-61.
Content type: Conference Abstract
Aparece nas colecções:IV міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2023)



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.