Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44143

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоднар, В.
dc.contributor.authorРатинський, Вадим Віталійович
dc.contributor.authorBodnar, V.
dc.contributor.authorRatynskii, V.
dc.coverage.temporal7-8 грудня 2023 року
dc.coverage.temporal7-8 December
dc.date.accessioned2024-01-28T13:26:01Z-
dc.date.available2024-01-28T13:26:01Z-
dc.date.created2023-12-07
dc.date.issued2023-12-07
dc.identifier.citationБоднар В. Фактори впливу на імідж підприємства / В. Боднар, Вадим Віталійович Ратинський // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 7-8 грудня 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 61–63. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління в умовах невизначеності).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44143-
dc.format.extent61-63
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2023
dc.relation.ispartofTheses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2023
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)_25
dc.titleФактори впливу на імідж підприємства
dc.title.alternativeFactors affecting the companyʼs image
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc65.01
dc.relation.references1. Лозовський О. М., Дрончак І. В. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності. Молодий вчений. 2016. № 1(1). С. 101-104. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)_25.
dc.relation.references2. Портер М. Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів / пер. з англ.: Ірина Ємельянова, Ірина Гнатковська. Київ: Наш формат, 2019. 622 с.
dc.relation.references3. Семенчук Т. Б., Гера О. Г. Сучасна модель формування іміджу організації. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. 2014. Вип. 7(3).С. 178-181.
dc.relation.references4. Ткачук О. В. Корпоративний імідж – важлива складова успіху банку. Держава та регіони. 2006. №6. С. 297-299.
dc.relation.references5. Химич І.Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури. Економіка та держава. 2009. №9. С. 59-61.
dc.relation.referencesen1. Lozovskyi O. M., Dronchak I. V. Formuvannia imidzhu pidpryiemstva yak elementu konkurentospromozhnosti. Molodyi vchenyi. 2016. No 1(1). P. 101-104. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)_25.
dc.relation.referencesen2. Porter M. Konkurentna perevaha. Yak dosiahaty stabilno vysokykh rezultativ, transl. from English: Iryna Yemelianova, Iryna Hnatkovska. Kyiv: Nash format, 2019. 622 p.
dc.relation.referencesen3. Semenchuk T. B., Hera O. H. Suchasna model formuvannia imidzhu orhanizatsii. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Ser. : Ekonomichni nauky. 2014. Iss. 7(3).P. 178-181.
dc.relation.referencesen4. Tkachuk O. V. Korporatyvnyi imidzh – vazhlyva skladova uspikhu banku. Derzhava ta rehiony. 2006. No 6. P. 297-299.
dc.relation.referencesen5. Khymych I.H. Imidzh yak vazhlyvyi pokaznyk diialnosti pidpryiemstva u suchasnykh umovakh rozvytku korporatyvnoi kultury. Ekonomika ta derzhava. 2009. No 9. P. 59-61.
dc.identifier.citationenBodnar V., Ratynskii V. (2023) Faktory vplyvu na imidzh pidpryiemstva [Factors affecting the companyʼs image]. Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 7-8 December), pp. 61-63 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.citation.spage61
dc.citation.epage63
dc.citation.conferenceⅣ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Розташовується у зібраннях:IV міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.