Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44143

Назва: Фактори впливу на імідж підприємства
Інші назви: Factors affecting the companyʼs image
Автори: Боднар, В.
Ратинський, Вадим Віталійович
Bodnar, V.
Ratynskii, V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Боднар В. Фактори впливу на імідж підприємства / В. Боднар, Вадим Віталійович Ратинський // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 7-8 грудня 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 61–63. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління в умовах невизначеності).
Bibliographic description: Bodnar V., Ratynskii V. (2023) Faktory vplyvu na imidzh pidpryiemstva [Factors affecting the companyʼs image]. Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 7-8 December), pp. 61-63 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2023
Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2023
Конференція/захід: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Дата публікації: 7-гру-2023
Дата внесення: 28-січ-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 7-8 грудня 2023 року
7-8 December
УДК: 65.01
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 61-63
Початкова сторінка: 61
Кінцева сторінка: 63
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44143
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)_25
Перелік літератури: 1. Лозовський О. М., Дрончак І. В. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності. Молодий вчений. 2016. № 1(1). С. 101-104. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)_25.
2. Портер М. Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів / пер. з англ.: Ірина Ємельянова, Ірина Гнатковська. Київ: Наш формат, 2019. 622 с.
3. Семенчук Т. Б., Гера О. Г. Сучасна модель формування іміджу організації. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. 2014. Вип. 7(3).С. 178-181.
4. Ткачук О. В. Корпоративний імідж – важлива складова успіху банку. Держава та регіони. 2006. №6. С. 297-299.
5. Химич І.Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури. Економіка та держава. 2009. №9. С. 59-61.
References: 1. Lozovskyi O. M., Dronchak I. V. Formuvannia imidzhu pidpryiemstva yak elementu konkurentospromozhnosti. Molodyi vchenyi. 2016. No 1(1). P. 101-104. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)_25.
2. Porter M. Konkurentna perevaha. Yak dosiahaty stabilno vysokykh rezultativ, transl. from English: Iryna Yemelianova, Iryna Hnatkovska. Kyiv: Nash format, 2019. 622 p.
3. Semenchuk T. B., Hera O. H. Suchasna model formuvannia imidzhu orhanizatsii. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Ser. : Ekonomichni nauky. 2014. Iss. 7(3).P. 178-181.
4. Tkachuk O. V. Korporatyvnyi imidzh – vazhlyva skladova uspikhu banku. Derzhava ta rehiony. 2006. No 6. P. 297-299.
5. Khymych I.H. Imidzh yak vazhlyvyi pokaznyk diialnosti pidpryiemstva u suchasnykh umovakh rozvytku korporatyvnoi kultury. Ekonomika ta derzhava. 2009. No 9. P. 59-61.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:IV міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.