Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44095

Başlık: Особливості розрахунків з клієнтами в компаніях Великої четвірки
Diğer Başlıklar: Features of settlements with customers in the Big Four companies
Yazarlar: Бондаренко, Наталья Миколаївна
Рєпіна, Світлана Олегівна
Bondarenko, Natalia
Repina, Svetlana
Affiliation: Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро, Україна
Oles Honchar Dnipro National University, Dnipro, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Бондаренко Н. М. Особливості розрахунків з клієнтами в компаніях Великої четвірки / Бондаренко Наталья Миколаївна, Рєпіна Світлана Олегівна // ГЕВ. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 85. — № 6. — С. 67–75. — (Облік і оподаткування).
Bibliographic description (International): Bondarenko N., Repina S. (2023) Osoblyvosti rozrakhunkiv z kliientamy v kompaniiakh Velykoi chetvirky [Features of settlements with customers in the Big Four companies]. GEJ (Tern.), vol. 85, no 6, pp. 67-75 [in Ukrainian].
Is part of: Галицький економічний вісник, 6 (85), 2023
Galician economic journal, 6 (85), 2023
Journal/Collection: Галицький економічний вісник
Issue: 6
Volume: 85
Yayın Tarihi: 19-Ara-2023
Submitted date: 5-Eki-2023
Date of entry: 27-Oca-2024
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.067
UDC: 338.5
Anahtar kelimeler: Велика четвірка
аудит
розрахунки з клієнтами
рахунок
програмне забезпечення
Big Four
audit
settlements with customers
invoice
software
Number of pages: 9
Page range: 67-75
Start page: 67
End page: 75
Özet: Досліджено особливості розрахунків з клієнтами в чотирьох найбільших у світі за обсягом доходу компаніях у галузі аудиту. В результаті дослідження встановлено, що виставлення рахунків клієнтам за надані послуги відбувається у кілька етапів. З’ясовано основні обов’язки учасників компанії, які задіяні в процесі виставлення рахунків клієнтам. Встановлено, що в компаніях діє багаторівневий контроль за сформованими рахунками, до якого залучені співробітники операційного та фінансового відділів компаній, а також менеджери проектів, які є безпосередніми надавачами послуг клієнту. Виявлено, що в процесі комунікації з клієнтами та здійснення розрахунків із ними в компаніях Великої четвірки використовують офісний пакет Microsoft Office, спеціально розроблену систему для виставлення рахунків на основі SAP, програмні продукти BAS Бухгалтерія, M.E.Doc, сервіс для електронного документообігу між структурними одиницями компанії та клієнтом «Вчасно». Проте, не дивлячись на злагодженість механізму виставлення рахунків та кілька рівнів контролю, компанії стикаються з певними ризиками, які можуть негативно впливати на якість інформації в бухгалтерському обліку та звітності про стан розрахунків. Зокрема, це пов’язано з технічними збоями в програмних забезпеченнях через нерівномірне навантаження серверів, а також втратою інформації, що спричинена людським фактором – помилки занесення даних в електронну систему, недбалість, зловживання службовим становищем. У процесі дослідження встановлено, що недостатня інформованість співробітників операційного та фінансового відділів, а також обмеженість доступу до необхідних документів для здійснення розрахунків з клієнтами може призвести до зниження якості інформації у звітності компанії, шахрайства та інших протиправних дій. За результатами проведеного дослідження описано підходи до вирішення наявних у компаніях проблем при здійсненні розрахунків з клієнтами. Дослідження показало, що в умовах нестабільного економічного середовища у компаніях Великої четвірки постійно виникає необхідність щодо адаптації до змін у бізнес-середовищі та дотримання найвищих стандартів якості й безпеки даних.
This article examines the specifics of settlements with clients in the world's four largest audit companies by revenue. As a result of the study, it was found that billing customers for the services provided takes place in several stages. The main responsibilities of the company's participants who are involved in the process of invoicing customers are clarified. It is established that companies have multi-level control over the generated invoices, which involves employees of the operational and financial departments of companies, as well as project managers who are direct service providers to the client. It was revealed that in the process of communicating with customers and making settlements with them, the big four companies use the Microsoft Office, a specially developed system for invoicing based on SAP, and BAS accounting software products, M.E.Doc, a service for electronic document management between the company's structural units and the client «Vchasno». However, despite the coherence of the billing mechanism and several levels of control, companies face certain risks that can negatively affect the quality of information in accounting and reporting on the status of settlements. In particular, this is due to technical failures in software due to uneven server load, as well as loss of information caused by a human factor - errors in entering data into the electronic system, negligence, abuse of official position. In the course of the study, it was found that insufficient awareness of employees of the operational and financial departments, as well as limited access to the necessary documents for making settlements with customers, can lead to a decrease in the quality of information in the company's reporting, fraud and other illegal actions. Based on the results of the study, approaches to solving existing problems in companies when making settlements with customers were described. The study showed that in an unstable economic environment, the Big Four companies constantly need to adapt to changes in the business environment and comply with the highest standards of data quality and security.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44095
ISSN: 2409-8892
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL for reference material: https://www.frc.org.uk/
References (Ukraine): 1. Берт Едвардс. Посібник з управління кредитами. 5-е вид., перероб. і допов. Англія: Gower Pub Co. 2022. 561 с.
2. Мері С. Шеффер. Кредиторська заборгованість і Сарбейнз-Окслі: посилення внутрішнього контролю. 1-е вид. Канада: Wiley. 2006. 208 с.
3. Пол Д. Кіммел, Джеррі Дж. Вейгандт, Дональд Е. Кісо. Фінансовий облік: інструменти для прийняття бізнес-рішень. 8-е вид., перероб. і допов. Канада: Wiley. 2022. 864 с.
4. Рада з фінансової звітності Великобританії. Офіційний сайт. URL https://www.frc.org.uk/ (дата звернення: 14.10.2023).
References (International): 1. Edvards B. (2020). Posibnyk z upravlinnia kredytamy [Credit management guide]. Farnham: Gower Publishing Company. (In United Kingdom).
2. Meri S.S. (2006). Kredytorska zaborhovanist i Sarbeinz-Oksli: posylennia vnutrishnoho kontroliu [Accounts Payable and Sarbanes-Oxley: Strengthening Internal Control]. Toronto: Wiley. (In Canada)
3. Pol D. K., Dzherri D. V., Donald E. K. (2022). Finansovyi oblik: instrumenty dlia pryiniattia biznes-rishen [Financial accounting: tools for making business decisions]. Toronto: Wiley. (In Canada).
4. Rada z finance zvitnosti Velykobrytanii. [The Financial Reporting Council]. URL: https://www.frc.org.uk/ (accessed: 14 October 2023).
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2023, № 6 (85)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.