Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44095

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Наталья Миколаївна
dc.contributor.authorРєпіна, Світлана Олегівна
dc.contributor.authorBondarenko, Natalia
dc.contributor.authorRepina, Svetlana
dc.date.accessioned2024-01-27T21:25:38Z-
dc.date.available2024-01-27T21:25:38Z-
dc.date.created2023-12-19
dc.date.issued2023-12-19
dc.date.submitted2023-10-05
dc.identifier.citationБондаренко Н. М. Особливості розрахунків з клієнтами в компаніях Великої четвірки / Бондаренко Наталья Миколаївна, Рєпіна Світлана Олегівна // ГЕВ. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 85. — № 6. — С. 67–75. — (Облік і оподаткування).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44095-
dc.description.abstractДосліджено особливості розрахунків з клієнтами в чотирьох найбільших у світі за обсягом доходу компаніях у галузі аудиту. В результаті дослідження встановлено, що виставлення рахунків клієнтам за надані послуги відбувається у кілька етапів. З’ясовано основні обов’язки учасників компанії, які задіяні в процесі виставлення рахунків клієнтам. Встановлено, що в компаніях діє багаторівневий контроль за сформованими рахунками, до якого залучені співробітники операційного та фінансового відділів компаній, а також менеджери проектів, які є безпосередніми надавачами послуг клієнту. Виявлено, що в процесі комунікації з клієнтами та здійснення розрахунків із ними в компаніях Великої четвірки використовують офісний пакет Microsoft Office, спеціально розроблену систему для виставлення рахунків на основі SAP, програмні продукти BAS Бухгалтерія, M.E.Doc, сервіс для електронного документообігу між структурними одиницями компанії та клієнтом «Вчасно». Проте, не дивлячись на злагодженість механізму виставлення рахунків та кілька рівнів контролю, компанії стикаються з певними ризиками, які можуть негативно впливати на якість інформації в бухгалтерському обліку та звітності про стан розрахунків. Зокрема, це пов’язано з технічними збоями в програмних забезпеченнях через нерівномірне навантаження серверів, а також втратою інформації, що спричинена людським фактором – помилки занесення даних в електронну систему, недбалість, зловживання службовим становищем. У процесі дослідження встановлено, що недостатня інформованість співробітників операційного та фінансового відділів, а також обмеженість доступу до необхідних документів для здійснення розрахунків з клієнтами може призвести до зниження якості інформації у звітності компанії, шахрайства та інших протиправних дій. За результатами проведеного дослідження описано підходи до вирішення наявних у компаніях проблем при здійсненні розрахунків з клієнтами. Дослідження показало, що в умовах нестабільного економічного середовища у компаніях Великої четвірки постійно виникає необхідність щодо адаптації до змін у бізнес-середовищі та дотримання найвищих стандартів якості й безпеки даних.
dc.description.abstractThis article examines the specifics of settlements with clients in the world's four largest audit companies by revenue. As a result of the study, it was found that billing customers for the services provided takes place in several stages. The main responsibilities of the company's participants who are involved in the process of invoicing customers are clarified. It is established that companies have multi-level control over the generated invoices, which involves employees of the operational and financial departments of companies, as well as project managers who are direct service providers to the client. It was revealed that in the process of communicating with customers and making settlements with them, the big four companies use the Microsoft Office, a specially developed system for invoicing based on SAP, and BAS accounting software products, M.E.Doc, a service for electronic document management between the company's structural units and the client «Vchasno». However, despite the coherence of the billing mechanism and several levels of control, companies face certain risks that can negatively affect the quality of information in accounting and reporting on the status of settlements. In particular, this is due to technical failures in software due to uneven server load, as well as loss of information caused by a human factor - errors in entering data into the electronic system, negligence, abuse of official position. In the course of the study, it was found that insufficient awareness of employees of the operational and financial departments, as well as limited access to the necessary documents for making settlements with customers, can lead to a decrease in the quality of information in the company's reporting, fraud and other illegal actions. Based on the results of the study, approaches to solving existing problems in companies when making settlements with customers were described. The study showed that in an unstable economic environment, the Big Four companies constantly need to adapt to changes in the business environment and comply with the highest standards of data quality and security.
dc.format.extent67-75
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник, 6 (85), 2023
dc.relation.ispartofGalician economic journal, 6 (85), 2023
dc.relation.urihttps://www.frc.org.uk/
dc.subjectВелика четвірка
dc.subjectаудит
dc.subjectрозрахунки з клієнтами
dc.subjectрахунок
dc.subjectпрограмне забезпечення
dc.subjectBig Four
dc.subjectaudit
dc.subjectsettlements with customers
dc.subjectinvoice
dc.subjectsoftware
dc.titleОсобливості розрахунків з клієнтами в компаніях Великої четвірки
dc.title.alternativeFeatures of settlements with customers in the Big Four companies
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages9
dc.subject.udc338.5
dc.relation.references1. Берт Едвардс. Посібник з управління кредитами. 5-е вид., перероб. і допов. Англія: Gower Pub Co. 2022. 561 с.
dc.relation.references2. Мері С. Шеффер. Кредиторська заборгованість і Сарбейнз-Окслі: посилення внутрішнього контролю. 1-е вид. Канада: Wiley. 2006. 208 с.
dc.relation.references3. Пол Д. Кіммел, Джеррі Дж. Вейгандт, Дональд Е. Кісо. Фінансовий облік: інструменти для прийняття бізнес-рішень. 8-е вид., перероб. і допов. Канада: Wiley. 2022. 864 с.
dc.relation.references4. Рада з фінансової звітності Великобританії. Офіційний сайт. URL https://www.frc.org.uk/ (дата звернення: 14.10.2023).
dc.relation.referencesen1. Edvards B. (2020). Posibnyk z upravlinnia kredytamy [Credit management guide]. Farnham: Gower Publishing Company. (In United Kingdom).
dc.relation.referencesen2. Meri S.S. (2006). Kredytorska zaborhovanist i Sarbeinz-Oksli: posylennia vnutrishnoho kontroliu [Accounts Payable and Sarbanes-Oxley: Strengthening Internal Control]. Toronto: Wiley. (In Canada)
dc.relation.referencesen3. Pol D. K., Dzherri D. V., Donald E. K. (2022). Finansovyi oblik: instrumenty dlia pryiniattia biznes-rishen [Financial accounting: tools for making business decisions]. Toronto: Wiley. (In Canada).
dc.relation.referencesen4. Rada z finance zvitnosti Velykobrytanii. [The Financial Reporting Council]. URL: https://www.frc.org.uk/ (accessed: 14 October 2023).
dc.identifier.citationenBondarenko N., Repina S. (2023) Osoblyvosti rozrakhunkiv z kliientamy v kompaniiakh Velykoi chetvirky [Features of settlements with customers in the Big Four companies]. GEJ (Tern.), vol. 85, no 6, pp. 67-75 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.067
dc.contributor.affiliationДніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро, Україна
dc.contributor.affiliationOles Honchar Dnipro National University, Dnipro, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник
dc.citation.volume85
dc.citation.issue6
dc.citation.spage67
dc.citation.epage75
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2023, № 6 (85)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.