Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43859

Tytuł: Методи реконструкції реальних об’єктів у цифровому середовищі
Inne tytuły: Reconstruction methods of real objects in a digital environment
Authors: Крамар, Т. О.
Дуда, Олексій Михайлович
Kramar, T. O.
Duda, O. M.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Крамар Т. О. Методи реконструкції реальних об’єктів у цифровому середовищі / Т. О. Крамар, Олексій Михайлович Дуда // Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 6-7 грудня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. — С. 395–396. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
Bibliographic description: Kramar T. O., Duda O. M. (2023) Metody rekonstruktsii realnykh obiektiv u tsyfrovomu seredovyshchi [Reconstruction methods of real objects in a digital environment]. Book of abstracts of the ⅩⅡ International scientific and practical conference of young researchers and students „Actual problems of modern technologies“ (Tern., 6-7 December 2023), pp. 395-396 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2023
Book of abstracts of the ⅩⅡ International scientific and practical conference of young researchers and students „Actual problems of modern technologies“, 2023
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅡ Міжнародна науково-практичноа конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Data wydania: 6-gru-2023
Date of entry: 21-sty-2024
Wydawca: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V.A.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 6-7 грудня 2023 року
6-7 December 2023
UDC: 004.5
004.9
Strony: 2
Zakres stron: 395-396
Główna strona: 395
Strona końcowa: 396
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43859
ISBN: 978-617-7875-71-9
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Związane URL literatura: https://doi.org/10.24132/CSRN.2018.2802.6
https://doi.org/10.1109/DigitalHeritage.2018.8810126
https://doi.org/10.1016/j.jksuci.2018.09.019
Wykaz piśmiennictwa: 1. Sirazhiden, D. (2020). VR and AR technologies in the modern cultural space and their role in environmental education. In E3S Web of Conferences (Vol. 217). EDP Sciences.
2. Van Nguyen, S., Le, S. T., Tran, M. K., & Tran, H. M. (2022). Reconstruction of 3D digital heritage objects for VR and AR applications. Journal of Information and Telecommunication, 6(3), pp. 254-269.
3. Jurado, J. M., Ortega, L. M., & Felto, F. R. (2018). 3D Underground reconstruction for real-time and collaborative virtual reality environment, pp. 38–45. https://doi.org/10.24132/CSRN.2018.2802.6
4. Quant, H., Banerjee, S., & Banerjee, N. K. (2018). A virtual reality interface for interactions with spatio- temporal 3D data. In K. Schoeffmann et al. (Eds.), MultiMedia Modeling. MMM 2018. Lecture Notes in Computer Science 10705.
5. Li, Y., Chng, E., Cai, S., & See, S. (2018). Multiuser Interaction with Hybrid VR and AR for Cultural Heritage Objects. 3rd Digital Heritage International Congress (DigitalHERITAGE) held jointly with 2018 24th International Conference on Virtual Systems & Multimedia (VSMM 2018), pp. 1–8. https://doi.org/10.1109/DigitalHeritage.2018.8810126
6. Rasheed, N. A., & Nordin, M. J. (2020). Classification and reconstruction algorithms for the archaeo- logical fragments. Journal of King Saud University -- Computer and Information Sciences, pp. 883–894. https://doi.org/10.1016/j.jksuci.2018.09.019
7. Kumar, A., Anders, K., Winiwarter, L., & Hofle, B. (2019). Feature relevance analysis for 3D point cloud classification using deep learning. ISPRS Annals of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, IV-2/W5, pp. 373–380.
References: 1. Sirazhiden, D. (2020). VR and AR technologies in the modern cultural space and their role in environmental education. In E3S Web of Conferences (Vol. 217). EDP Sciences.
2. Van Nguyen, S., Le, S. T., Tran, M. K., & Tran, H. M. (2022). Reconstruction of 3D digital heritage objects for VR and AR applications. Journal of Information and Telecommunication, 6(3), pp. 254-269.
3. Jurado, J. M., Ortega, L. M., & Felto, F. R. (2018). 3D Underground reconstruction for real-time and collaborative virtual reality environment, pp. 38–45. https://doi.org/10.24132/CSRN.2018.2802.6
4. Quant, H., Banerjee, S., & Banerjee, N. K. (2018). A virtual reality interface for interactions with spatio- temporal 3D data. In K. Schoeffmann et al. (Eds.), MultiMedia Modeling. MMM 2018. Lecture Notes in Computer Science 10705.
5. Li, Y., Chng, E., Cai, S., & See, S. (2018). Multiuser Interaction with Hybrid VR and AR for Cultural Heritage Objects. 3rd Digital Heritage International Congress (DigitalHERITAGE) held jointly with 2018 24th International Conference on Virtual Systems & Multimedia (VSMM 2018), pp. 1–8. https://doi.org/10.1109/DigitalHeritage.2018.8810126
6. Rasheed, N. A., & Nordin, M. J. (2020). Classification and reconstruction algorithms for the archaeo- logical fragments. Journal of King Saud University -- Computer and Information Sciences, pp. 883–894. https://doi.org/10.1016/j.jksuci.2018.09.019
7. Kumar, A., Anders, K., Winiwarter, L., & Hofle, B. (2019). Feature relevance analysis for 3D point cloud classification using deep learning. ISPRS Annals of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, IV-2/W5, pp. 373–380.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІІ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi