Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43859

Título: Методи реконструкції реальних об’єктів у цифровому середовищі
Outros títulos: Reconstruction methods of real objects in a digital environment
Authors: Крамар, Т. О.
Дуда, Олексій Михайлович
Kramar, T. O.
Duda, O. M.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Крамар Т. О. Методи реконструкції реальних об’єктів у цифровому середовищі / Т. О. Крамар, Олексій Михайлович Дуда // Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 6-7 грудня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. — С. 395–396. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
Bibliographic description (International): Kramar T. O., Duda O. M. (2023) Metody rekonstruktsii realnykh obiektiv u tsyfrovomu seredovyshchi [Reconstruction methods of real objects in a digital environment]. Book of abstracts of the ⅩⅡ International scientific and practical conference of young researchers and students „Actual problems of modern technologies“ (Tern., 6-7 December 2023), pp. 395-396 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2023
Book of abstracts of the ⅩⅡ International scientific and practical conference of young researchers and students „Actual problems of modern technologies“, 2023
Conference/Event: ⅩⅡ Міжнародна науково-практичноа конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Data de edición: 6-Dec-2023
Date of entry: 21-Jan-2024
Editor: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 6-7 грудня 2023 року
6-7 December 2023
UDC: 004.5
004.9
Number of pages: 2
Page range: 395-396
Start page: 395
End page: 396
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43859
ISBN: 978-617-7875-71-9
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL for reference material: https://doi.org/10.24132/CSRN.2018.2802.6
https://doi.org/10.1109/DigitalHeritage.2018.8810126
https://doi.org/10.1016/j.jksuci.2018.09.019
References (Ukraine): 1. Sirazhiden, D. (2020). VR and AR technologies in the modern cultural space and their role in environmental education. In E3S Web of Conferences (Vol. 217). EDP Sciences.
2. Van Nguyen, S., Le, S. T., Tran, M. K., & Tran, H. M. (2022). Reconstruction of 3D digital heritage objects for VR and AR applications. Journal of Information and Telecommunication, 6(3), pp. 254-269.
3. Jurado, J. M., Ortega, L. M., & Felto, F. R. (2018). 3D Underground reconstruction for real-time and collaborative virtual reality environment, pp. 38–45. https://doi.org/10.24132/CSRN.2018.2802.6
4. Quant, H., Banerjee, S., & Banerjee, N. K. (2018). A virtual reality interface for interactions with spatio- temporal 3D data. In K. Schoeffmann et al. (Eds.), MultiMedia Modeling. MMM 2018. Lecture Notes in Computer Science 10705.
5. Li, Y., Chng, E., Cai, S., & See, S. (2018). Multiuser Interaction with Hybrid VR and AR for Cultural Heritage Objects. 3rd Digital Heritage International Congress (DigitalHERITAGE) held jointly with 2018 24th International Conference on Virtual Systems & Multimedia (VSMM 2018), pp. 1–8. https://doi.org/10.1109/DigitalHeritage.2018.8810126
6. Rasheed, N. A., & Nordin, M. J. (2020). Classification and reconstruction algorithms for the archaeo- logical fragments. Journal of King Saud University -- Computer and Information Sciences, pp. 883–894. https://doi.org/10.1016/j.jksuci.2018.09.019
7. Kumar, A., Anders, K., Winiwarter, L., & Hofle, B. (2019). Feature relevance analysis for 3D point cloud classification using deep learning. ISPRS Annals of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, IV-2/W5, pp. 373–380.
References (International): 1. Sirazhiden, D. (2020). VR and AR technologies in the modern cultural space and their role in environmental education. In E3S Web of Conferences (Vol. 217). EDP Sciences.
2. Van Nguyen, S., Le, S. T., Tran, M. K., & Tran, H. M. (2022). Reconstruction of 3D digital heritage objects for VR and AR applications. Journal of Information and Telecommunication, 6(3), pp. 254-269.
3. Jurado, J. M., Ortega, L. M., & Felto, F. R. (2018). 3D Underground reconstruction for real-time and collaborative virtual reality environment, pp. 38–45. https://doi.org/10.24132/CSRN.2018.2802.6
4. Quant, H., Banerjee, S., & Banerjee, N. K. (2018). A virtual reality interface for interactions with spatio- temporal 3D data. In K. Schoeffmann et al. (Eds.), MultiMedia Modeling. MMM 2018. Lecture Notes in Computer Science 10705.
5. Li, Y., Chng, E., Cai, S., & See, S. (2018). Multiuser Interaction with Hybrid VR and AR for Cultural Heritage Objects. 3rd Digital Heritage International Congress (DigitalHERITAGE) held jointly with 2018 24th International Conference on Virtual Systems & Multimedia (VSMM 2018), pp. 1–8. https://doi.org/10.1109/DigitalHeritage.2018.8810126
6. Rasheed, N. A., & Nordin, M. J. (2020). Classification and reconstruction algorithms for the archaeo- logical fragments. Journal of King Saud University -- Computer and Information Sciences, pp. 883–894. https://doi.org/10.1016/j.jksuci.2018.09.019
7. Kumar, A., Anders, K., Winiwarter, L., & Hofle, B. (2019). Feature relevance analysis for 3D point cloud classification using deep learning. ISPRS Annals of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, IV-2/W5, pp. 373–380.
Content type: Conference Abstract
Aparece nas ColecciónsXІІ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2023)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados