Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43440
Назва: Механізм формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі (на прикладі готелю «Вінниця», ПрАТ «Савой»)
Інші назви: Mechanism of image development in hotel-restaurant business (hotel “Vinnytsya”, PJSC “Savoi” as a case study)
Автори: Боднар, Василь Петрович
Bodnar, Vasyl
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Боднар В. П. Механізм формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі (на прикладі готелю «Вінниця», ПрАТ «Савой») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / В. П. Боднар. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 112 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 9-січ-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyi, Vadym
УДК: 65.011
Теми: імідж
управління
якість
механізм
підприємство
програма
обслуговування
image
management
quality
mechanism
enterprise
program
service
Діапазон сторінок: 1-112
Короткий огляд (реферат): Боднар В.П. «Механізм формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі (на прикладі готелю «Вінниця», ПрАТ «Савой»)». Кваліфікаційна робота магістра (112 с., 18 рис., 8 табл., 44 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2023. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних принципів та розробленню рекомендацій щодо формування іміджу підприємства готельно-ресторанного бізнесу. У роботі: досліджено поняття іміджу підприємства та фактори впливу на нього; описано особливості формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі; визначено шляхи покращення корпоративного ділового іміджу закладів готельно-ресторанної сфери; надано загальну характеристику діяльності та здійснено аналіз основних техніко-економічних показників ПрАТ «Савой» Готель «Вінниця»; здійснено аналіз активів ПрАТ «Савой» Готель «Вінниця» та джерел їх утворення; вивчено особливості аналізу іміджу у готельно-ресторанному бізнесі; описано механізм формування іміджу підприємств готельно-ресторанної сфери; обґрунтовано важливість високої якості надання послуг як основи формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі; визначено напрями забезпечення якості обслуговування з метою покращення іміджу суб’єкта готельно-ресторанного бізнесу; розроблено програму вирішення конфліктних ситуацій як напряму покращення обслуговування у закладі готельно-ресторанного бізнесу.
Bodbar Vasyl. Mechanism of image development in hotel-restaurant business (hotel “Vinnytsya”, PJSC “Savoi” as a case study). Master’s thesis (112 p., 18 fig., 8 tabl., 44 lit.) for obtaining the educational qualification of «Master» in the specialty 241 «Hotel, Restaurant and Catering». Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2023. The master’s thesis is devoted to the study of theoretical principles and development of recommendations for the formation of the image of the hotel-restaurant business. In this paper, there were: studied the concept of enterprise image and the factors influencing it; described the peculiarities of image formation in the hotel and restaurant business; identified the ways to improve the corporate business image of hotel and restaurant establishments; provided a general description of the activities and analysis of the main technical and economic indicators of PJSC “Savoy” Hotel “Vinnytsia”; carried out an analysis of assets of PJSC “Savoy” Hotel “Vinnytsia” and sources of their formation; studied the peculiarities of image analysis in the hotel and restaurant business; described the mechanism of forming the image of hotel and restaurant enterprises; substantiated the importance of high quality of service provision as the basis for image formation in the hotel and restaurant business; determined directions of ensuring the quality of service in order to improve the image of the hotel and restaurant business entity; developed a program for resolving conflict situations as a way to improve service in the hotel and restaurant business.
Зміст: ВСТУП 6 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СФЕРИ 9 1.1. Поняття іміджу підприємства та фактори впливу на нього 9 1.2. Особливості формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі 23 1.3. Шляхи покращення корпоративного ділового іміджу закладів готельно-ресторанної сфери 28 Висновки до теоретичної частини 32 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКА ЧАСТИНА ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ІМІДЖУ ГОТЕЛЮ «ВІННИЦЯ» ПРАТ «САВОЙ» 34 2.1. Загальна характеристика діяльності та аналіз основних техніко-економічних показників ПрАТ «Савой» Готель «Вінниця» 34 2.2. Аналіз активів ПрАТ «Савой» Готель «Вінниця» та джерел їх утворення 49 2.3. Особливості аналізу іміджу у готельно-ресторанному бізнесі 56 Висновки до аналітико-дослідницької частини 58 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНА ЧАСТИНА РОЗРОБЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ 60 3.1. Механізм формування іміджу підприємств готельно-ресторанної сфери 60 3.2. Якість надання послуг як основа формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі 67 3.3. Напрями забезпечення якості обслуговування з метою покращення іміджу суб’єкта готельно-ресторанного бізнесу 75 3.4. Розроблення програми вирішення конфліктних ситуацій як напрям покращення обслуговування у закладі готельно-ресторанного бізнесу 77 Висновки до проектно-рекомендаційної частини 81 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 83 4.1. Структура та завдання охорони праці 83 4.2. Основні аспекти охорони праці на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу 84 4.3. Підвищення стійкості роботи об’єктів готельно-ресторанного бізнесу у воєнний час 86 ВИСНОВКИ 88 БІБЛІОГРАФІЯ 91 ДОДАТКИ 96
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43440
Власник авторського права: © Боднар В.П., 2023
Перелік літератури: 1. Артьомова Д. І. Чинники, що впливають на імідж підприємства [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://intkonf.org/artomova-d-i-chinniki-scho-vplivayut-na-imidzh-pidpriemstva/.
2. Барна Н. В. Іміджелогія: навч. посіб. для дистанційного навчання / За наук. ред. В. М. Бебика. К.: Університет «Україна», 2008. 217 с.
3. Богуславська О. Г. Формування іміджу як конкурентної переваги в сучасному інформаційному суспільстві. Гуманітарний вісник ЗДІА. 2017. №71. С. 149-157.
4. Бондаренко С. М., Ліфар К. В. Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формування. Київський національний університет технологій та дизайну. 2014. №2(11). С.1-7.
5. Булкакова О. В. Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку [Електронний ресурс]. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2017. Вип. 13. Ч.1. С. 31-36. Режим доступу: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/13_1_2017ua/9.pdf.
6. Вардеванян В. А. Типізація іміджу за функціональним підходом [Електронний ресурс] // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2010. Вип. 1. С. 92-95. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010 _1_14.
7. Вартанова О. В. Науково-методичні підходи до управління іміджем підприємства сфери послуг [Електронний ресурс] // Управління розвитком. 2016. № 4. С. 79-84. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2016_4_13.
8. Готельно-ресторанний бізнес: навч. посібник. [Електронний ресурс] / О. А. Ніколайчук, Н. С. Приймак, О. А. Сімакова, А. В. Слащева, Ю. А. Горяйнова, Ю. М. Коренець, О. А. Боднарук, О. А. Пусікова, Є. Г. Клєвцов; ред. О. А. Ніколайчук. Кривий Ріг: Вид. ДонНУЕТ, 2022. 250 с.
9. Готельно-ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1. / [Б. М. Андрушків, Л. Я. Малюта, Г. Й. Островська та ін.]. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.
10. Гринько Т. В., Тімар І. В. Теоретичні підходи до формування механізму управління іміджем підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2016. Вип. 6(1). С. 85-90. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2016_6(1)__19.
11. Гриценко О. І. Якість обслуговування як економічна категорія: проблеми визнання. Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал. 2013. № 4 (42). С. 192-195.
12. Дубодєлова А. В., Лісовська Л. С., Нищота А. О. Система управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Проблеми економіки та управління. 2013. № 754. С. 159-165. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_24.
13. Дуднєва Ю., Кірьян О. Імідж керівника як управлінська та соціально-психологічна категорія [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vcpi/TPtEV/ 2012_15/statti/14Dydnev.pdf.
14. Дюжева К. В. Формування іміджу в системі соціальних комунікацій // Соціум. Документ. Комунікація. 2018. С. 192-201.
15. Дяченко Т. О., Помиткіна Л. Е. Необхідність формування позитивного іміджу як основного фактора в підвищенні конкурентоспроможності компанії. Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право. 2013. № 4. С. 42-47.
16. Ілляшенко С. М., Колодка А. В. Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств. Сталий розвиток – ХХІ століття: управління, технології, моделі. Дискусії 2016: колективна монографія / за ред. Є.В. Хлобистова. Черкаси: Чебаненко Ю., 2016. с. 522-535.
17. Колодка А. В., Ілляшенко С. М. Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування. Прометей. 2012. №2(38). С. 164-170.
18. Колодка А. В. Комплексна схема управління іміджем підприємства на етапах його життєвого циклу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. №1. С. 131-141.
19. Колосовська І. І. Сучасні підходи до формування іміджу організації. Наукові записки. 2014. С. 72-76.
20. Кюрчева Л. М., Верхоланцева В. О. Якість готельно-ресторанних послуг / Новації в технології та обладнанні готельно-ресторанних, харчових і переробних виробництв: МНПІК, 24 листопада 2020 р.: [матеріали конференції] / під заг. ред. В.М. Кюрчева. Мелітополь: ТДАТУ, 2020. С. 242-243. Режим доступу: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12486.
21. Лозовський О. М., Дрончак І. В. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності. Молодий вчений. 2016. № 1(1). С. 101-104. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)_25.
22. Мірошник М. В., Чернобровкіна С. В., Журавльова М. О. Формування іміджу підприємства як фактору його конкурентоспроможності [Електронний ресурс] // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Технічний прогрес та ефективність виробництва. 2014. №64. С. 91-97. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_64_18.
23. Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг: навч. посіб. Київ: Центр учб. літ., 2012. 384 с.
24. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства // Галицький економічний вісник. 2020. № 3 (64). С. 174-184.
25. Пасько М. І. Характеристика та особливості іміджу підприємства. «Економіка розвитку». 2018 . №1(85). С. 58-65.
26. Перелигіна Е. Б. Психологія іміджу. Х: Аспект-пресс, 2012. 223 с.
27. Портер М. Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів / пер. з англ.: Ірина Ємельянова, Ірина Гнатковська. Київ: Наш формат, 2019. 622 с.
28. Приходченко Я. В. Іміджелогія. Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. С. 49-94.
29. Пшенишнюк І. О. Імідж підприємства як метод конкурентної боротьби. Економіка та держава. 2012. № 5. С. 19-21.
30. Семенчук Т. Б., Гера О. Г. Сучасна модель формування іміджу організації. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки. 2014. Вип. 7(3).С. 178-181.
31. Семенчук Т. Б., Басараб Н. А. Формування іміджу підприємства [Електронний ресурс] // Економіка і суспільство. 2016. Випуск 7. Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/journals/7_ukr/79.pdf.
32. Сокол Т. Г. Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах. К.: Альтепрес, 2009. 447 с.
33. Строцюк Ю. В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2010. №684: Проблеми економіки та управління. С. 243-248.
34. Стручок В. С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.
35. Стручок В. С. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.
36. Ткачук О. В. Корпоративний імідж – важлива складова успіху банку. Держава та регіони. 2006. №6. С. 297-299.
37. Траченко Л. А. Проблеми впровадження систем менеджменту якості у сфері послуг. Вісник соціально-економічних досліджень. 2013. Вип. 4 (51). С. 165-170.
38. Хавкіна Л. М. Іміджелогія: навч.-метод. посіб. для студ. зі спец. «Журналістика». Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013.
39. Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури. Економіка та держава. 2009. №9. С. 59-61.
40. Чередниченко А. О., Калинин М. В. Якість надання послуг як ключовий фактор привабливості підприємств готельного господарства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2016. № 56. С. 88-96.
41. Шавкун І. Г., Дибчинська Я. С. Формування іміджу організації: навчальний посібник. Запоріжжя: ЗНУ, 2016. 111 с.
42. Шерстюк Р., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf.
43. Eman Mohamed Abd-El-Salam, Ayman Yehia Shawky and Tawfik El-Nahas. The impact of corporate image and reputation on service quality, customer satisfaction and customer loyalty: testing the mediating role. Case analysis in an international service company // Journal of Business and Retail Management Research (JBRMR). 2013. Vol. 8 Issue 1. P. 130-153.
44. Smith and Taylor. Marketing Communications. An integrated approach. London and Philadelphia: Kogan Page, 2006.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Bodnar V_P_2023.pdf2,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Боднар.doc47 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора