Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43440
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorРатинський, Вадим Віталійович-
dc.contributor.advisorRatynskyi, Vadym-
dc.contributor.authorБоднар, Василь Петрович-
dc.contributor.authorBodnar, Vasyl-
dc.date.accessioned2024-01-09T01:55:20Z-
dc.date.available2024-01-09T01:55:20Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationБоднар В. П. Механізм формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі (на прикладі готелю «Вінниця», ПрАТ «Савой») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. В. В. Ратинський. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023. 112 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43440-
dc.description.abstractБоднар В.П. «Механізм формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі (на прикладі готелю «Вінниця», ПрАТ «Савой»)». Кваліфікаційна робота магістра (112 с., 18 рис., 8 табл., 44 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2023. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних принципів та розробленню рекомендацій щодо формування іміджу підприємства готельно-ресторанного бізнесу. У роботі: досліджено поняття іміджу підприємства та фактори впливу на нього; описано особливості формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі; визначено шляхи покращення корпоративного ділового іміджу закладів готельно-ресторанної сфери; надано загальну характеристику діяльності та здійснено аналіз основних техніко-економічних показників ПрАТ «Савой» Готель «Вінниця»; здійснено аналіз активів ПрАТ «Савой» Готель «Вінниця» та джерел їх утворення; вивчено особливості аналізу іміджу у готельно-ресторанному бізнесі; описано механізм формування іміджу підприємств готельно-ресторанної сфери; обґрунтовано важливість високої якості надання послуг як основи формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі; визначено напрями забезпечення якості обслуговування з метою покращення іміджу суб’єкта готельно-ресторанного бізнесу; розроблено програму вирішення конфліктних ситуацій як напряму покращення обслуговування у закладі готельно-ресторанного бізнесу.uk_UA
dc.description.abstractBodbar Vasyl. Mechanism of image development in hotel-restaurant business (hotel “Vinnytsya”, PJSC “Savoi” as a case study). Master’s thesis (112 p., 18 fig., 8 tabl., 44 lit.) for obtaining the educational qualification of «Master» in the specialty 241 «Hotel, Restaurant and Catering». Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2023. The master’s thesis is devoted to the study of theoretical principles and development of recommendations for the formation of the image of the hotel-restaurant business. In this paper, there were: studied the concept of enterprise image and the factors influencing it; described the peculiarities of image formation in the hotel and restaurant business; identified the ways to improve the corporate business image of hotel and restaurant establishments; provided a general description of the activities and analysis of the main technical and economic indicators of PJSC “Savoy” Hotel “Vinnytsia”; carried out an analysis of assets of PJSC “Savoy” Hotel “Vinnytsia” and sources of their formation; studied the peculiarities of image analysis in the hotel and restaurant business; described the mechanism of forming the image of hotel and restaurant enterprises; substantiated the importance of high quality of service provision as the basis for image formation in the hotel and restaurant business; determined directions of ensuring the quality of service in order to improve the image of the hotel and restaurant business entity; developed a program for resolving conflict situations as a way to improve service in the hotel and restaurant business.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 6 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СФЕРИ 9 1.1. Поняття іміджу підприємства та фактори впливу на нього 9 1.2. Особливості формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі 23 1.3. Шляхи покращення корпоративного ділового іміджу закладів готельно-ресторанної сфери 28 Висновки до теоретичної частини 32 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКА ЧАСТИНА ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ІМІДЖУ ГОТЕЛЮ «ВІННИЦЯ» ПРАТ «САВОЙ» 34 2.1. Загальна характеристика діяльності та аналіз основних техніко-економічних показників ПрАТ «Савой» Готель «Вінниця» 34 2.2. Аналіз активів ПрАТ «Савой» Готель «Вінниця» та джерел їх утворення 49 2.3. Особливості аналізу іміджу у готельно-ресторанному бізнесі 56 Висновки до аналітико-дослідницької частини 58 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНА ЧАСТИНА РОЗРОБЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ 60 3.1. Механізм формування іміджу підприємств готельно-ресторанної сфери 60 3.2. Якість надання послуг як основа формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі 67 3.3. Напрями забезпечення якості обслуговування з метою покращення іміджу суб’єкта готельно-ресторанного бізнесу 75 3.4. Розроблення програми вирішення конфліктних ситуацій як напрям покращення обслуговування у закладі готельно-ресторанного бізнесу 77 Висновки до проектно-рекомендаційної частини 81 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 83 4.1. Структура та завдання охорони праці 83 4.2. Основні аспекти охорони праці на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу 84 4.3. Підвищення стійкості роботи об’єктів готельно-ресторанного бізнесу у воєнний час 86 ВИСНОВКИ 88 БІБЛІОГРАФІЯ 91 ДОДАТКИ 96uk_UA
dc.format.extent1-112-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectмеханізмuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectmechanismuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectprogramuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.titleМеханізм формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі (на прикладі готелю «Вінниця», ПрАТ «Савой»)uk_UA
dc.title.alternativeMechanism of image development in hotel-restaurant business (hotel “Vinnytsya”, PJSC “Savoi” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Боднар В.П., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc65.011uk_UA
dc.relation.references1. Артьомова Д. І. Чинники, що впливають на імідж підприємства [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://intkonf.org/artomova-d-i-chinniki-scho-vplivayut-na-imidzh-pidpriemstva/.uk_UA
dc.relation.references2. Барна Н. В. Іміджелогія: навч. посіб. для дистанційного навчання / За наук. ред. В. М. Бебика. К.: Університет «Україна», 2008. 217 с.uk_UA
dc.relation.references3. Богуславська О. Г. Формування іміджу як конкурентної переваги в сучасному інформаційному суспільстві. Гуманітарний вісник ЗДІА. 2017. №71. С. 149-157.uk_UA
dc.relation.references4. Бондаренко С. М., Ліфар К. В. Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формування. Київський національний університет технологій та дизайну. 2014. №2(11). С.1-7.uk_UA
dc.relation.references5. Булкакова О. В. Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку [Електронний ресурс]. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2017. Вип. 13. Ч.1. С. 31-36. Режим доступу: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/13_1_2017ua/9.pdf.uk_UA
dc.relation.references6. Вардеванян В. А. Типізація іміджу за функціональним підходом [Електронний ресурс] // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2010. Вип. 1. С. 92-95. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010 _1_14.uk_UA
dc.relation.references7. Вартанова О. В. Науково-методичні підходи до управління іміджем підприємства сфери послуг [Електронний ресурс] // Управління розвитком. 2016. № 4. С. 79-84. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2016_4_13.uk_UA
dc.relation.references8. Готельно-ресторанний бізнес: навч. посібник. [Електронний ресурс] / О. А. Ніколайчук, Н. С. Приймак, О. А. Сімакова, А. В. Слащева, Ю. А. Горяйнова, Ю. М. Коренець, О. А. Боднарук, О. А. Пусікова, Є. Г. Клєвцов; ред. О. А. Ніколайчук. Кривий Ріг: Вид. ДонНУЕТ, 2022. 250 с.uk_UA
dc.relation.references9. Готельно-ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1. / [Б. М. Андрушків, Л. Я. Малюта, Г. Й. Островська та ін.]. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references10. Гринько Т. В., Тімар І. В. Теоретичні підходи до формування механізму управління іміджем підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2016. Вип. 6(1). С. 85-90. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2016_6(1)__19.uk_UA
dc.relation.references11. Гриценко О. І. Якість обслуговування як економічна категорія: проблеми визнання. Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал. 2013. № 4 (42). С. 192-195.uk_UA
dc.relation.references12. Дубодєлова А. В., Лісовська Л. С., Нищота А. О. Система управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Проблеми економіки та управління. 2013. № 754. С. 159-165. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_24.uk_UA
dc.relation.references13. Дуднєва Ю., Кірьян О. Імідж керівника як управлінська та соціально-психологічна категорія [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vcpi/TPtEV/ 2012_15/statti/14Dydnev.pdf.uk_UA
dc.relation.references14. Дюжева К. В. Формування іміджу в системі соціальних комунікацій // Соціум. Документ. Комунікація. 2018. С. 192-201.uk_UA
dc.relation.references15. Дяченко Т. О., Помиткіна Л. Е. Необхідність формування позитивного іміджу як основного фактора в підвищенні конкурентоспроможності компанії. Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право. 2013. № 4. С. 42-47.uk_UA
dc.relation.references16. Ілляшенко С. М., Колодка А. В. Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств. Сталий розвиток – ХХІ століття: управління, технології, моделі. Дискусії 2016: колективна монографія / за ред. Є.В. Хлобистова. Черкаси: Чебаненко Ю., 2016. с. 522-535.uk_UA
dc.relation.references17. Колодка А. В., Ілляшенко С. М. Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування. Прометей. 2012. №2(38). С. 164-170.uk_UA
dc.relation.references18. Колодка А. В. Комплексна схема управління іміджем підприємства на етапах його життєвого циклу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. №1. С. 131-141.uk_UA
dc.relation.references19. Колосовська І. І. Сучасні підходи до формування іміджу організації. Наукові записки. 2014. С. 72-76.uk_UA
dc.relation.references20. Кюрчева Л. М., Верхоланцева В. О. Якість готельно-ресторанних послуг / Новації в технології та обладнанні готельно-ресторанних, харчових і переробних виробництв: МНПІК, 24 листопада 2020 р.: [матеріали конференції] / під заг. ред. В.М. Кюрчева. Мелітополь: ТДАТУ, 2020. С. 242-243. Режим доступу: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12486.uk_UA
dc.relation.references21. Лозовський О. М., Дрончак І. В. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності. Молодий вчений. 2016. № 1(1). С. 101-104. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)_25.uk_UA
dc.relation.references22. Мірошник М. В., Чернобровкіна С. В., Журавльова М. О. Формування іміджу підприємства як фактору його конкурентоспроможності [Електронний ресурс] // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Технічний прогрес та ефективність виробництва. 2014. №64. С. 91-97. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_64_18.uk_UA
dc.relation.references23. Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг: навч. посіб. Київ: Центр учб. літ., 2012. 384 с.uk_UA
dc.relation.references24. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства // Галицький економічний вісник. 2020. № 3 (64). С. 174-184.uk_UA
dc.relation.references25. Пасько М. І. Характеристика та особливості іміджу підприємства. «Економіка розвитку». 2018 . №1(85). С. 58-65.uk_UA
dc.relation.references26. Перелигіна Е. Б. Психологія іміджу. Х: Аспект-пресс, 2012. 223 с.uk_UA
dc.relation.references27. Портер М. Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів / пер. з англ.: Ірина Ємельянова, Ірина Гнатковська. Київ: Наш формат, 2019. 622 с.uk_UA
dc.relation.references28. Приходченко Я. В. Іміджелогія. Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. С. 49-94.uk_UA
dc.relation.references29. Пшенишнюк І. О. Імідж підприємства як метод конкурентної боротьби. Економіка та держава. 2012. № 5. С. 19-21.uk_UA
dc.relation.references30. Семенчук Т. Б., Гера О. Г. Сучасна модель формування іміджу організації. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки. 2014. Вип. 7(3).С. 178-181.uk_UA
dc.relation.references31. Семенчук Т. Б., Басараб Н. А. Формування іміджу підприємства [Електронний ресурс] // Економіка і суспільство. 2016. Випуск 7. Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/journals/7_ukr/79.pdf.uk_UA
dc.relation.references32. Сокол Т. Г. Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах. К.: Альтепрес, 2009. 447 с.uk_UA
dc.relation.references33. Строцюк Ю. В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2010. №684: Проблеми економіки та управління. С. 243-248.uk_UA
dc.relation.references34. Стручок В. С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references35. Стручок В. С. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.uk_UA
dc.relation.references36. Ткачук О. В. Корпоративний імідж – важлива складова успіху банку. Держава та регіони. 2006. №6. С. 297-299.uk_UA
dc.relation.references37. Траченко Л. А. Проблеми впровадження систем менеджменту якості у сфері послуг. Вісник соціально-економічних досліджень. 2013. Вип. 4 (51). С. 165-170.uk_UA
dc.relation.references38. Хавкіна Л. М. Іміджелогія: навч.-метод. посіб. для студ. зі спец. «Журналістика». Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013.uk_UA
dc.relation.references39. Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури. Економіка та держава. 2009. №9. С. 59-61.uk_UA
dc.relation.references40. Чередниченко А. О., Калинин М. В. Якість надання послуг як ключовий фактор привабливості підприємств готельного господарства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2016. № 56. С. 88-96.uk_UA
dc.relation.references41. Шавкун І. Г., Дибчинська Я. С. Формування іміджу організації: навчальний посібник. Запоріжжя: ЗНУ, 2016. 111 с.uk_UA
dc.relation.references42. Шерстюк Р., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf.uk_UA
dc.relation.references43. Eman Mohamed Abd-El-Salam, Ayman Yehia Shawky and Tawfik El-Nahas. The impact of corporate image and reputation on service quality, customer satisfaction and customer loyalty: testing the mediating role. Case analysis in an international service company // Journal of Business and Retail Management Research (JBRMR). 2013. Vol. 8 Issue 1. P. 130-153.uk_UA
dc.relation.references44. Smith and Taylor. Marketing Communications. An integrated approach. London and Philadelphia: Kogan Page, 2006.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:241 — готельно-ресторанна справа

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dyplom_Bodnar V_P_2023.pdf2,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Авторська довідка_Боднар.doc47 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora