Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43438
Назва: Цінова політика підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства (на прикладі Суші-ланж «NORI»)
Інші назви: Enterprise pricing policy on the restaurant business products and services market (Sushi-lounge “NORI” as a case study)
Автори: Парнета, Павло Григорович
Parneta, Pavlo
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Парнета П. Г. Цінова політика підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства (на прикладі Суші-ланж «NORI») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / П. Г. Парнета. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 66 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 9-січ-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Завідна, Людмила Дмитрівна
Теми: ціна
цінова політика підприємства
ринок продукції та послуг
підприємства ресторанного господарства
механізм формування цін
стратегія управління цінами
управління потенціалом прибутковості ресторану
price
pricing policy of the enterprise
the market of products and services
enterprises of the restaurant industry
the mechanism of price formation
price management strategy
management of the restaurant's profitability potential
Діапазон сторінок: 1-66
Короткий огляд (реферат): Парнета П. Г. Цінова політика підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства (на прикладі Суші-ланж «NORI») Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, 2023. У роботі розглядаються актуальні сьогоднішнім реаліям питання оптимізації цінової політики підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства на прикладі Суші-ланж «NORI». У цьому контексті сформовано категоріально-понятійну визначеність ціни як економічної категорії та обґрунтовано механізм формування цін на продукцію та послуги підприємства ресторанного господарства. Проведено аналіз фінансового стану ресторану» та здійснено оцінювання ефективності стратегії його розвитку в умовах економічної нестабільності. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності досліджуваного підприємства. Для отримання необхідної аналітичної інформації сформована загальна модель фінансового аналізу підприємства. Проведено аналіз цін та цінової політики підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства, запропоновано стратегії управління цінами на продукцію та послуги ресторану. Здійснена оптимізація механізму формування ринкових цін через етапи розробки цінової політики. Запропоновано шляхи вдосконалення системи управління потенціалом прибутковості ресторану Побудована карта управління потенціалом прибутковості підприємства ресторанного господарства.
Parneta P.G. Enterprise pricing policy on the restaurant business products and services market (Sushi-lounge “NORI” as a case study) Research on the receipt of educational level of Master’s Degree on speciality 241 "Hotel and restaurant business". Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Ternopil, 2023. The work examines the issues of optimization of the company's price policy on the market of products and services of the restaurant industry, which are relevant for today's realities, using the example of Sushi Lounge "NORI". In this context, the categorical and conceptual determination of the price as an economic category was formed and the mechanism of price formation for products and services of the restaurant industry was substantiated. An analysis of the restaurant's financial condition was carried out and an evaluation of the effectiveness of its development strategy in conditions of economic instability was carried out. The main financial indicators of the enterprise under study were analyzed. In order to obtain the necessary analytical information, a general model of financial analysis of the enterprise was formed. An analysis of the company's prices and pricing policy on the market of restaurant products and services was carried out, and price management strategies for restaurant products and services were proposed. Optimization of the market price formation mechanism through the stages of price policy development was carried out. Ways to improve the restaurant's profitability potential management system are offered.
Зміст: ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 10 1.1. Ґенеза ціни як економічної категорії 10 1.2. Механізм формування цін на продукцію та послуги підприємства ресторанного господарства 18 1.3. Методи ціноутворення на продукцію та послуги підприємства ресторанного господарства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 28 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ресторану Суші-ланж «NORI», м. Збараж 28 2.2. Аналіз фінансового стану ресторану Суші-ланж «NORI» 31 2.3. Аналіз цін та цінової політики підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства 35 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 42 3.1. Розробка стратегії управління цінами на продукцію та послуги ресторану Суші-ланж «NORI» 42 3.2. Шляхи вдосконалення системи управління потенціалом прибутковості ресторану Суші-ланж «NORI» 50 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 54 4.1. Стан охорони праці на досліджуваному підприємстві Суші-ланж «NORI» 54 4.2. Техногенно екологічна безпека і безпека в надзвичайних ситуаціях системи цивільної оборони 56 ВИСНОВКИ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 66
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43438
Власник авторського права: © Парнета П.Г., 2023
Перелік літератури: 1. Господарський кодекс України. Відомості Верховної Ради. 2003. №18-22.
2. Заклади ресторанного господарства. Класифікація. : ДСТУ 4281-2004 - [Чинний від 01.07.2004 р.]. URL : http://dbn.at.ua/load/normativy/dstu/5-1-0-939 (Національний стандарт України).
3. Артемова Т.І. Вартість та ціна: логіко-історичний процес формоутворення: монографія. Київ : Основа, 2006. 448 с.
4. Артус М.М. Формування механізму ціноутворення в умовах ринкової економіки : монографія. Тернопіль : Економічна думка, 2002. 354 с.
5. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. Навч. пос. К., 2008. 358 с.
6. Аветисова А.О. Ресторанні мережі: конкурентні переваги, проблеми, перспективи розвитку. Вісник соціально- економічних досліджень. 2013. № 28. С. 117-123.
7. Антонова В.А. Конкуренція і управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства в умовах становлення ринку. Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. 2012. №1(21). С. 54-57.
8. Архіпов В.В. Ресторанна справа: асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані: Навч. посібник. К. 2007. 388 с.
9. Виноградська А. Стратегія розвитку готельного бізнесу. Бізнес-інформ. 2009. № 1. С. 73-78.
10. Войнаренко М. Діалоговий алгоритм розв'язання задачі вибору оптимальних варіантів розвитку підприємства. Економіка України. 2009. №6. С.85-88.
11. ДСТУ ISO 9000-2001 Системи управління якістю. Основні положення і словник.
12. ДСТУ 4281:2004 Заклади ресторанного господарства. Класифікація.
13. Жегус О. В. Теорія та практика ціноутворення в системі маркетингу : монографія. Харків : ХДУХТ, 2013. 250 с.
14. Завідна Л.Д., Колодійчук А.В., Важинський Ф.А., Гаврилко П.П., Домище-Медяник А.М. Міжнародний виробничий менеджмент: підручник. Львів: Видавництво ННВК “АТБ”, 2022. 171 с.
15. Завідна Л. Д., Сенинець М.Ю. Система управління ефективністю операційної діяльності ресторану. Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2021. Pp.1084-1091.
16. Завідна Л.Д., Мазанова А.М. Цінова еластичність як інструмент економічного прогнозування попиту споживачів на послуги готелю. Progressive research in the modern world. Proceedings of the 1st International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Boston, USA. 2022. Pр. 503-509. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/10/PROGRESSIVE-RESEARCH-IN-THE-MODERN-WORLD-5-7.10.22.pdf
17. Завідна Л.Д. Управління витратами підприємств ресторанного господарства. Науковий погляд: економіка та управління. №1 (67). 2020. С. 60-66. DOI: https://doi.org/10.32836/2521-666X/2020-67-9
18. Завідна Л.Д., Бойко В.О., Колеснiкова К.С. Сучасна парадигма управління стратегічним розвитком підприємства. Strategic Management: Global Trends and National Peculiarities. Collective monograph. Poland: Publishing House “Baltija Publishing”, 2019. 712 p. Р. 544- 564.
19. Завідна Л.Д. Оптимізація витрат операційної діяльності підприємств ресторанного господарства. The 7th International scientific and practical conference «Scientific achievements of modern society» (March 4–6, 2020). Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2020. Р. 509–513.
20. Завідна Л. Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку : монографія. Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с.
21. Морріс Г.Б. Керівник той, хто знаходить вихід. Освіта і управління. 2008. №3. С. 77-87.
22. Мунін Г.Б., Карягін Ю.О., Роглєв Х.Й., Руденко С.І. Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу: Навч. посіб. К.: Кондор, 2008. 460 с.
23. Нечаюк Л.І., Нечаюк Н.О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 348 с.
24. Пастухова В. Стратегічний підхід в управлінні підприємством. Економіка України. 2009. №5. С. 39-45.
25. Парнета П.Г., Завідна Л.Д. Формування цінової політики підприємства ресторанного господарства. Modern research in science and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. (December 7-9, 2023) BoScience Publisher, Chicago, USA. 2023. Pp. 921-926. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2023/12/MODERN-RESEARCH-IN-SCIENCE-AND-EDUCATION-7-9.12.2023.pdf
26. П’ятницька Г.Т., П’ятницька Н.О. Менеджмент громадського харчування. Підручник. К.: КНТЕУ, 2001. 348 с.
27. Рябенька М. Удосконалення цінової політики на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. Економіка та суспільство. Випуск № 50. 2023. С. 1-7. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-77
28. Сало Я.М. Організація обслуговування населення на підприємствах харчування. Ресторанна справа: Довідник офіціанта. Львів: Афіша, 2007. 301 с.
29. Смолін І.В. Конкурентоспроможність підприємств: Навч. посіб. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 204 с.
30. Стаценко В.В. Головна технологія успіху ресторанного бізнесу. Ч. 1. Тріумф вашого закладу. Херсон: Олді-плюс, 2012. 550 с.
31. Статистична інформація: Держкомстату України URL : http: //www.ukrstat.gov.ua
32. Сагалакова Н. О. Еволюція сутності ціни як економічної категорії. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економіка. 2014. Вип. 3 (67). С. 329-337.
33. Офіційний сайт: Суші-ланж «NORI» м. Збараж. https://guide.in.ua/business/79927/nori-sushi-lounge-%D0%B7%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B6
34. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.
35. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навч. посібник / В.С. Стручок, Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.
36. Чорна Л. О. Управління ціноутворенням в каналах реалізації продукції підприємств харчової промисловості: монографія. Київ: НУХТ, 2006. 239 с.
37. Шкварчук Л.О. Ціноутворення. Київ : Кондор, 2006. 460 с.
38. Шляхи покращення фінансового становища підприємств. Ткачук Л.М., Калугаряну Т.К. URL: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=63 792
39. Ясінська А. І. Сутність управління витратами на вітчизняних підприємствах. Вісник Національного університету "Львівська політехніка" "Логістика". Львів : Вид. Нац. ун-ту "Львівська політехніка". 2007. № 594. С. 357-360.
40. Andryschenko I. S. Conceptual framework of forming cost management system in catering business. Economics and management: theory and practice : Collection of scientific articles. - Nurnberg : Verlag SWG smex GmbH, Deutschland, 2014. Vol. 1. P. 172-177.
41. Andryschenko I. S. Organizational Aspects of Budgeting in Managing Costs of Operational Activity in Catering Business. Australian Journal of Scientific Research. Australia : Adelaide University Press, 2014. Vol. 2, No. 1 (5). P. 360-369.
42. Andryschenko I. S. Simulation of operating expenditure budgets and variance analysis for enterprises of restaurant economy. European Applied Sciences №1. Stuttgart, 2013. No. 1. P. 96-101.
43. Zakon Ukrayini «Pro tsiny i tsinoutvorennia». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5007-17#Text
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Parneta P_H_2023.pdf958,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Парнета.doc49,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора