Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗавідна, Людмила Дмитрівна-
dc.contributor.authorПарнета, Павло Григорович-
dc.contributor.authorParneta, Pavlo-
dc.date.accessioned2024-01-09T00:59:17Z-
dc.date.available2024-01-09T00:59:17Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationПарнета П. Г. Цінова політика підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства (на прикладі Суші-ланж «NORI») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / П. Г. Парнета. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43438-
dc.description.abstractПарнета П. Г. Цінова політика підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства (на прикладі Суші-ланж «NORI») Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, 2023. У роботі розглядаються актуальні сьогоднішнім реаліям питання оптимізації цінової політики підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства на прикладі Суші-ланж «NORI». У цьому контексті сформовано категоріально-понятійну визначеність ціни як економічної категорії та обґрунтовано механізм формування цін на продукцію та послуги підприємства ресторанного господарства. Проведено аналіз фінансового стану ресторану» та здійснено оцінювання ефективності стратегії його розвитку в умовах економічної нестабільності. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності досліджуваного підприємства. Для отримання необхідної аналітичної інформації сформована загальна модель фінансового аналізу підприємства. Проведено аналіз цін та цінової політики підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства, запропоновано стратегії управління цінами на продукцію та послуги ресторану. Здійснена оптимізація механізму формування ринкових цін через етапи розробки цінової політики. Запропоновано шляхи вдосконалення системи управління потенціалом прибутковості ресторану Побудована карта управління потенціалом прибутковості підприємства ресторанного господарства.uk_UA
dc.description.abstractParneta P.G. Enterprise pricing policy on the restaurant business products and services market (Sushi-lounge “NORI” as a case study) Research on the receipt of educational level of Master’s Degree on speciality 241 "Hotel and restaurant business". Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Ternopil, 2023. The work examines the issues of optimization of the company's price policy on the market of products and services of the restaurant industry, which are relevant for today's realities, using the example of Sushi Lounge "NORI". In this context, the categorical and conceptual determination of the price as an economic category was formed and the mechanism of price formation for products and services of the restaurant industry was substantiated. An analysis of the restaurant's financial condition was carried out and an evaluation of the effectiveness of its development strategy in conditions of economic instability was carried out. The main financial indicators of the enterprise under study were analyzed. In order to obtain the necessary analytical information, a general model of financial analysis of the enterprise was formed. An analysis of the company's prices and pricing policy on the market of restaurant products and services was carried out, and price management strategies for restaurant products and services were proposed. Optimization of the market price formation mechanism through the stages of price policy development was carried out. Ways to improve the restaurant's profitability potential management system are offered.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 10 1.1. Ґенеза ціни як економічної категорії 10 1.2. Механізм формування цін на продукцію та послуги підприємства ресторанного господарства 18 1.3. Методи ціноутворення на продукцію та послуги підприємства ресторанного господарства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 28 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ресторану Суші-ланж «NORI», м. Збараж 28 2.2. Аналіз фінансового стану ресторану Суші-ланж «NORI» 31 2.3. Аналіз цін та цінової політики підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства 35 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 42 3.1. Розробка стратегії управління цінами на продукцію та послуги ресторану Суші-ланж «NORI» 42 3.2. Шляхи вдосконалення системи управління потенціалом прибутковості ресторану Суші-ланж «NORI» 50 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 54 4.1. Стан охорони праці на досліджуваному підприємстві Суші-ланж «NORI» 54 4.2. Техногенно екологічна безпека і безпека в надзвичайних ситуаціях системи цивільної оборони 56 ВИСНОВКИ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 66uk_UA
dc.format.extent1-66-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectцінова політика підприємстваuk_UA
dc.subjectринок продукції та послугuk_UA
dc.subjectпідприємства ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectмеханізм формування цінuk_UA
dc.subjectстратегія управління цінамиuk_UA
dc.subjectуправління потенціалом прибутковості ресторануuk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectpricing policy of the enterpriseuk_UA
dc.subjectthe market of products and servicesuk_UA
dc.subjectenterprises of the restaurant industryuk_UA
dc.subjectthe mechanism of price formationuk_UA
dc.subjectprice management strategyuk_UA
dc.subjectmanagement of the restaurant's profitability potentialuk_UA
dc.titleЦінова політика підприємства на ринку продукції та послуг ресторанного господарства (на прикладі Суші-ланж «NORI»)uk_UA
dc.title.alternativeEnterprise pricing policy on the restaurant business products and services market (Sushi-lounge “NORI” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Парнета П.Г., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Господарський кодекс України. Відомості Верховної Ради. 2003. №18-22.uk_UA
dc.relation.references2. Заклади ресторанного господарства. Класифікація. : ДСТУ 4281-2004 - [Чинний від 01.07.2004 р.]. URL : http://dbn.at.ua/load/normativy/dstu/5-1-0-939 (Національний стандарт України).uk_UA
dc.relation.references3. Артемова Т.І. Вартість та ціна: логіко-історичний процес формоутворення: монографія. Київ : Основа, 2006. 448 с.uk_UA
dc.relation.references4. Артус М.М. Формування механізму ціноутворення в умовах ринкової економіки : монографія. Тернопіль : Економічна думка, 2002. 354 с.uk_UA
dc.relation.references5. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. Навч. пос. К., 2008. 358 с.uk_UA
dc.relation.references6. Аветисова А.О. Ресторанні мережі: конкурентні переваги, проблеми, перспективи розвитку. Вісник соціально- економічних досліджень. 2013. № 28. С. 117-123.uk_UA
dc.relation.references7. Антонова В.А. Конкуренція і управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства в умовах становлення ринку. Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. 2012. №1(21). С. 54-57.uk_UA
dc.relation.references8. Архіпов В.В. Ресторанна справа: асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані: Навч. посібник. К. 2007. 388 с.uk_UA
dc.relation.references9. Виноградська А. Стратегія розвитку готельного бізнесу. Бізнес-інформ. 2009. № 1. С. 73-78.uk_UA
dc.relation.references10. Войнаренко М. Діалоговий алгоритм розв'язання задачі вибору оптимальних варіантів розвитку підприємства. Економіка України. 2009. №6. С.85-88.uk_UA
dc.relation.references11. ДСТУ ISO 9000-2001 Системи управління якістю. Основні положення і словник.uk_UA
dc.relation.references12. ДСТУ 4281:2004 Заклади ресторанного господарства. Класифікація.uk_UA
dc.relation.references13. Жегус О. В. Теорія та практика ціноутворення в системі маркетингу : монографія. Харків : ХДУХТ, 2013. 250 с.uk_UA
dc.relation.references14. Завідна Л.Д., Колодійчук А.В., Важинський Ф.А., Гаврилко П.П., Домище-Медяник А.М. Міжнародний виробничий менеджмент: підручник. Львів: Видавництво ННВК “АТБ”, 2022. 171 с.uk_UA
dc.relation.references15. Завідна Л. Д., Сенинець М.Ю. Система управління ефективністю операційної діяльності ресторану. Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2021. Pp.1084-1091.uk_UA
dc.relation.references16. Завідна Л.Д., Мазанова А.М. Цінова еластичність як інструмент економічного прогнозування попиту споживачів на послуги готелю. Progressive research in the modern world. Proceedings of the 1st International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Boston, USA. 2022. Pр. 503-509. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/10/PROGRESSIVE-RESEARCH-IN-THE-MODERN-WORLD-5-7.10.22.pdfuk_UA
dc.relation.references17. Завідна Л.Д. Управління витратами підприємств ресторанного господарства. Науковий погляд: економіка та управління. №1 (67). 2020. С. 60-66. DOI: https://doi.org/10.32836/2521-666X/2020-67-9uk_UA
dc.relation.references18. Завідна Л.Д., Бойко В.О., Колеснiкова К.С. Сучасна парадигма управління стратегічним розвитком підприємства. Strategic Management: Global Trends and National Peculiarities. Collective monograph. Poland: Publishing House “Baltija Publishing”, 2019. 712 p. Р. 544- 564.uk_UA
dc.relation.references19. Завідна Л.Д. Оптимізація витрат операційної діяльності підприємств ресторанного господарства. The 7th International scientific and practical conference «Scientific achievements of modern society» (March 4–6, 2020). Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2020. Р. 509–513.uk_UA
dc.relation.references20. Завідна Л. Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку : монографія. Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с.uk_UA
dc.relation.references21. Морріс Г.Б. Керівник той, хто знаходить вихід. Освіта і управління. 2008. №3. С. 77-87.uk_UA
dc.relation.references22. Мунін Г.Б., Карягін Ю.О., Роглєв Х.Й., Руденко С.І. Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу: Навч. посіб. К.: Кондор, 2008. 460 с.uk_UA
dc.relation.references23. Нечаюк Л.І., Нечаюк Н.О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 348 с.uk_UA
dc.relation.references24. Пастухова В. Стратегічний підхід в управлінні підприємством. Економіка України. 2009. №5. С. 39-45.uk_UA
dc.relation.references25. Парнета П.Г., Завідна Л.Д. Формування цінової політики підприємства ресторанного господарства. Modern research in science and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. (December 7-9, 2023) BoScience Publisher, Chicago, USA. 2023. Pp. 921-926. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2023/12/MODERN-RESEARCH-IN-SCIENCE-AND-EDUCATION-7-9.12.2023.pdfuk_UA
dc.relation.references26. П’ятницька Г.Т., П’ятницька Н.О. Менеджмент громадського харчування. Підручник. К.: КНТЕУ, 2001. 348 с.uk_UA
dc.relation.references27. Рябенька М. Удосконалення цінової політики на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. Економіка та суспільство. Випуск № 50. 2023. С. 1-7. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-77uk_UA
dc.relation.references28. Сало Я.М. Організація обслуговування населення на підприємствах харчування. Ресторанна справа: Довідник офіціанта. Львів: Афіша, 2007. 301 с.uk_UA
dc.relation.references29. Смолін І.В. Конкурентоспроможність підприємств: Навч. посіб. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 204 с.uk_UA
dc.relation.references30. Стаценко В.В. Головна технологія успіху ресторанного бізнесу. Ч. 1. Тріумф вашого закладу. Херсон: Олді-плюс, 2012. 550 с.uk_UA
dc.relation.references31. Статистична інформація: Держкомстату України URL : http: //www.ukrstat.gov.uauk_UA
dc.relation.references32. Сагалакова Н. О. Еволюція сутності ціни як економічної категорії. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економіка. 2014. Вип. 3 (67). С. 329-337.uk_UA
dc.relation.references33. Офіційний сайт: Суші-ланж «NORI» м. Збараж. https://guide.in.ua/business/79927/nori-sushi-lounge-%D0%B7%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B6uk_UA
dc.relation.references34. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references35. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навч. посібник / В.С. Стручок, Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.uk_UA
dc.relation.references36. Чорна Л. О. Управління ціноутворенням в каналах реалізації продукції підприємств харчової промисловості: монографія. Київ: НУХТ, 2006. 239 с.uk_UA
dc.relation.references37. Шкварчук Л.О. Ціноутворення. Київ : Кондор, 2006. 460 с.uk_UA
dc.relation.references38. Шляхи покращення фінансового становища підприємств. Ткачук Л.М., Калугаряну Т.К. URL: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=63 792uk_UA
dc.relation.references39. Ясінська А. І. Сутність управління витратами на вітчизняних підприємствах. Вісник Національного університету "Львівська політехніка" "Логістика". Львів : Вид. Нац. ун-ту "Львівська політехніка". 2007. № 594. С. 357-360.uk_UA
dc.relation.references40. Andryschenko I. S. Conceptual framework of forming cost management system in catering business. Economics and management: theory and practice : Collection of scientific articles. - Nurnberg : Verlag SWG smex GmbH, Deutschland, 2014. Vol. 1. P. 172-177.uk_UA
dc.relation.references41. Andryschenko I. S. Organizational Aspects of Budgeting in Managing Costs of Operational Activity in Catering Business. Australian Journal of Scientific Research. Australia : Adelaide University Press, 2014. Vol. 2, No. 1 (5). P. 360-369.uk_UA
dc.relation.references42. Andryschenko I. S. Simulation of operating expenditure budgets and variance analysis for enterprises of restaurant economy. European Applied Sciences №1. Stuttgart, 2013. No. 1. P. 96-101.uk_UA
dc.relation.references43. Zakon Ukrayini «Pro tsiny i tsinoutvorennia». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5007-17#Textuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Parneta P_H_2023.pdf958,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Парнета.doc49,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора