Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЯтищук, Анастасія Анатоліївна-
dc.contributor.advisorYatyshchuk, Anastasiia-
dc.contributor.authorКороль, Олександр Борисович-
dc.contributor.authorKorol, Oleksandr-
dc.date.accessioned2024-01-08T11:25:05Z-
dc.date.available2024-01-08T11:25:05Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationКороль О. Б. Психологічні особливості розвитку стресостійкості у майбутніх фахівців проєктного менеджменту: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „053 — психологія“ / О.Б. Король. - Тернопіль : ТНТУ, 2023. - 106 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43436-
dc.descriptionЗа результатами проведеного магістерського дослідження зроблено такі висновки. 1. Розглянуто ключові аспекти стресостійкості та проведено теоретичний аналіз проблеми у науковій психологічній літературі. Стресостійкість є комплексною характеристикою цілісної особистості, взаємопов'язаною з багаторівневою системою складових, що включають когнітивні, інтелектуальні, емоційні та особистісні властивості. Емоційна стійкість, самоконтроль, саморегуляція, психологічна стійкість та емоційний інтелект представляють собою показники стресостійкості. Рівень стресостійкості визначається індивідуальними особливостями особистісної структури, такими як темперамент, характер, мотивація, установки та цінності, а також розвиненість операційних характеристик особистості як суб'єкта діяльності (стилі діяльності, пізнавальна активність, професійні здібності та навички). Збереження чи підвищення стресостійкості особистості пов'язане з пошуком ресурсів, які сприяють психологічній стійкості у стресових ситуаціях. Під "ресурсами" розуміють внутрішні та зовнішні чинники, що сприяють психологічній стабільності в стресогенних ситуаціях. Стрес представляє собою емоційний стан напруги, породжений впливом стресогенних факторів, які можуть бути фізичними чи психологічними (загроза, шантаж, образи, емоційне та фізичне перевантаження, необхідність швидких та відповідальних рішень і т.д.). Стресори поділяються на зовнішні (об'єктивні, що призводять до стану напруги) та внутрішні (суб'єктивні, що є проявами внутрішнього психічного стану). Діяльність проєктного менеджера відзначається як одна з найбільш стресових професій через унікальні вимоги щодо управління командою, можливими ризиками і постійних перемовинах із замовником проєкту. Це обумовлює необхідність формування в менеджера навичок самоналаштування, емоційної стійкості, уваги та саморегуляції для досягнення високого рівня стресостійкості. 2. Здійснено дослідження психологічних характеристик професійної діяльності проєктних менеджерів, та вивчено особливості їх психологічного стану у процесі навчання у ЗВО. Студентський період визначається як етап інтенсивного професійного становлення особистості та важлива фаза в розвитку стресостійкості людини. Вирішальне значення у формуванні стресостійкості молоді має уміння застосовувати продуктивні копінг-стратегії та розвивати емоційний інтелект. Це сприяє адаптації особистості до різноманітних ситуацій, дозволяє зберігати оптимальне самопочуття і, відповідно, є важливим чинником для сталої ефективності діяльності в умовах невизначеності. Розглядаючи внутрішні фактори, такі як збудливість, соціально-психологічні властивості особистості та різновиди темпераменту, та їх вплив на результативність діяльності, можна стверджувати, що менеджерська надійність студентів залежить від емоційного рівня активації; сили внутрішньої та зовнішньої мотивації; емоційної впевненості чи сумніву; емоційної оцінки інтермедійних та кінцевих результатів ведення проєкту; переважання позитивних чи негативних емоцій. 3. Проведено емпіричне дослідження з метою визначення рівнів стресостійкості майбутніх фахівців в галузі проєктного менеджменту. Для визначення рівнів розвитку стресостійкості у проєктних менеджерів будо використано: тест «Характеристика емоційності» (Є. Ільїн) (самооцінка вияву різних характеристик емоцій: емоційної збудливості, інтенсивності емоцій, стабільності, впливу на ефективність діяльності); тест «Самооцінка емоційного інтелекту Н. Холла» (виявлення здібності особистості розуміти відносини, що репрезентується в емоціях, і керувати своєю емоційною сферою на основі прийняття рішень); опитувальник САН (оцінка самопочуття, активності і настрою майбутніх фахівців проєктного менеджменту перед проведенням комунікації із замовником проєкту та після цього (В. Доскін, Н. Лаврентьєва, В. Шарай, М. Мірошников)); тест «Копінг поведінка в стресових ситуаціях» (С. Норман, Д. Ендлер, Д. Джеймс, М. Паркер, адаптований Т. Крюковою – виявлення стратегій реагування в складних ситуаціях); тест самооцінки стресостійкості С. Коухена і Г. Вілліансона (визначення загального рівня стресостійкості). Згідно з результатами проведеного емпіричного дослідження виявлено, що самопочуття студентів менеджерів перед проведенням перемовин із замовниками проєкту та після цього в значній кількості випадків знаходиться на низькому рівні, що свідчить про підвищену напруженість та тривожність у них. Також зафіксовано тенденцію до погіршення їх самопочуття після проведення комунікації із замовником, що індикативно для визнання його важливим стресовим фактором. У більшості студентів виявлені високі та середні рівні емоційності. Лише невеликий відсоток студентів характеризується низьким рівнем емоційності. Це свідчить про професійну особливість менеджерів, для проведення ефективних перемовин слід управляти своїм психоемоційним станом. Аналіх показників емоційного інтелекту студентів груп СН-31, СН-32, СН-33 та СТ-31 виявлено, що лише незначна частина студентів має високий рівень його розвитку (СН-31 – 19%; СН-32 – 21%; СН-33 – 23%; СТ-31 – 24%), при цьому найвищі результати виявлено у студентів групи СТ-31. Це може свідчити, що студенти які отримали базовий рівень «молодший спеціаліст» мають більш кращу професійну підготовку, яка має безпосередній вплив на розвиток емоційного інтелекту, ніж студенти, лише з базовою шкільною освітою. За результатами проведеного емпіричного аналізу виявлено, що жоден із студентів у всіх чотирьох групах не демонструє високого рівня стресостійкості, переважно виявляючи поганий або задовільний рівень. У групах СН-31, СН-32 та СН-33 на доброму рівні стресостійкості знаходиться лише 20% студентів. Студенти групи СТ-31 виявляють біль вищий рівень стресостійкості, що можливо пов'язано з їхнім вищим професійним рівнем. В основному, ці студенти комбінують навчання з особистими сферами життя у різних професійних аспектах, що надає їм значний досвід управління менеджерським стресом. При аналізі домінуючих копінг-стратегій виявлено, що у майбутніх проєктних менеджерів переважають емоційно-орієнтовані стратегії та стратегії відволікання. В групі СН-32 зафіксовано більшу кількість студентів із проблемно-орієнтованою стратегією копінг-поведінки. Згідно з результатами кореляційного аналізу Пірсона встановлено статистично значущий позитивний зв'язок між стресостійкістю та емоційним інтелектом, самопочуттям, емоційністю, а також проблемно-орієнтованою та емоційно-орієнтованою копінг-стратегіями поведінки студентів-менеджерів. Коефіцієнт кореляції вказує на статистично значущий позитивний зв'язок між розглянутими показниками, за винятком емоційно-орієнтованої копінг-стратегії поведінки, яка демонструє негативну кореляцію із стресостійкістю. 4. Розроблено корекційно-розвивальну програму для підвищення стресостійкості у майбутніх фахівців проєктного менеджменту. Психологічні аспекти розвитку стресостійкості у майбутніх проєктних менеджерів охоплюють різні сфери їхньої особистості. Зокрема, соціальні аспекти включають надання інформації щодо різноманітних стресових ситуацій у ході навчання та підготовки до проведення важливих перемовин із замовниками проєктів через залучення до спеціальних психологічних корекційно-розвивальних програм та формування мережі соціальних контактів, що служитиме джерелом психологічної підтримки у стресових ситуаціях. Поведінкові аспекти включають аналіз ефективності стратегій поведінки під час стресових ситуацій, розробку ефективних моделей поведінки та вироблення навичок "швидкої самодопомоги" та саморегуляції емоційного стану. Особистісні аспекти розвитку стресостійкості включають перегляд самооцінки внутрішнього потенціалу, розвиток емоційного інтелекту, пропрацювання із травматичним досвідом та тренування необхідних професійно значущих якостей. Розроблена корекційно-розвивальна програма передбачає завдання, такі як інформування студентів про стрес, його фактори та методи подолання; ознайомлення із психологічною природою хвилювання напередодні важливих перемовин та методиками підготовки до проведення комунікацій із представниками замовника проєктів; розвиток позитивного образу "я", самооцінки та позитивного світогляду; психологічна корекція негативних особистісних утворень; зниження ситуативної та особистісної тривожності; розвиток почуття власної значущості. Форми роботи включають фронтальні та групові заняття, а методи – соціально-психологічні тренінги, бесіди, групові ігри, лекції тощо. Зазначене дослідження надзвичайно важливе, та не є вичерпним щодо усіх аспектів стресостійкості майбутніх проєктних менеджерів. Наприклад, глибоке вивчення емоційного інтелекту у контексті контрою ризиків на проєктах та розробка відповідних рекомендацій для викладачів менеджерських дисциплін є важливим напрямом для подальших досліджень.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 053 «Психологія» − Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту – Тернопіль, 2023. Дана кваліфікаційна робота присвячена проблемі розвитку стресостійкості у майбутніх фахівців проєктного менеджменту. Робота складається з чотирьох розділів. У першому розділі були розглянуті теоретичні аспекти, пов’язані з психологічними особливостями розвитку стресостійкості. У даному розділі розглянуто причини стресу та кореляцію стресу і стресостійкості у професії проєктного менеджменту. У другому розділі представлене емпіричне дослідження емоційного інтелекту, самооцінки стресостійкості, копінг поведінки у стресових ситуаціях тощо. У третьому розділі розглядається психологічні умови формування стресостійкості в контексті проєктного менеджменту і розробка змісту корекційно-розвивальної програми для майбутніх фахівців проєктного менеджменту. У четвертому розділі розкрито питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях. У висновках коротко викладено найвагоміші результати кваліфікаційної роботи магістра. Практична цінність цієї роботи полягає у тому, що запропоновано і обгрунтовано розробку програми для майбутніх фахівців проєктного менеджменту у боротьбі із стресом і формуванні стресостійкості.uk_UA
dc.description.abstractMaster's qualification thesis in specialty 053 "Psychology" - Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management - Ternopil, 2023. This qualifying work is devoted to the problem of developing stress resistance in future project management specialists. The work consists of four sections. In the first chapter, the theoretical aspects related to the psychological features of the development of stress resistance were considered. This section examines the causes of stress and the correlation of stress and stress resistance in the profession of project management. The second chapter presents an empirical study of emotional intelligence, self-assessment of stress resistance, coping behavior in stressful situations, etc. The third chapter examines the psychological conditions for the formation of stress resistance in the context of project management and the development of the content of a corrective and developmental program for future project management specialists. In the fourth chapter, the issue of labor protection and safety in emergency situations is revealed. The conclusions briefly outline the most important results of the master's qualification work. The practical value of this work lies in the fact that the development of a program for future project management specialists in the fight against stress and the formation of stress resistance is proposed and substantiated.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 4,РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У ФАХІВЦІВ ПРОЄКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 9,1.1 Висвітлення поняття "стресостійкість" у психологічних дослідженнях 9,1.2 Психологічні аспекти професійної діяльності в проєктному менеджменті 17, 1.3 Психологічні особливості здобувачів вищої освіти у сфері менеджменту 21,Висновки до розділу I 30,РОЗДІЛ II. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ СТРЕСОСТІЙКОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОЄКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 32,2.1 Аналіз психодіагностичних методик для визначення рівнів стресостійкості майбутніх фахівців проєктного менеджменту 32,2.2 Кількісне і якісне оцінювання результатів експериментального дослідження 36,Висновки до розділу II 54,РОЗДІЛ III. КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА ПРОГРАМА ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОЄКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 56,3.1 Психологічні умови формування стресостійкості в контексті проєктного менеджменту 56,3.2 Зміст корекційно-розвивальної програми для майбутніх фахівців проєктного менеджменту 61,Висновки до розділу III 68,РОЗДІЛ IV. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 69,4.1 Охорона праці в процесі діяльності психолога 69,4.2 Психологічна безпека спеціаліста 71,ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 74,СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 79 ДОДАТКИ 87uk_UA
dc.format.extent106-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectpsychologyuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectstress resistanceuk_UA
dc.subjectпроєктний менеджментuk_UA
dc.subjectproject managementuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості розвитку стресостійкості у майбутніх фахівців проєктного менеджментуuk_UA
dc.title.alternativePsychological features of the development of stress resistance in future project management specialistsuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Король О. Б., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subject.udc159.9uk_UA
dc.relation.references1. Баєва О. Стрес як необхідна умова життєдіяльності організму. Персонал, 2014. Т.1. С. 78-84.uk_UA
dc.relation.references2. Берзінь В. І. Основи психогігієни. Київ: Переяслав-Хмельницький, 1997. 85 с.uk_UA
dc.relation.references3. Бірон Б. В. Проактивне подолання стресових ситуацій особистістю: автореф. дис. … канд. психол. наук. 19.00.01. Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова. Одеса, 2015. 22 с. URL: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10687 (дата звернення: 25.09.2023).uk_UA
dc.relation.references4. Бойко В. Енергія емоцій: погляд на себе та на інших. Симптоми емоціного вигорання як психологічний захист. Харків, 1996. 154 с.uk_UA
dc.relation.references5. Бужинська С. М., Скляр С. С., Даніліч-Скакун А. А. Стресостійкість студентів як складник успішності навчання у ЗВО. Габітус. Вип. 23. Одеса, «Гельветика», 2021 С.55-59. URL: http://habitus.od.ua/journals/2021/23-2021/23-2021.pdf (дата звернення: 2.10.2023).uk_UA
dc.relation.references6. Валуйко О.М., Гошкодеря О.В. Управління професійним стресом керівників органів внутрішніх справ: Навчальний посібник. – К.: Видавничий дім «Скіф», КНТ, 2008. – 106 с.uk_UA
dc.relation.references7. Гончар М. Ф. Методи стрес-менеджменту та їх класифікація. БізнесІнформ, 2017. № 12. С. 424-429.uk_UA
dc.relation.references8. Гончар М.Ф. Формування та використання системи стрес-менеджменту на підприємстві. Проблеми економіки, 2017. № 4. С.257-262.uk_UA
dc.relation.references9. Гриньова М., Ткаченко А. Феноменологія студентського віку і проблема соціальної адаптації. Витоки педагогічної майстерності. 2016. Вип. 18. С. 66-72 URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/7/1/Grinyova.pdf (дата звернення: 27.09.2023).uk_UA
dc.relation.references10. Гріньова О. М. Психологічні особливості формування життєвих цілей у юнацькому віці. URL: Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць. Острог : Вид-во НаУОА, 2018. № 6. С. 9–13. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/33689449.pdf (дата звернення: 11.10.2023).uk_UA
dc.relation.references11. Гурич А., Черпіта М. Стресостійкість. Наукові записки Вінницького національного аграрного університету. Серія «Соціально-гуманітарні науки». 2013. № 2. С. 202-208. URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe? (дата звернення: 29.11.2023).uk_UA
dc.relation.references12. Дудка Т.М. Психологічні особливості стресостійкості особистості. URL: http://kspodn.onu.edu.ua/index.php/kunena/sektsiya-3-fenomeni-psikhologichnogo-zdorov-ya-ta-ortobiozu-lyudini-psikhoistorichnij-vimir/203-psikhologichniosoblivosti-stresostijkosti-osobistosti#:~:text (дата звернення: 17.10.2023).uk_UA
dc.relation.references13. Егідес А. П. Психологія конфліктів у діловому спілкуванні. Концепції і технологія: Дес. д. псх. н. – М.: Державний університет управління, 2004. – 395 с.uk_UA
dc.relation.references14. Єфіменко С. Психологічні особливості студентського віку. Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. Вип. 103. С. 140–149uk_UA
dc.relation.references15. Захаров В. Я., Блінов А. О. Антикризове управління: теорія і практика. Харків, 2007.uk_UA
dc.relation.references16. Ігумнова О. Б. Емпіричне дослідження стратегій копінг-поведінки та саморегуляції студентів-психологів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. Херсон, 2019. С. 57-59. URL: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/1/10.pdf (дата звернення: 7.11.2023).uk_UA
dc.relation.references17. Ізмайлова, К. Обґрунтування економічних рішень щодо підвищення ефективності проектів на передінвестиційній стадії / К. Ізмайлова // Економіка України. – 2011. – № 10. – С. 79–87.uk_UA
dc.relation.references18. Карташова К. С. Психологія стресу: навчальний посібник. Дніпропетровськ, 2012.uk_UA
dc.relation.references19. Керанчук Т.Л. Концепція вартісно-орієнтованого управління підприємством та можливості її адаптації в Україні / Т. Л. Керанчук // Фінанси України. – 2011. – № 7. – С. 104–114.uk_UA
dc.relation.references20. Керівництво з управління інноваційними проектами і програмами організацій: монографія / перек. на укр. мову під ред. проф. Ярошенка Ф.О. – URL: http://edu.minfin.gov.ua/P2M/Pages/Codex.aspx (дата звернення: 27.10.2023).uk_UA
dc.relation.references21. Кінан К. Управління стресом. Чернігів, 2006. – 72 с.uk_UA
dc.relation.references22. Конфліктологія: Навч. посіб. За заг. ред. В.М. Петюха, Л.В. Торгової. К. : КНЕУ, 2003. 315 с.uk_UA
dc.relation.references23. Корольчук В. М. Психологічні засади дослідження стресостійкості особистості. Наукові студії із соціальної та політичної психології. 2011. Вип. 26. С. 183-192. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2011_26_22 (дата звернення: 10.10.2023).uk_UA
dc.relation.references24. Кудінова М. С. Структурно-компонентний аналіз феномена стресостійкості особистості. Вісник Східноукраїнського національного університету імені В. Даля. Теоретичні та прикладні проблеми психології. Луганськ, 2018. № 1 (45). С. 156–173.uk_UA
dc.relation.references25. Кузьмін О. Є., Гончар М. Ф. Стреси як об’єкт менеджменту: сутність, класифікація та фактори формування. БізнесІнформ, 2017. № 3. С. 413-418.uk_UA
dc.relation.references26. Кузьмін О. Є., Гончар М. Ф. Стрес-менеджмент у системі управління підприємством. БізнесІнформ, 2017. № 5. С. 233-239.uk_UA
dc.relation.references27. Куліш О. В. Студентський вік як період становлення професійної ідентичності психолога у ВНЗ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. 2014. Вип. 2 (1). С. 204–208.uk_UA
dc.relation.references28. Курдюмов С., Малинецкий Г. Синергетика: теорія самоорганізації. Суми, 2008.uk_UA
dc.relation.references29. Лазарус Р. Теорія стресу і психофізіологічні дослідження. Емоційний стрес. Запоріжжя, 1995. 202 с.uk_UA
dc.relation.references30. Лебідь Н. Стресостійкість як особистісна властивість керівників-лідерів закладів середньої освіти: навчальний посібник. К.: ДП «НВЦ «Пріоритети», 2016. 36 с.uk_UA
dc.relation.references31. Литвин Ю. В., Когнітивне моделювання ризиків проектів, Харків, 2012. – Т. 9. – №2. – С. 48–67.uk_UA
dc.relation.references32. Ліба Н. С., Марценюк М. О. Формування та розвиток психічної стійкості студентської молоді. Міжнародний науковий журнал «Освіта і наука». 2018. Вип. 2 (25). С. 129-135. URL: https://msu.edu.ua/educationandscience/wp-content/uploads/2019/02/125-129.pdf (дата звернення: 4.10.2023).uk_UA
dc.relation.references33. Ляшин Я. Є. Копінг-поведінка у складних життєвих ситуаціях. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». 2016. № 12 (22). Т.1. С. 78–80.uk_UA
dc.relation.references34. Мазур І. І., Шапіро В. Д. Управління проектами. Довідник для професіоналів. Дніпропетровськ, 2001. – 875 с.uk_UA
dc.relation.references35. Марков С.Л., Коновчук Н.С. Основні причини та профілактика професійного вигорання у менеджментів. Правничий вісник Університету «КРОК». Актуальні проблеми психології, 2012. № 14(20). С. 91-95.uk_UA
dc.relation.references36. Мартинюк І. А. Психологічні особливості студентського віку. Психологія стресостійкості студентської молоді: монографія / за заг. ред. В. Шмаргуна. Київ : НУБіП України, 2019. С. 55–64.uk_UA
dc.relation.references37. Мигаль Г. Стресостійкість людини-оператора. Методи підвищення стресостійкості. URL: https://docplayer.net/30299844-Stresostiykist-lyudini-operatora-metodi-pidvishchennya-stresostiykosti.html (дата звернення: 16.11.2023).uk_UA
dc.relation.references38. Наугольник Л. Б. Психологія стресу: підручник. Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2015. 324 с.uk_UA
dc.relation.references39. Невідомий С. І. Управління проектами: довідник. Суми, 2005. – 103 с.uk_UA
dc.relation.references40. Олійник О. О. Психологічний аналіз понять емоційної, психологічної та стресостійкості. Вісник Харківського університету. Харків, 2004. № 617. С. 96–100.uk_UA
dc.relation.references41. Папкін А.І. Особиста безпека співробітників органів внутрішніх справ. Тактика і психологія безпечної діяльності. Запоріжжя, 1996. – 124 с.uk_UA
dc.relation.references42. Поліщук О. Психологічні компоненти стресостійкості особистості. Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах СНД: ХVІІІ Міжнар.наук.-практ. інтернет-конф.. Переяслав-Хмельницький, грудень, 2013. URL: http://oldconf.neasmo.org.ua/node/1348 (дата звернення: 1.11.2023).uk_UA
dc.relation.references43. Посохов І. М. Теоретичні та практичні аспекти управління ризиками корпорацій: монографія. – Харків: Слово, 2014. – 499 с.uk_UA
dc.relation.references44. Практична психодіагностика. Методики і тести: навч. посіб. / за ред. Д. Я. Райгородного. Суми, 1998. URL: https://stud.com.ua/125008/psihologiya/koping_povedinka_stresovih_situatsiyah (дата звернення: 20.10.2023).uk_UA
dc.relation.references45. Психодіагностика стресу: практикум Р. В. Купряк, Ю. М. Кузьміна. Харків, 2012. 212 с.uk_UA
dc.relation.references46. Психологічні особливості студентського віку. На допомогу кураторам. Вип. 3 / [укладачі : Л. М. Яворовська, Р. Ф. Камишнікова, О. Є. Поліванова, С. Г. Яновська, С. М. Куделко. Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. 88 с.uk_UA
dc.relation.references47. Психологія управління [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipediфa.org/wiki (дата звернення: 25.10.2023).uk_UA
dc.relation.references48. Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник / уклад.: М. В. Лемак, Ю. В. Петрище. Вид 2-ге, виправ. Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012. 612 с.uk_UA
dc.relation.references49. Родіна Н. В. Психологія стресу, копінг-поведінки і здоров’я: навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації. Донецьк : Східний видавничий дім, 2015. 164 с.uk_UA
dc.relation.references50. Роменець В. А. Вчинок і світ людини. Основи психології: підручник / за ред. О. В. Киричука, А. В. Роменця. 4-е вид., стереотип. Київ: Либідь, 1999. С. 383–402.uk_UA
dc.relation.references51. Самолюк Н.М., Самолюк Н.Н. Професійні стреси: причини та методи запобігання. Соціально-трудові відносини: теорія та практика, 2016. № 1. С. 165-175.uk_UA
dc.relation.references52. Терехова Т.А., Вишневська Н.Є., Бабкіна Е.В. Соціальні ролі новаторського типу і динаміка їх формування // Психологія в економіці і управлінні. – 2010. – № 1 (3). – С. 50-56.uk_UA
dc.relation.references53. Титаренко Т. М., Лєпіхова Л. А. Психологічна профілактика стресових перевантажень серед шкільної молоді: наук.-метод. посіб. Київ: Міленіум, 2006. 204 с.uk_UA
dc.relation.references54. Ткачова Н. Ю. Професійне направлення як особистісне утворення юнацького віку. Дніпропетровськ, 1983. 24 с.uk_UA
dc.relation.references55. Ткачук Т. А. Копінг-поведінка: стратегії та засоби реалізації: монографія. Ірпінь: Нац. ун-т ДПС України, 2011. 284 с.uk_UA
dc.relation.references56. Фетіскин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. Соціально-психологічна діагностика розвитку особистості (Н. Холл). Полтава, 2002. C.41-42.uk_UA
dc.relation.references57. Циганчук Т. Динаміка переживання стресу студентами вищих навчальних закладів: дис. ... канд. психол. наук : спец. 19.00.01 / Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Київ, 2011. 274 с. URL: https://www.researchgate.net/publication/340526323_dinamika_perezivanna_stresiv_studentami_visih_navcalnih_zakladiv (дата звернення: 13.10.2023).uk_UA
dc.relation.references58. Шевченко Р. М. Стрес і стресостійкість у диференціації сутнісного розуміння. Генеза буття особистості: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 2017. С. 53–55. URL: http://psychology-naes-ua.institute/files/pdf/konfere-02.03_1481981174.pdf (дата звернення: 1.10.2023).uk_UA
dc.relation.references59. Шевченко Р. М. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Київ, 2016. Том 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8. С. 535–544. URL: http://appsychology.org.ua/data/jrn/v9/i8/58.pdf (дата звернення: 2.12.2023).uk_UA
dc.relation.references60. Шейко А. О. Чинники психологічної стійкості осіб юнацького віку // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки. – 2013. – Т. 2, Вип. 11. – С. 332-336. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2013_2_11_64 (дата звернення: 9.10.2023).uk_UA
dc.relation.references61. Шепель В.М. Професія іміджмейкер. Харків, 2008. – 523 с.uk_UA
dc.relation.references62. Шпак М. М. Психологічні механізми розвитку емоційного інтелекту. Наука і освіта. № 5. 2014 С. 104-109. URL: http://dspace.pdpu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/6041/1/Shpak.pdf (дата звернення: 22.10.2023).uk_UA
dc.identifier.citationenKorol O. B. Psychological features of the development of stress resistance in future project management specialists, qualifying work for obtaining a master's degree in the specialty "053 - psychology", Ternopil: TNTU, 2023. 106 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 — психологія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора