Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43189
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності закладу громадського харчування (на прикладі гастро-пабу «Natura»)
Інші назви: Marketing activity improvement of a catering company (gastropub “Natura” as a case study)
Автори: Вишньовський, Орест Андрійович
Vyshnovskyi, Orest
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Вишньовський О. А. Удосконалення маркетингової діяльності закладу громадського харчування (на прикладі гастро-пабу «Natura») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О. А. Вишньовський. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 99 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 29-гру-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Вовк, Ірина Петрівна
Vovk, Iryna
УДК: 339.138;338.2
Теми: громадське харчування
удосконалення
маркетингова діяльність
інноваційний розвиток
ефективність
прибуток
підприємство
catering
improvement
marketing activity
innovative development
efficiency
profit
enterprise
Діапазон сторінок: 1-99
Короткий огляд (реферат): Вишньовський О.А. «Удосконалення маркетингової діяльності закладу громадського харчування (на прикладі гастро-пабу «Natura»)». Кваліфікаційна робота магістра (102 с., 14 рис., 26 табл., 29 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2023. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних і розробленню практичних рекомендацій щодо формування маркетингової діяльності підприємства організації харчування. У роботі: досліджено еволюцію уявлень про маркетингову діяльність; вивчено сутність поняття середовища, що сприяє удосконалення маркетингової активності підприємств сфери громадського харчування; описано концептуальні засади механізму формування та реалізації стратегії маркетингу закладу харчування; проаналізовано загальну техніко- економічну характеристику діяльності гастро-пабу «Natura»; здійснено експертну оцінку чинників впливу на маркетингову діяльність закладу та виявлено, на основі критерії її удосконалення, з метою підвищення його конкурентоспроможності на ринку м. Тернопіль; обґрунтовано доцільність розробки нового плану маркетингу, контексті забезпечення інноваційного розвитку гастро-пабу «Natura».
Vyshnovskyi О.А. Marketing activity improvement of a catering company (gastropub “Natura” as a case study) Master's qualification work (102 p.,14 figs., 26 tables, 29 lit. sources) to obtain the educational and qualification level "master" in specialty 241 "Hotel and restaurant business". Ivan Pulyu Ternopil National Technical University, Faculty of Economics and Management. Ternopil, 2023. The master's thesis is devoted to theoretical research and the development of practical recommendations for the formation of marketing activities of a catering enterprise. In the work: the evolution of ideas about marketing activity is studied; the essence of the concept of the environment, which contributes to the improvement of the marketing activity of enterprises in the field of public catering, is studied; the conceptual principles of the mechanism of formation and implementation of the marketing strategy of the catering establishment are described; the general technical and economic characteristics of the gastro-pub "Natura" activity were analyzed; an expert assessment of the factors influencing the institution's marketing activity was carried out and, based on the criteria for its improvement, in order to increase its competitiveness on the market of Ternopil; the expediency of developing a new marketing plan, in the context of ensuring the innovative development of the gastro-pub "Natura", is substantiated.
Зміст: Вступ 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУАННЯ 11 1.1 Сутність феномену «маркетингова діяльності» підприємства 11 1.2 Концептуальні особливості здійснення маркетингової діяльності підприємств, як пріоритетний напрям розвитку бізнесу 13 1.3 Еволюція маркетингової діяльності 20 Висновки до розділу 1 28 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГАСТРО-ПАБУ «NATURA» 29 2.1 Загальна техніко-економічна характеристика діяльності гастро-пабу «Natura» 29 2.2 Напрями удосконалення маркетингової діяльності закладу організації харчування 34 2.3 Здійснення багатокритеріального оцінювання методами локальних сум та SAW 46 Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГООЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3.1 Аналізування результатів багатокритеріального оцінювання 3.2 Формування моделі маркетингової стратегії гастро-пабу «Natura» 3.3 Рекомендації до удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства 67 Висновки до розділу 3 86 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 87 4.1 Заходи в галузі охорони праці 87 4.2 Особливості реалізації Стратегії управління відходами в Україні 92 Висновки до розділу 4 96 ВИСНОВКИ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 99 ДОДАТКИ 102
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43189
Власник авторського права: © Вишньовський О.А., 2023
Перелік літератури: 1. Адаменко О.А. Концептуальні засади інноваційного розвитку підприємств // Наукові праці Національного унівесритету харчових технологій. 2010. № 35. С. 5-10.
2. Андрушків Б.М., Мельник Л.М. Прикладні аспекти рину інновацій: навч.посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. 108 с.
3. Андрушків Б.М. Інноваційна політика / Б.М. Андрушків, Ф.В. Бортняк, Ю.Я. Вовк та ін.; за заг. ред. Б.М. Андрушківа. Тернопіль: ТзОВ «Терно-Граф», 2012. 484 с.
4. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б., Мельник Л.М., Шерстюк Р.П., Співак С.М. Стратегія розвитку консалтингу в системі управління інноваційним розвитком підприємства // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Економічні науки: 36. наук, праць. Маріуполь: ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», Вип. 32. Т.1, 2016. С. 141-149.
5. Бажал Ю.М. Інноваційна теорія економічного розвитку: М. Туган- Барановський, Й. Шумпетер і проблеми перехідної економіки України // Наукові записки. 2000. Т.18. Економічні науки. С. 3-7.
6. Бойко О.Б. Комбіновано-інноваційні підходи до формування організаційного механізму управління чинниками ефективної діяльності підприємства в умовах економічних ризиків): колективна монографія / О.Б. Бойко, Л.М. Мельник, В.А. Паляниця, О.Б. Погайдак, Р.П. Шерстюк; за заг. ред. Б.М. Андрушківа. Тернопіль: ТзОВ «Терно-граф», 2015. 408 с.
7. Вишньоський О.А., Вовк І. П. Планування цифрового маркетингу для підприємств організації харчування // Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства. ІV Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів (м. Тернопіль, 7 – 8 грудня 2023 р.). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 217с. С. 162-163.
8. Вишньоський О.А., Стойко І. І. Проблеми та перспективи HoReCa в Україні у контексті індустрії 4.0 // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 12 жовтня 2023 р.). Львів: ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. 384 с.
9. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник. 5-е вид., доп. Київ: Лібра, 2007.
10. Геєць В.М., Семиноженко В.П. Інноваційні перспективи України.Харків: Константа, 2006. 272 с.
11. Гринько Т.В. Формування системи управління інноваційним розвитком підприємств // Вісник Хмельницького національного університету. 2010. №4. Т.2. С. 39-43.
12. Гриньов А.В. Інноваційний розвиток промислових підприємств: концепція, методологія, стратегічне управління. Х.: ІНЖЕК, 2003. 308 с.
13. Іжевський В.В. Економічна суть інновації та інноваційної діяльності підприємств // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України. 2010. Вип. 20.3. С. 121-127.
14. Ілляшенко С.М., Біловодська О.А. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монографія. Суми: Університетська книга, 2010. 281 c.
15. Ілляшенко С.М. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія. Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. 623 с.
16. Інноваційний розвиток підприємства: навчальний посібник / За ред. П.П. Микитюка. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ», 2015. 224 с.
17. Ємельянов О.Ю. Інноваційний розвиток підприємств: сутність, послідовність оцінювання та перешкоди на його шляху. Ефективна економіка. 2020. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8329 (дата звернення: 08.12.2022).
18. Захарченков О.С. Проблеми інноваційного розвитку промислових підприємств в Україні та формування стратегій інноваційних перетворень // Бізнес Інформ. № 2. 2012. С. 57-61.
19. Космидайло І. Інноваційна спрямованість як засіб економічного росту // Актуальні проблеми економіки. 2006. №6(60). С. 112-118.
20. Марченко О.В. Визначення необхідних і достатніх умов для інноваційного розвитку підприємства // Актуальні проблеми економіки. 2008. №6. С. 158-164.
21. Мосій О., Кужда Т. Сталий розвиток економіки та пріоритетні напрями інноваційної діяльності [Електронний ресурс] // Соціально-екномічні проблеми і держава. Вип. 1(4). 2011. Режим доступу : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11mobnid.pdf.
22. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л., Шерстюк Р. Організаційно- економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.
23. Міценко Н.Г., Міщук А.І. Розвиток підприємства на основі інформаційного та інноваційного потенціалу. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2016. № 4(236). С. 191-204.
24. Найдюк В.С. Сутність та передумови інноваційного розвитку підприємств. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 4. С. 251-263.
25. Офіційний сайт кампанії UA Plant-Based. URL: https://uaplantbased.com.ua/.
26. Трифилова А.О. Роль інновацій в процесі формування стратегії підприємства // Менеджмент в Україні і за кордоном. 2000. № 3. C. 34-38.
27. Флекситаріанство та його переваги // Українська молодь: Інтернет- версія всеукраїнської газети. Лютий 2022. URL: https://www.ukrmol.kiev.ua/2022/02/blog-post_29.html?m=1.
28. Харів П.С. Інноваційна діяльність підприємства та економічна оцінка інноваційних процесів: монографія. Тернопіль: «Економічна думка», 2003. 326 с.
29. Чорна М.В., Глухова С.В. Оцінка ефективності інноваційної діяльності підприємств: монографія. Харків: ХДУХТ, 2012. 210 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Vyshnovskyi_O_A_2023.pdf1,66 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Вишньовський.doc40,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора