Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВовк, Ірина Петрівна-
dc.contributor.advisorVovk, Iryna-
dc.contributor.authorВишньовський, Орест Андрійович-
dc.contributor.authorVyshnovskyi, Orest-
dc.date.accessioned2023-12-29T22:24:03Z-
dc.date.available2023-12-29T22:24:03Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationВишньовський О. А. Удосконалення маркетингової діяльності закладу громадського харчування (на прикладі гастро-пабу «Natura») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. П. Вовк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023. 99 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43189-
dc.description.abstractВишньовський О.А. «Удосконалення маркетингової діяльності закладу громадського харчування (на прикладі гастро-пабу «Natura»)». Кваліфікаційна робота магістра (102 с., 14 рис., 26 табл., 29 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2023. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних і розробленню практичних рекомендацій щодо формування маркетингової діяльності підприємства організації харчування. У роботі: досліджено еволюцію уявлень про маркетингову діяльність; вивчено сутність поняття середовища, що сприяє удосконалення маркетингової активності підприємств сфери громадського харчування; описано концептуальні засади механізму формування та реалізації стратегії маркетингу закладу харчування; проаналізовано загальну техніко- економічну характеристику діяльності гастро-пабу «Natura»; здійснено експертну оцінку чинників впливу на маркетингову діяльність закладу та виявлено, на основі критерії її удосконалення, з метою підвищення його конкурентоспроможності на ринку м. Тернопіль; обґрунтовано доцільність розробки нового плану маркетингу, контексті забезпечення інноваційного розвитку гастро-пабу «Natura».uk_UA
dc.description.abstractVyshnovskyi О.А. Marketing activity improvement of a catering company (gastropub “Natura” as a case study) Master's qualification work (102 p.,14 figs., 26 tables, 29 lit. sources) to obtain the educational and qualification level "master" in specialty 241 "Hotel and restaurant business". Ivan Pulyu Ternopil National Technical University, Faculty of Economics and Management. Ternopil, 2023. The master's thesis is devoted to theoretical research and the development of practical recommendations for the formation of marketing activities of a catering enterprise. In the work: the evolution of ideas about marketing activity is studied; the essence of the concept of the environment, which contributes to the improvement of the marketing activity of enterprises in the field of public catering, is studied; the conceptual principles of the mechanism of formation and implementation of the marketing strategy of the catering establishment are described; the general technical and economic characteristics of the gastro-pub "Natura" activity were analyzed; an expert assessment of the factors influencing the institution's marketing activity was carried out and, based on the criteria for its improvement, in order to increase its competitiveness on the market of Ternopil; the expediency of developing a new marketing plan, in the context of ensuring the innovative development of the gastro-pub "Natura", is substantiated.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУАННЯ 11 1.1 Сутність феномену «маркетингова діяльності» підприємства 11 1.2 Концептуальні особливості здійснення маркетингової діяльності підприємств, як пріоритетний напрям розвитку бізнесу 13 1.3 Еволюція маркетингової діяльності 20 Висновки до розділу 1 28 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГАСТРО-ПАБУ «NATURA» 29 2.1 Загальна техніко-економічна характеристика діяльності гастро-пабу «Natura» 29 2.2 Напрями удосконалення маркетингової діяльності закладу організації харчування 34 2.3 Здійснення багатокритеріального оцінювання методами локальних сум та SAW 46 Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГООЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3.1 Аналізування результатів багатокритеріального оцінювання 3.2 Формування моделі маркетингової стратегії гастро-пабу «Natura» 3.3 Рекомендації до удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства 67 Висновки до розділу 3 86 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 87 4.1 Заходи в галузі охорони праці 87 4.2 Особливості реалізації Стратегії управління відходами в Україні 92 Висновки до розділу 4 96 ВИСНОВКИ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 99 ДОДАТКИ 102uk_UA
dc.format.extent1-99-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectгромадське харчуванняuk_UA
dc.subjectудосконаленняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectcateringuk_UA
dc.subjectimprovementuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectinnovative developmentuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності закладу громадського харчування (на прикладі гастро-пабу «Natura»)uk_UA
dc.title.alternativeMarketing activity improvement of a catering company (gastropub “Natura” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Вишньовський О.А., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138;338.2uk_UA
dc.relation.references1. Адаменко О.А. Концептуальні засади інноваційного розвитку підприємств // Наукові праці Національного унівесритету харчових технологій. 2010. № 35. С. 5-10.uk_UA
dc.relation.references2. Андрушків Б.М., Мельник Л.М. Прикладні аспекти рину інновацій: навч.посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. 108 с.uk_UA
dc.relation.references3. Андрушків Б.М. Інноваційна політика / Б.М. Андрушків, Ф.В. Бортняк, Ю.Я. Вовк та ін.; за заг. ред. Б.М. Андрушківа. Тернопіль: ТзОВ «Терно-Граф», 2012. 484 с.uk_UA
dc.relation.references4. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б., Мельник Л.М., Шерстюк Р.П., Співак С.М. Стратегія розвитку консалтингу в системі управління інноваційним розвитком підприємства // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Економічні науки: 36. наук, праць. Маріуполь: ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», Вип. 32. Т.1, 2016. С. 141-149.uk_UA
dc.relation.references5. Бажал Ю.М. Інноваційна теорія економічного розвитку: М. Туган- Барановський, Й. Шумпетер і проблеми перехідної економіки України // Наукові записки. 2000. Т.18. Економічні науки. С. 3-7.uk_UA
dc.relation.references6. Бойко О.Б. Комбіновано-інноваційні підходи до формування організаційного механізму управління чинниками ефективної діяльності підприємства в умовах економічних ризиків): колективна монографія / О.Б. Бойко, Л.М. Мельник, В.А. Паляниця, О.Б. Погайдак, Р.П. Шерстюк; за заг. ред. Б.М. Андрушківа. Тернопіль: ТзОВ «Терно-граф», 2015. 408 с.uk_UA
dc.relation.references7. Вишньоський О.А., Вовк І. П. Планування цифрового маркетингу для підприємств організації харчування // Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства. ІV Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів (м. Тернопіль, 7 – 8 грудня 2023 р.). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 217с. С. 162-163.uk_UA
dc.relation.references8. Вишньоський О.А., Стойко І. І. Проблеми та перспективи HoReCa в Україні у контексті індустрії 4.0 // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 12 жовтня 2023 р.). Львів: ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. 384 с.uk_UA
dc.relation.references9. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник. 5-е вид., доп. Київ: Лібра, 2007.uk_UA
dc.relation.references10. Геєць В.М., Семиноженко В.П. Інноваційні перспективи України.Харків: Константа, 2006. 272 с.uk_UA
dc.relation.references11. Гринько Т.В. Формування системи управління інноваційним розвитком підприємств // Вісник Хмельницького національного університету. 2010. №4. Т.2. С. 39-43.uk_UA
dc.relation.references12. Гриньов А.В. Інноваційний розвиток промислових підприємств: концепція, методологія, стратегічне управління. Х.: ІНЖЕК, 2003. 308 с.uk_UA
dc.relation.references13. Іжевський В.В. Економічна суть інновації та інноваційної діяльності підприємств // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України. 2010. Вип. 20.3. С. 121-127.uk_UA
dc.relation.references14. Ілляшенко С.М., Біловодська О.А. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монографія. Суми: Університетська книга, 2010. 281 c.uk_UA
dc.relation.references15. Ілляшенко С.М. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія. Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. 623 с.uk_UA
dc.relation.references16. Інноваційний розвиток підприємства: навчальний посібник / За ред. П.П. Микитюка. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ», 2015. 224 с.uk_UA
dc.relation.references17. Ємельянов О.Ю. Інноваційний розвиток підприємств: сутність, послідовність оцінювання та перешкоди на його шляху. Ефективна економіка. 2020. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8329 (дата звернення: 08.12.2022).uk_UA
dc.relation.references18. Захарченков О.С. Проблеми інноваційного розвитку промислових підприємств в Україні та формування стратегій інноваційних перетворень // Бізнес Інформ. № 2. 2012. С. 57-61.uk_UA
dc.relation.references19. Космидайло І. Інноваційна спрямованість як засіб економічного росту // Актуальні проблеми економіки. 2006. №6(60). С. 112-118.uk_UA
dc.relation.references20. Марченко О.В. Визначення необхідних і достатніх умов для інноваційного розвитку підприємства // Актуальні проблеми економіки. 2008. №6. С. 158-164.uk_UA
dc.relation.references21. Мосій О., Кужда Т. Сталий розвиток економіки та пріоритетні напрями інноваційної діяльності [Електронний ресурс] // Соціально-екномічні проблеми і держава. Вип. 1(4). 2011. Режим доступу : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11mobnid.pdf.uk_UA
dc.relation.references22. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л., Шерстюк Р. Організаційно- економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.uk_UA
dc.relation.references23. Міценко Н.Г., Міщук А.І. Розвиток підприємства на основі інформаційного та інноваційного потенціалу. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2016. № 4(236). С. 191-204.uk_UA
dc.relation.references24. Найдюк В.С. Сутність та передумови інноваційного розвитку підприємств. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 4. С. 251-263.uk_UA
dc.relation.references25. Офіційний сайт кампанії UA Plant-Based. URL: https://uaplantbased.com.ua/.uk_UA
dc.relation.references26. Трифилова А.О. Роль інновацій в процесі формування стратегії підприємства // Менеджмент в Україні і за кордоном. 2000. № 3. C. 34-38.uk_UA
dc.relation.references27. Флекситаріанство та його переваги // Українська молодь: Інтернет- версія всеукраїнської газети. Лютий 2022. URL: https://www.ukrmol.kiev.ua/2022/02/blog-post_29.html?m=1.uk_UA
dc.relation.references28. Харів П.С. Інноваційна діяльність підприємства та економічна оцінка інноваційних процесів: монографія. Тернопіль: «Економічна думка», 2003. 326 с.uk_UA
dc.relation.references29. Чорна М.В., Глухова С.В. Оцінка ефективності інноваційної діяльності підприємств: монографія. Харків: ХДУХТ, 2012. 210 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Vyshnovskyi_O_A_2023.pdf1,66 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Вишньовський.doc40,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора