Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42937

Title: Особливості маркетингу ринку послуг
Other Titles: Features of the services marketing
Authors: Шведа, Тарас
Зяйлик, Марія Федорівна
Shveda, Taras
Ziailyk, Mariia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Шведа Т. Особливості маркетингу ринку послуг / Тарас Шведа, Марія Зяйлик // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 98–100. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description (International): Shveda T., Ziailyk M. (2023) Osoblyvosti marketynhu rynku posluh [Features of the services marketing]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 98-100 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Conference/Event: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Issue Date: 3-Nov-2023
Date of entry: 1-Des-2023
Publisher: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V. A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 3 листопада 2023 року
3 November 2023
UDC: 338.46
339.138
Number of pages: 3
Page range: 98-100
Start page: 98
End page: 100
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42937
ISBN: 978-617-7875-68-9
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
© ФОП Паляниця В.А., 2023
References (Ukraine): 1. Іванова Л. О., Семак Б. Б., Вовчанська О. М. (2018) Маркетинг послуг : навчальний посібник. Львів : Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 508 с.
References (International): 1. Ivanova L. O., Semak B. B., Vovchanska O. M. (2018) Marketynh posluh : navchalnyi posibnyk. Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoho torhovelno-ekonomichnoho universytetu, 508 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.