Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42937

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведа, Тарас
dc.contributor.authorЗяйлик, Марія Федорівна
dc.contributor.authorShveda, Taras
dc.contributor.authorZiailyk, Mariia
dc.coverage.temporal3 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal3 November 2023
dc.date.accessioned2023-12-01T09:00:14Z-
dc.date.available2023-12-01T09:00:14Z-
dc.date.created2023-11-03
dc.date.issued2023-11-03
dc.identifier.citationШведа Т. Особливості маркетингу ринку послуг / Тарас Шведа, Марія Зяйлик // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 98–100. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
dc.identifier.isbn978-617-7875-68-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42937-
dc.format.extent98-100
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherPE Palianytsia V. A.
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
dc.relation.ispartofProceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
dc.titleОсобливості маркетингу ринку послуг
dc.title.alternativeFeatures of the services marketing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc338.46
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Іванова Л. О., Семак Б. Б., Вовчанська О. М. (2018) Маркетинг послуг : навчальний посібник. Львів : Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 508 с.
dc.relation.referencesen1. Ivanova L. O., Semak B. B., Vovchanska O. M. (2018) Marketynh posluh : navchalnyi posibnyk. Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoho torhovelno-ekonomichnoho universytetu, 508 p.
dc.identifier.citationenShveda T., Ziailyk M. (2023) Osoblyvosti marketynhu rynku posluh [Features of the services marketing]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 98-100 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage98
dc.citation.epage100
dc.citation.conferenceⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Розташовується у зібраннях:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.