Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42937

Назва: Особливості маркетингу ринку послуг
Інші назви: Features of the services marketing
Автори: Шведа, Тарас
Зяйлик, Марія Федорівна
Shveda, Taras
Ziailyk, Mariia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Шведа Т. Особливості маркетингу ринку послуг / Тарас Шведа, Марія Зяйлик // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 98–100. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description: Shveda T., Ziailyk M. (2023) Osoblyvosti marketynhu rynku posluh [Features of the services marketing]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 98-100 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Конференція/захід: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 3-лис-2023
Дата внесення: 1-гру-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 3 листопада 2023 року
3 November 2023
УДК: 338.46
339.138
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 98-100
Початкова сторінка: 98
Кінцева сторінка: 100
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42937
ISBN: 978-617-7875-68-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
© ФОП Паляниця В.А., 2023
Перелік літератури: 1. Іванова Л. О., Семак Б. Б., Вовчанська О. М. (2018) Маркетинг послуг : навчальний посібник. Львів : Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 508 с.
References: 1. Ivanova L. O., Semak B. B., Vovchanska O. M. (2018) Marketynh posluh : navchalnyi posibnyk. Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoho torhovelno-ekonomichnoho universytetu, 508 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.