Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41429

Назва: Як штучний інтелект допомагає маркетологам у роботі із візуалом
Інші назви: How artificial intelligence helps marketers work with visual
Автори: Вербіцький, Р.
Жураковський, С.
Verbitskiy, R.
Zhurakovskiy, S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Бібліографічний опис: Вербіцький Р. Як штучний інтелект допомагає маркетологам у роботі із візуалом / Вербіцький Р., Жураковський С. // Ⅵ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 27-28 квітня 2023. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 117. — (Інформаційні технології).
Bibliographic description: Verbitskiy R., Zhurakovskiy S. (2023) Yak shtuchnyi intelekt dopomahaie marketoloham u roboti iz vizualom [How artificial intelligence helps marketers work with visual]. Ⅵ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues" (Tern., 27-28 April 2023), pp. 117 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2023
Proceedings of the Ⅵ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2023
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата публікації: 27-кві-2023
Дата внесення: 10-чер-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 27-28 квітня 2023
27-28 April 2023
Науковий керівник: Шимчук, Г.
Shymchuk, G.
УДК: 004.04
Теми: Штучний інтелект
маркетинг
візуальні елементи
аналіз ринку
Artificial intelligence
marketing
visual elements
market analysis
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 117
Початкова сторінка: 117
Кінцева сторінка: 117
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41429
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
https://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
Перелік літератури: 1. Thomas H. (2021). How to Design an AI Marketing Strategy, https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
2. Dhruv G. (2021). Design an AI Marketing, https://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
References: 1. Thomas H. (2021). How to Design an AI Marketing Strategy, https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
2. Dhruv G. (2021). Design an AI Marketing, https://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
117.pdf326,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
117.djvu20,92 kBDjVuПереглянути/відкрити
117__COVER.png415,04 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.