Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41429

Tytuł: Як штучний інтелект допомагає маркетологам у роботі із візуалом
Inne tytuły: How artificial intelligence helps marketers work with visual
Authors: Вербіцький, Р.
Жураковський, С.
Verbitskiy, R.
Zhurakovskiy, S.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Cytat: Вербіцький Р. Як штучний інтелект допомагає маркетологам у роботі із візуалом / Вербіцький Р., Жураковський С. // Ⅵ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 27-28 квітня 2023. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 117. — (Інформаційні технології).
Bibliographic description: Verbitskiy R., Zhurakovskiy S. (2023) Yak shtuchnyi intelekt dopomahaie marketoloham u roboti iz vizualom [How artificial intelligence helps marketers work with visual]. Ⅵ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues" (Tern., 27-28 April 2023), pp. 117 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2023
Proceedings of the Ⅵ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2023
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Data wydania: 27-kwi-2023
Date of entry: 10-cze-2023
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 27-28 квітня 2023
27-28 April 2023
Promotor: Шимчук, Г.
Shymchuk, G.
UDC: 004.04
Słowa kluczowe: Штучний інтелект
маркетинг
візуальні елементи
аналіз ринку
Artificial intelligence
marketing
visual elements
market analysis
Strony: 1
Zakres stron: 117
Główna strona: 117
Strona końcowa: 117
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41429
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Związane URL literatura: https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
https://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
Wykaz piśmiennictwa: 1. Thomas H. (2021). How to Design an AI Marketing Strategy, https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
2. Dhruv G. (2021). Design an AI Marketing, https://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
References: 1. Thomas H. (2021). How to Design an AI Marketing Strategy, https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
2. Dhruv G. (2021). Design an AI Marketing, https://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅵ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2023)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
117.pdf326,78 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
117.djvu20,92 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
117__COVER.png415,04 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi