Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41429

Title: Як штучний інтелект допомагає маркетологам у роботі із візуалом
Other Titles: How artificial intelligence helps marketers work with visual
Authors: Вербіцький, Р.
Жураковський, С.
Verbitskiy, R.
Zhurakovskiy, S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Вербіцький Р. Як штучний інтелект допомагає маркетологам у роботі із візуалом / Вербіцький Р., Жураковський С. // Ⅵ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 27-28 квітня 2023. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 117. — (Інформаційні технології).
Bibliographic description (International): Verbitskiy R., Zhurakovskiy S. (2023) Yak shtuchnyi intelekt dopomahaie marketoloham u roboti iz vizualom [How artificial intelligence helps marketers work with visual]. Ⅵ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues" (Tern., 27-28 April 2023), pp. 117 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2023
Proceedings of the Ⅵ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2023
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Issue Date: 27-ápr-2023
Date of entry: 10-jún-2023
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 27-28 квітня 2023
27-28 April 2023
Supervisor: Шимчук, Г.
Shymchuk, G.
UDC: 004.04
Keywords: Штучний інтелект
маркетинг
візуальні елементи
аналіз ринку
Artificial intelligence
marketing
visual elements
market analysis
Number of pages: 1
Page range: 117
Start page: 117
End page: 117
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41429
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL for reference material: https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
https://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
References (Ukraine): 1. Thomas H. (2021). How to Design an AI Marketing Strategy, https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
2. Dhruv G. (2021). Design an AI Marketing, https://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
References (International): 1. Thomas H. (2021). How to Design an AI Marketing Strategy, https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
2. Dhruv G. (2021). Design an AI Marketing, https://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
Content type: Conference Abstract
Ebben a gyűjteményben:Ⅵ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2023)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
117.pdf326,78 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
117.djvu20,92 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
117__COVER.png415,04 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!