Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41429

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШимчук, Г.
dc.contributor.advisorShymchuk, G.
dc.contributor.authorВербіцький, Р.
dc.contributor.authorЖураковський, С.
dc.contributor.authorVerbitskiy, R.
dc.contributor.authorZhurakovskiy, S.
dc.coverage.temporal27-28 квітня 2023
dc.coverage.temporal27-28 April 2023
dc.date.accessioned2023-06-10T07:44:24Z-
dc.date.available2023-06-10T07:44:24Z-
dc.date.created2023-04-27
dc.date.issued2023-04-27
dc.identifier.citationВербіцький Р. Як штучний інтелект допомагає маркетологам у роботі із візуалом / Вербіцький Р., Жураковський С. // Ⅵ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 27-28 квітня 2023. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 117. — (Інформаційні технології).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41429-
dc.format.extent117
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2023
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅵ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2023
dc.relation.urihttps://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
dc.relation.urihttps://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
dc.subjectШтучний інтелект
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectвізуальні елементи
dc.subjectаналіз ринку
dc.subjectArtificial intelligence
dc.subjectmarketing
dc.subjectvisual elements
dc.subjectmarket analysis
dc.titleЯк штучний інтелект допомагає маркетологам у роботі із візуалом
dc.title.alternativeHow artificial intelligence helps marketers work with visual
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc004.04
dc.relation.references1. Thomas H. (2021). How to Design an AI Marketing Strategy, https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
dc.relation.references2. Dhruv G. (2021). Design an AI Marketing, https://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
dc.relation.referencesen1. Thomas H. (2021). How to Design an AI Marketing Strategy, https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
dc.relation.referencesen2. Dhruv G. (2021). Design an AI Marketing, https://hbsp.harvard.edu/product/S21041-PDF-ENG
dc.identifier.citationenVerbitskiy R., Zhurakovskiy S. (2023) Yak shtuchnyi intelekt dopomahaie marketoloham u roboti iz vizualom [How artificial intelligence helps marketers work with visual]. Ⅵ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues" (Tern., 27-28 April 2023), pp. 117 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul’uj National Technical University
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.spage117
dc.citation.epage117
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
117.pdf326,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
117.djvu20,92 kBDjVuПереглянути/відкрити
117__COVER.png415,04 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.