Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40262

Başlık: Роль CRM-системи у сучасних бізнес-процесах
Diğer Başlıklar: Role of CRM system in modern business processes
Yazarlar: Голинська, О.
Мудрик, Іван Ярославович
Holynsʹka, O.
Mudryk, I.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Голинська О. Роль CRM-системи у сучасних бізнес-процесах / О. Голинська, Іван Ярославович Мудрик // Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 7–8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 25. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
Bibliographic description (International): Holynsʹka O., Mudryk I. (2022) Rol CRM-systemy u suchasnykh biznes-protsesakh [Role of CRM system in modern business processes]. Materials of the Ⅹ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 7–8 December 2022), pp. 25 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 2022
Materials of the Ⅹ Scientific and Technical Conference "Information Models, Systems and Technologies" of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, 2022
Conference/Event: Ⅹ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Yayın Tarihi: 7-Ara-2022
Date of entry: 19-Oca-2023
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 7–8 грудня 2022 року
7–8 December 2022
UDC: 004.45
004.9
Number of pages: 1
Page range: 25
Start page: 25
End page: 25
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40262
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
References (Ukraine): 1. Glova B., Mudryk I. Application of Deep Learning in Neuromarketing Studies of the Effects of Unconscious Reactions on Consumer Behavior. 2020 IEEE Third International Conference on Data Stream Mining & Processing (DSMP): Conference, Lviv, 21–25 August 2020. P. 337–340. 2. Kumar, V., & Reinartz, W. (2018). Customer Relationship Management. Springer Texts in Business and Economics. Doi:10.1007/978-3-662-55381-7
References (International): 1. Glova B., Mudryk I. Application of Deep Learning in Neuromarketing Studies of the Effects of Unconscious Reactions on Consumer Behavior. 2020 IEEE Third International Conference on Data Stream Mining & Processing (DSMP): Conference, Lviv, 21–25 August 2020. P. 337–340. 2. Kumar, V., & Reinartz, W. (2018). Customer Relationship Management. Springer Texts in Business and Economics. Doi:10.1007/978-3-662-55381-7
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:X науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2022)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.