Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40262

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолинська, О.
dc.contributor.authorМудрик, Іван Ярославович
dc.contributor.authorHolynsʹka, O.
dc.contributor.authorMudryk, I.
dc.coverage.temporal7–8 грудня 2022 року
dc.coverage.temporal7–8 December 2022
dc.date.accessioned2023-01-19T08:15:06Z-
dc.date.available2023-01-19T08:15:06Z-
dc.date.created2022-12-07
dc.date.issued2022-12-07
dc.identifier.citationГолинська О. Роль CRM-системи у сучасних бізнес-процесах / О. Голинська, Іван Ярославович Мудрик // Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 7–8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 25. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40262-
dc.format.extent25
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 2022
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅹ Scientific and Technical Conference "Information Models, Systems and Technologies" of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, 2022
dc.titleРоль CRM-системи у сучасних бізнес-процесах
dc.title.alternativeRole of CRM system in modern business processes
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc004.45
dc.subject.udc004.9
dc.relation.references1. Glova B., Mudryk I. Application of Deep Learning in Neuromarketing Studies of the Effects of Unconscious Reactions on Consumer Behavior. 2020 IEEE Third International Conference on Data Stream Mining & Processing (DSMP): Conference, Lviv, 21–25 August 2020. P. 337–340. 2. Kumar, V., & Reinartz, W. (2018). Customer Relationship Management. Springer Texts in Business and Economics. Doi:10.1007/978-3-662-55381-7
dc.relation.referencesen1. Glova B., Mudryk I. Application of Deep Learning in Neuromarketing Studies of the Effects of Unconscious Reactions on Consumer Behavior. 2020 IEEE Third International Conference on Data Stream Mining & Processing (DSMP): Conference, Lviv, 21–25 August 2020. P. 337–340. 2. Kumar, V., & Reinartz, W. (2018). Customer Relationship Management. Springer Texts in Business and Economics. Doi:10.1007/978-3-662-55381-7
dc.identifier.citationenHolynsʹka O., Mudryk I. (2022) Rol CRM-systemy u suchasnykh biznes-protsesakh [Role of CRM system in modern business processes]. Materials of the Ⅹ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 7–8 December 2022), pp. 25 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
dc.citation.spage25
dc.citation.epage25
dc.citation.conferenceⅩ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Appears in Collections:X науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2022)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.