Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40262

Назва: Роль CRM-системи у сучасних бізнес-процесах
Інші назви: Role of CRM system in modern business processes
Автори: Голинська, О.
Мудрик, Іван Ярославович
Holynsʹka, O.
Mudryk, I.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Голинська О. Роль CRM-системи у сучасних бізнес-процесах / О. Голинська, Іван Ярославович Мудрик // Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 7–8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 25. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
Bibliographic description: Holynsʹka O., Mudryk I. (2022) Rol CRM-systemy u suchasnykh biznes-protsesakh [Role of CRM system in modern business processes]. Materials of the Ⅹ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 7–8 December 2022), pp. 25 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 2022
Materials of the Ⅹ Scientific and Technical Conference "Information Models, Systems and Technologies" of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, 2022
Конференція/захід: Ⅹ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 7-гру-2022
Дата внесення: 19-січ-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 7–8 грудня 2022 року
7–8 December 2022
УДК: 004.45
004.9
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 25
Початкова сторінка: 25
Кінцева сторінка: 25
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40262
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Перелік літератури: 1. Glova B., Mudryk I. Application of Deep Learning in Neuromarketing Studies of the Effects of Unconscious Reactions on Consumer Behavior. 2020 IEEE Third International Conference on Data Stream Mining & Processing (DSMP): Conference, Lviv, 21–25 August 2020. P. 337–340. 2. Kumar, V., & Reinartz, W. (2018). Customer Relationship Management. Springer Texts in Business and Economics. Doi:10.1007/978-3-662-55381-7
References: 1. Glova B., Mudryk I. Application of Deep Learning in Neuromarketing Studies of the Effects of Unconscious Reactions on Consumer Behavior. 2020 IEEE Third International Conference on Data Stream Mining & Processing (DSMP): Conference, Lviv, 21–25 August 2020. P. 337–340. 2. Kumar, V., & Reinartz, W. (2018). Customer Relationship Management. Springer Texts in Business and Economics. Doi:10.1007/978-3-662-55381-7
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:X науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.