Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПаляниця, Віктор Анатолійович-
dc.contributor.advisorPalyanytsia, Victor-
dc.contributor.authorПазюк, Наталія Орестівна-
dc.contributor.authorPaziuk, Natalia-
dc.date.accessioned2023-01-19T06:57:44Z-
dc.date.available2023-01-19T06:57:44Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationПазюк Н.О. Формування маркетингової політики комунікації в управлінні підприємствами ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану «OLD CITY PUB СТАРЕ МІСТО») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. В. А. Паляниця. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022. 95 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40224-
dc.description.abstractПазюк Н.О. Формування маркетингової політики комунікації в управлінні підприємствами ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану «OLD CITY PUB СТАРЕ МІСТО»). Кваліфікаційна робота магістра (95 с., 16 рис., 19 табл., 42 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту – Тернопіль, 2022. У роботі розглянуто теоретичні питання сутності маркетингової політики комунікацій, досліджено її роль у системі маркетингу, досліджено особливості засобів та інструментів маркетингових комунікацій, та розглянуто основні завдання, етапи, методи оцінки ефективності маркетингової політики комунікацій на підприємствах ресторанного господарства. Охарактеризовано діяльність досліджуваного об’єкта ресторану «OLD CITY PUB СТАРЕ МІСТО», здійснено аналіз розвитку та стану маркетингової політики комунікацій, даного закладу, та досліджено основні носії маркетингових комунікацій. Запропоновані шляхи вдосконалення комплексу маркетингової політики комунікацій ресторанного підприємства, на основі побудови інтегрованих засобів маркетингових комунікацій, модернізації інтернет сайту «OLD CITY PUB СТАРЕ МІСТО», та впровадження додаткової послуги кейтиринг. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми формування маркетингової політики комунікацій на підприємства ресторанного господарства за допомогою впровадження розроблених пропозицій, які можуть бути використані рестораном «OLD CITY PUB СТАРЕ МІСТО» у процесі конкурентної боротьби та покращення своєї діяльності.uk_UA
dc.description.abstractPazyuk N.O. Formation of a marketing communication policy in the management of restaurant business enterprises (on the example of the "OLD CITY PUB Stare Misto" restaurant). Master's qualification work (95 pages, 16 figures, 19 tables, 42 lit. sources) in specialty 241 "Hotel and restaurant business". – Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2022. The paper examines the theoretical issues of the essence of marketing communications policy, examines its role in the marketing system, examines the features of marketing communications tools and instruments, and examines the main tasks, stages, and methods of evaluating the effectiveness of marketing communications policy at restaurant enterprises. The activity of the research object of the restaurant "OLD CITY PUB Stare Misto" was characterized, the development and state of the marketing communication policy of this institution was analyzed, and the main media of marketing communications were investigated. Proposed ways to improve the complex of marketing communications policy of the restaurant enterprise, based on the construction of integrated means of marketing communications, modernization of the "OLD CITY PUB stare misto" website, and the introduction of additional catering services. Practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and a practical solution to the problem of forming a marketing policy of communications for restaurant enterprises with the help of the implementation of developed proposals that can be used by the restaurant "OLD CITY PUB stare misto" in the process of competitive struggle and improvement of its activity.uk_UA
dc.format.extent1-95-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject241uk_UA
dc.subjectготельно-ресторанна справаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectресторанний бізнес,uk_UA
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційuk_UA
dc.subjectінтернет сайтuk_UA
dc.subjectкомунікаційні засобиuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectmarketing communications policyuk_UA
dc.subjectinternet siteuk_UA
dc.subjectcommunication toolsuk_UA
dc.titleФормування маркетингової політики комунікації в управлінні підприємствами ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану «OLD CITY PUB СТАРЕ МІСТО»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of a marketing communication policy in the management of restaurant business enterprises (on the example of the "OLD CITY PUB Stare Misto" restaurant)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Пазюк Наталія Орестівна, 2022uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages95-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1.Майовець Є.Й., О.В. Кузик. Маркетингові комунікації: Львів ЛНУ імені Івана Франка, 2013.–192 с.uk_UA
dc.relation.references2. Афенченко Г.В., Богоявленський О.В., Верлока В.С., Жердєв М.Д., Наумова О.Е. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник / Під ред. В.С.Верлоки, О.В.Богоявленського. – Харків: УкрДАЗТ, 2007. – Ч.І. – 332 с..uk_UA
dc.relation.references3.Забурена Л.В., Сіпенко К.В. Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика: Монографія. –К.: Видавництво Ліра-К,2016. –152с.uk_UA
dc.relation.references4.Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку.-2-ге вид.,випр. і доп.–К.:ІВЦ «Видавництво «Політехніка»»,2009.–400с.:1л.ISBN 966-622-122-5.uk_UA
dc.relation.references5. Примак Т. О. Маркетингові комунікації на сучасному ринку : навч. посіб. / Примак Т. О. – К. : МАУП, 2003. – 200 с.uk_UA
dc.relation.references6. Про рекламу: Закон України станом на 10жовт.2022р. Урядовий кур’єр. № 137-138. веб-сайт. URL:// https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Textuk_UA
dc.relation.references7. Стадник В. В. Менеджмент : навч. посіб. / Стадник В. В., Йохна М. А. – К. : Академвидав, 2003. – 464 с.uk_UA
dc.relation.references8.Карпенко Н. В. Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства : монографія / Н. В. Карпенко, Н. І. Яловега. – Полтава : ПУЕТ, 2012. – 278 сuk_UA
dc.relation.references9.Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник.- 5-те вид.доп.-Київ:Лібра,2007.-720с.uk_UA
dc.relation.references10. І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна, А. А. Костинян Особливості комунікацій в маркетингу малих підприємств ресторанного бізнесу Випуск 58 ISSN 2306-4420. Збірник наукових праць ЧДТУ JEL Сlassification Code: L83, M3, Z33uk_UA
dc.relation.references11. Лукянець Т.І. Маркетингова політика комунікацій : навч. Посібник.-К.:КНЕУ,2000.-380с.uk_UA
dc.relation.references12. Осовська Г. В. Комунікації в менеджменті : курс лекцій / Осовська Г. В. – К.: Кондор, 2003. – 218 с.uk_UA
dc.relation.references13. М-27 Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник. - Тернопіль: Карт-бланш, 2006. - 275 с.uk_UA
dc.relation.references14. Васильченко Л.С. Сутність та сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій підприємства. Економіка та управління підприємствами. Випуск 48-2. 2019 URL:// https://doi.org/10.32843/bses.48-34uk_UA
dc.relation.references15.Що таке інтегровані маркетингові комунікації? Маркетинг, маркетингові комунікації : веб-сайт. URL:// https://posibniki.com.ua/catalog-marketingovi-komunikaciyiuk_UA
dc.relation.references16. Всеукраїнська рекламна коаліція: веб-сайт. URL://https://vrk.org.ua/news-events/2021/ad-volume-2021.htmluk_UA
dc.relation.references17. Афенченко Г.В., Богоявленський О.В., Верлока В.С., Жердєв М.Д., Наумова О.Е. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник / Під ред. В.С.Верлоки, О.В.Богоявленського. - Харків: УкрДАЗТ, 2007. – Ч.І. – 332 с.uk_UA
dc.relation.references18. Маркетингова політика комунікацій закладів готельно-ресторанного господарства. Львівська комерційна академія. Маркетинг: веб-сайт. URL:// https://studfile.net/preview/5283293/uk_UA
dc.relation.references19. Офіційний сайт Всеукраїнської рекламної коаліції. Об’єми рекламно-комунікаційного ринку України 2021 і прогноз розвитку ринку в 2022 році : веб-сайт. URL:// https://vrk.org.ua/news-events/2021/ad-volume-2021.html рекламна коаліція 2021.uk_UA
dc.relation.references20.Бородкіна Н.О. Маркетинг: Навч. посібник. – К.:Контор, 2007.-362с.uk_UA
dc.relation.references21. Офіційний сайт Всеукраїнської рекламної коаліції. Об’єми рекламно-комунікаційного ринку України 2022: веб-сайт. URL://https://vrk.org.ua/news-events/2022/ad-volume-2022.htmluk_UA
dc.relation.references22. Офіційний сайт Національного банку України. Коментар Національного банку щодо рівня інфляції у жовтні 2022 року: веб-сайт. URL:// 100 https://bank.gov.ua/ua/news/all/komentar-natsionalnogo-banku-schodo-rivnya-inflyatsiyi-u-jovtni-2022-rokuuk_UA
dc.relation.references23. Держстат України 1998-2022 : веб-сайт. URL:// https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2012/fin/osp/ksg/ksg_u/arch_ksg_u.htmuk_UA
dc.relation.references24. Офіційний сайт державної служби статистики України: веб-сайт. URL:// https://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references25. Офіційний сайт державної служби статистики України. Головне управління статистики у Львівській Області: веб-сайт. URL:// https://www.lv.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references26. Офіційний сайт міста Самбір. URL:https://sambircity.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references27. Статистика Самбір : веб-сайт. URL:// https://uk.zhujiworld.com/ua/386455-sambir/uk_UA
dc.relation.references27.Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdfuk_UA
dc.relation.references28. Пазюк Ю.С., Пазюк Н.О., Організація маркетингових комунікацій у готельно-ресторанному господарстві. «Сфера гостинності як потужний чинник розвитку економіки України: Зб. Матеріалів доп. Всеукраїнської наук.-практ. конф. Житомир ДУЖП ВПС «ЖТЕФК КНТЕУ» 2021р. с.98-101uk_UA
dc.relation.references29. Паляниця В.А. Пазюк Н.О. Інноваційні напрямки маркетингових комунікацій у ресторанному бізнесі, як чинник відновлення сфери гостинності. Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу: Зб. Матеріалів доп. Х Всеукраїнської наук.-практ. конф. Тернопіль: 2022р.uk_UA
dc.relation.references30.Кравченко В. MIND, Апетити до життя: Як війна змінює ресторанну індустрію: веб-сайт. URL:// https://mind.ua/publications/20243413-apetit-do-zhittya-yak-vijna-zminyue-restorannu-industriyu\uk_UA
dc.relation.references31. Офіційний сайт ресторану: веб-сайт. URL:// https://oldcity.choiceqr.com/uk_UA
dc.relation.references32. Пазюк Н.О. Курс лекцій з дисципліни Комунікаційна діяльність : /Н.Пазюк.- Самбір СФКЕтІТ, 2020.-227с.uk_UA
dc.relation.references33. Пазюк Н.О. Курс лекцій з дисципліни «Рекламна діяльність у сфері готельго-ресторанних постуг і туризму» / Н.Пазюк.- Самбір: СФКЕтІТ, 2020.-165с.uk_UA
dc.relation.references34.Н.Н. Прилепа,О.А. Миколюк Особливості розвитку кейтерингу як інноваційної форми ресторанного бізнесу. Вісник Хмельницького національного університету 2018, № 25.uk_UA
dc.relation.references35. А. Акастелова, з чого почати кейтеринговий бізнес? веб-сайт. URL:// https://joinposter.com/ua/post/keiteringoviy-biznes-uauk_UA
dc.relation.references36. Закон України: Про охорону праці: станом на 19 серп. 2022р./ № 269:веб-сайт. URL:// https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Textuk_UA
dc.relation.references37. Конституції України: станом на 1.січ.2020р./Верховна рада України: веб-сайт. URL:// https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text.uk_UA
dc.relation.references38. Кодекс законів про працю України: станом на 19 лист.2022р./ № 322 веб-сайт. URL:// https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#Textuk_UA
dc.relation.references39.Про затвердження протиепідемічних заходів в закладах громадського харчування на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19): пост М-ва з охорони зд. від 6 жовт.2021№ v0013488-21/ веб-сайт. URL:// https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0013488-21uk_UA
dc.relation.references40.Лідньов А.І., Служба охорони праці, Правила пожежної безпеки: веб-сайт. URL:// https://pro-op.com.ua/article/710-pravila-pojejno-bezpeki-v-ukranuk_UA
dc.relation.references41. Про затвердження правил пожежної безпеки в Україні : наказ М-ва внутр. справ 30.12.2014 № 1417, веб-сайт. URL:// https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0252-15#Textuk_UA
dc.relation.references42. Про правовий режим воєнного стану: Закон України станом на 29 вересня 2022р./№389 веб-сайт. URL:// https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/389-19#Textuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.citation.spage1-
dc.citation.epage95-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пазюк авторська довідка.doc42,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Пазюк Н.О магістерська робота.pdfФормування маркетингової політики комунікації в управлінні підприємствами ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану «OLD CITY PUB СТАРЕ МІСТО»)1,74 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора