Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40166
Назва: Упровадження інновацій на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»)
Інші назви: Introduction of some innovations at an enterprise of hospitality industry (PJSC “Ternopil-hotel” as a case study")
Автори: Сорокопуд, Галина Ігорівна
Sorokopud, Наlyna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Сорокопуд Г. І. Упровадження інновацій на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ ”Тернопіль-готель”) : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Г. І. Сорокопуд. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 105 с.
Дата публікації: гру-2022
Дата внесення: 11-січ-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Малюта, Людмила Ярославівна
Malіuta, Lіudmуla
Теми: 241
готельно-ресторанна справа
інновації,
інноваційна діяльність
інноваційний розвиток
інноваційний проєкт
ринок готельних послуг
пандемія
стратегія
innovative activity
innovations
innovative development
innovative project
hotel services market
pandemic
strategy
Кількість сторінок: 105
Діапазон сторінок: 1-105
Початкова сторінка: 1
Кінцева сторінка: 105
Короткий огляд (реферат): Сорокопуд Г.І. Упровадження інновацій на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ ”Тернопіль-готель”). Кваліфікаційна робота магістра (105 с., 18 рис., 23 табл., 60 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2022. У даній кваліфікаційній роботі магістра розглядаються питання впровадження інновацій на підприємстві індустрії гостинності в сучасних умовах. У контексті цього досліджено теоретичні засади впровадження інновацій на підприємствах готельно-ресторанної сфери, проаналізовано основні показники фінансово-господарської діяльності досліджуваного підприємства – ПрАТ «Тернопіль-готель», обґрунтовано заходи інноваційного характеру для забезпечення розвитку ПрАТ «Тернопіль-готель». Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми впровадження інновацій для підприємства індустрії гостинності – ПрАТ «Тернопіль-готель» в сучасних умовах і можуть бути використані ним у процесі забезпечення його інноваційного розвитку на майбутній період, про що свідчить представлена довідка про результати впровадження проєктних рішень (додаток А)
Sorokopud H.I. Introduction of some innovations at an enterprise of hospitality industry (PJSC “Ternopil-hotel” as a case study). Qualification work of the master (105 p., 18 fig., 23 tabl., 60 lit. sources) on a specialty 241 "Hotel and restaurant business". Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. Ternopil, 2022. This master's qualification work examines the issue of introducing innovations at the enterprise of the hospitality industry in modern conditions. In this context, the theoretical foundations of the introduction of innovations at the enterprises of the hotel and restaurant sector were studied, the main indicators of the financial and economic activity of the investigated enterprise – PJSC "Ternopil-hotel" were analyzed, measures of an innovative nature to ensure the development of PJSC "Ternopil-hotel" were substantiated. Practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and a practical solution to the problem of introducing innovations for the enterprise of the hospitality industry – PJSC "Ternopil-hotel" in modern conditions and can be used by it in the process of ensuring its innovative development for the future.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40166
Власник авторського права: © Сорокопуд Галина Ігорівна, 2021
Перелік літератури: 1. Шумпетер Й. Теорія екoнoмічнoгo розвитку. Дослідження прибутків, капіталу, кредиту, відсотка та екoнoмічнoгo циклу / пер. з англ. В. Старка. Київ : Вид. дім «Києво-Могил. акад.», 2011. 242 с.
2. B.C. Twiss. Managing technological innovation: 2nd Edition. Longman. London. 1980, 240 pp.
3. Теребух А.А. Інноваційний імператив економічного розвитку. Ефективна економіка. 2015. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua
4. Бездудний Ф.Ф., Смирнова Г. А., Нечаєва О. Д. Сутність поняття інновація і його класифікація. Інновації. 2016. № 2–3(13). 124 с. 5.
5. Лапко О. Інноваційна діяльність у системі державного регулювання: монографія. Київ: Інститут економ. прогнозування НАН України, 1999. 342 с.
6. Гальчук А.А. Трактування та взаємозв’язок категорій «інновація», «новація», «нововведення», «інноваційний процес» та «інноваційна діяльність». Ефективна економіка. 2015. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua
7. Антонюк Л. Л., Поручник А. М., Савчук В. С. Інновації: теорія, механізм розробки та комерціалізації: монографія. Київ: КНЕУ, 2003. 394 с.
8. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б. Інноваційна діяльність підприємств та організацій як метод стабілізації економіки регіонів України. Вісник економічної науки України. 2009. № 1(15). С. 23-25.
9. Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навчальний посібник. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2016. 232с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/17974/5/
10. Малюта Л. Я., Кузь Т. І., Нагорняк Г. С. Можливості застосування інноваційних підходів в організації ресторанного бізнесу. Матеріали наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 16-17 травня 2019 р. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя. 2019. С. 160-161. URL:http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/28078/2/XXI_NK_2019_Maliuta_LOpportunity_application_
11. Малюта Л. Я., Мельник Л. М., Нагорняк Г. С., Шерстюк Р. П. Організаційно-економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті. Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.
12. Дикань В. Л., Назаренко І.Л., Уткіна Ю.М. Економіка і організація інноваційної діяльності на залізничному транспорті: навчальний посібник. Харків: УкрДАЗТ, 2014. 314 с.
13. Чухрай Н., Патора Р. Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві : підручник. Київ : Кондор, 2006. 398 с.
14. Ілляшенкo С. М., Прокопенко О. В. Формування ринку екологічних інновацій: економічні основи управління : монографія. Суми : Видавництво СумДУ, 2003. 266 с.
15. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво / пер. з англ. В. С. Гуля. Київ : Україна, 1994. 319 с.
16. Павленкo І. А. Інноваційне підприємництво у трансформаційній економіці України : монографія. Київ : КНЕУ, 2007. 248 с.
17. Малюта Л.Я. Особливості формування інтегрованої моделі активізації інноваційної діяльності промислових підприємств в умовах реформування : монографія. Деп. у ДНТБ України 26.07.11, №44. Тернопіль, 2011. 250с.
18. Dudkin P. D., Vladymyr O. M., Kuzhda T.I. Innovation Management: tutorial. Ternopil : FOP Palyanytsya V.A., 2015. 87 p.
19. Владимир О. Розвиток інноваційного виробництва – шлях подолання бідності. Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 25 травня 2020. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. C. 289-290. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/33353/1/Vladymyr_Lviv.pdf
20. Про інноваційну діяльність : Закон України від 04.07.2002 р. № 40-ІV. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/40-15#Text
21. Янковська О. І. Еволюція моделей інноваційного процесу. Економіка. Управління. Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2009. № 2. URL: http://nbuv.gov.ua/j–pdf/eui_2009_2_44.pdf.
22. Чухрай Н. І., Лісовська Л. С. Управління інноваціями: навч. посіб. Львів: Вид-во Львів. Політехніки, 2015. 277 с. URL: https://pidru4niki.com/83654/investuvannya/upravlinnya_innovatsiyami
23. Голубева Т. С., Колос І. В. Методологічні підходи до оцінки ефективності діяльності підприємства. Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал (Національна академія управління). 2006. № 5. С. 66-71.
24. Йохна М. А., Стадник В. В. Економіка і організація інноваційної діяльності. Київ: Видавничий центр “Академія”, 2005. С. 19.
25. Скочиляс С.М. Економічні механізми планування інноваційної діяльності підприємств. Економіка і суспільство. 2018. №15. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/15_ukr/70.pdf
26. Владимир О. Фінансова підтримка інноваційного розвитку підприємств в Україні. Наука молода. 2014. № 21. URL: http://naukamolodaj.wunu.edu.ua/index.php/nmj/article/view/76
27. Владимир О. Об’єктивна необхідність фінансування інновацій у готельно-ресторанному бізнесі. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції. Харків: ХНАДУ, 2016. Том 1. С. 179-180. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/39074
28. Бельтюков Є.А., Некрасова Л.А. Конкурентна стратегія підприємства: сутність та формування на основі оцінки рівня конкурентоспроможності. Економіка: реалії часу. 2016. № 2. С. 6–13.
29. Писаренко Т. В., Кваша Т. К., Карлюк Г. В., Лях Л. В. Інноваційна діяльність та її вплив на економічний̆ розвиток в Україні : монографія. Київ : УкрІНТЕІ, 2015. 116 с.
30. Черваньов Д. М., Нейкова Л. І. Менеджмент інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств України. Київ : Знання, 1999. 514 с. 31.
31. Кравець О. Інноваційні впровадження та їх вплив на підприємства готельного господарства. Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності підприємства: збірник виступів учасників XIII науково-практичної конференції студентів вищих навчальних закладів Укоопспілки. Київ: НМЦ «Укоопосвіта», 2016. Частина 1. 184 с. С.140-143. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/kravec.htm
32. Саненко Л.І. Принципи впровадження інноваційних технологій в готелях та їх переваги. Науковий простір Європи – 2010: матеріали конференції. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/sanenko.htm
33. Владимир О. Еволюція дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу: від функціонального до системного підходу. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну, 2021. Т.4. Вип.1. С. 45-58. URL: http://demiurge.knukim.edu.ua/article/view/236119/234764
34. Владимир О. М. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об'єктів готельно-ресторанного бізнесу. Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 15-16 квітня 2021 р. Київ: КНУКіМ, 2021. С. 51-56. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/35045/1/Konferencija
35. Борисова О.В. Тенденції інноваційного розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(2). С. 331–338.
36. Бородіна В.В. Ресторанно-готельний бізнес: Облік, податки, маркетинг, менеджмент : навч. посібник. М. : Книжковий світ, 2003. 165 с.
37. Ведмідь Н.І., Мельниченко С.В. Вдосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств. Вісник ДІТБ. 2021.№ 5. С. 107-112.
38. Головко О.М., Камнов Н.С., Махлинець С.С. Організація готельного господарства : навч. посіб. К. : Кондор, 2011. 410 с.
39. Гросул В.А. Особливості формування конкурентних стратегій підприємств ресторанного господарства. URL: http://www.economy-confer.com.ua
40. Декалюк О. В. Методичні підходи до стратегічного управління готельно-ресторанним бізнесом. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 2(2). С. 261-264.
41. Завідна Л.Д. Стратегічне управління розвитком підприємства готельного господарства. Науковий вісник Херсонського державного університету. Випуск 23. Частина 2. 2019. С.8-12.
42. Захарченко Ю.І., Занора В.О. Стратегічне управління: узагальнення різновидів стратегій підприємств готельно-ресторанного господарства. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2018. №5. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/5-2018-ukr
43. Левченко Т.П., Баранова А.Ю. Экономические основы управления организациями индустрии гостеприимства. Проблемы современной экономики. 2020. № 2. С. 421–125.
44. Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика: навч. посібн. К.: Центр навч. літ-ри, 2012. 472 с.
45. Малюга Л.М., Загороднюк О.В. Конкурентоспроможність підприємств ресторанного бізнесу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2020. Випуск 2 (25). С. 241 – 244.
46. Пуцентейло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2019. 344 с.
47. Офіційний сайт підприємства ПрАТ «Тернопіль-готель». URL: http://ternopilhotel.pat.ua/
48. Документи звітності ПрАТ "Тернопіль-готель" за 2019-2020р.р. URL: http://ternopilhotel.pat.ua/documents/zvitnist
49. Річна інформація емітента цінних паперів ПрАТ «Тернопіль-готель» за 2021 рік. URL: http://ternopilhotel.pat.ua/ files/builders/emitents/2021
50. Смирнов Є.М. Методичний підхід до кількісного обґрунтування стратегії управління конкурентоспроможністю торгівельного підприємства. Торгівля і ринок України: зб. наук. пр. 2020. Вип.30. Т.2. С.181-190.
51. CRM – это стратегия вашего бизнеса. URL: https://www.education.ua/blog/5775/
52. CRM системи: рейтинг найпопулярніших рішень в Україні. URL: https://lightspider.net/top-5-crm-dlya-biznesa-v-ukraine/
53. CRM: управление взаимоотношениями в продажах. URL: http://sales.nbc.ua/crm/ (дата звернення: 25.11.2022)
54. CRM: управляя клиентами. URL: http://ab.bl.by/articles/ 78632.php
55. CRM-подход должен быть в голове. URL: https://l-a-b-a.com/blog/show/32 (дата звернення: 25.11.2022)
56. CRM–стратегія та її місце в управлінні компанією. URL: https://forinsurer.com/public/03/02/17/290 (дата звернення: 25.11.2022)
57. Інформація про RMS-систем Bitrix 24. URL: https://www.bitrix24.ua/features/ (дата звернення: 25.11.2022)
58. Савченко О.В. CRM-системи готельно-ресторанних підприємств та погляди на оцінку їх ефективності. URL: http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/5557/1/31.pdf
59. Сорокопуд Г. І., Коваленко А. С., Малюта Л. Я. Економічне становище вітчизняного бізнесу в сучасних умовах воєнного стану. Матеріали Х-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г. Чумаченка «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу» (Тернопіль, 18 листопада 2022 року).
60. Сорокопуд Г., Малюта Л. Онлайн продажі продукції та послуг у готельно-ресторанному бізнесі. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (Тернопіль, 23-24 листопада 2022 року).
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtorska_dov_magistr_Сорокопуд Галина.docx21,48 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
Магістерська робота .pdfУпровадження інновацій на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»)2,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора