Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40166
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.advisorМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.contributor.advisorMalіuta, Lіudmуla-
dc.contributor.authorСорокопуд, Галина Ігорівна-
dc.contributor.authorSorokopud, Наlyna-
dc.date.accessioned2023-01-11T11:39:58Z-
dc.date.available2023-01-11T11:39:58Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationСорокопуд Г. І. Упровадження інновацій на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ ”Тернопіль-готель”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Я. Малюта. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022. 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40166-
dc.description.abstractСорокопуд Г.І. Упровадження інновацій на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ ”Тернопіль-готель”). Кваліфікаційна робота магістра (105 с., 18 рис., 23 табл., 60 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2022. У даній кваліфікаційній роботі магістра розглядаються питання впровадження інновацій на підприємстві індустрії гостинності в сучасних умовах. У контексті цього досліджено теоретичні засади впровадження інновацій на підприємствах готельно-ресторанної сфери, проаналізовано основні показники фінансово-господарської діяльності досліджуваного підприємства – ПрАТ «Тернопіль-готель», обґрунтовано заходи інноваційного характеру для забезпечення розвитку ПрАТ «Тернопіль-готель». Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми впровадження інновацій для підприємства індустрії гостинності – ПрАТ «Тернопіль-готель» в сучасних умовах і можуть бути використані ним у процесі забезпечення його інноваційного розвитку на майбутній період, про що свідчить представлена довідка про результати впровадження проєктних рішень (додаток А)uk_UA
dc.description.abstractSorokopud H.I. Introduction of some innovations at an enterprise of hospitality industry (PJSC “Ternopil-hotel” as a case study). Qualification work of the master (105 p., 18 fig., 23 tabl., 60 lit. sources) on a specialty 241 "Hotel and restaurant business". Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. Ternopil, 2022. This master's qualification work examines the issue of introducing innovations at the enterprise of the hospitality industry in modern conditions. In this context, the theoretical foundations of the introduction of innovations at the enterprises of the hotel and restaurant sector were studied, the main indicators of the financial and economic activity of the investigated enterprise – PJSC "Ternopil-hotel" were analyzed, measures of an innovative nature to ensure the development of PJSC "Ternopil-hotel" were substantiated. Practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and a practical solution to the problem of introducing innovations for the enterprise of the hospitality industry – PJSC "Ternopil-hotel" in modern conditions and can be used by it in the process of ensuring its innovative development for the future.uk_UA
dc.format.extent1-105-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject241uk_UA
dc.subjectготельно-ресторанна справаuk_UA
dc.subjectінновації,uk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectінноваційний проєктuk_UA
dc.subjectринок готельних послугuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectinnovative activityuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectinnovative developmentuk_UA
dc.subjectinnovative projectuk_UA
dc.subjecthotel services marketuk_UA
dc.subjectpandemicuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleУпровадження інновацій на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»)uk_UA
dc.title.alternativeIntroduction of some innovations at an enterprise of hospitality industry (PJSC “Ternopil-hotel” as a case study")uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Сорокопуд Галина Ігорівна, 2021uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages105-
dc.relation.references1. Шумпетер Й. Теорія екoнoмічнoгo розвитку. Дослідження прибутків, капіталу, кредиту, відсотка та екoнoмічнoгo циклу / пер. з англ. В. Старка. Київ : Вид. дім «Києво-Могил. акад.», 2011. 242 с.uk_UA
dc.relation.references2. B.C. Twiss. Managing technological innovation: 2nd Edition. Longman. London. 1980, 240 pp.uk_UA
dc.relation.references3. Теребух А.А. Інноваційний імператив економічного розвитку. Ефективна економіка. 2015. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.references4. Бездудний Ф.Ф., Смирнова Г. А., Нечаєва О. Д. Сутність поняття інновація і його класифікація. Інновації. 2016. № 2–3(13). 124 с. 5.uk_UA
dc.relation.references5. Лапко О. Інноваційна діяльність у системі державного регулювання: монографія. Київ: Інститут економ. прогнозування НАН України, 1999. 342 с.uk_UA
dc.relation.references6. Гальчук А.А. Трактування та взаємозв’язок категорій «інновація», «новація», «нововведення», «інноваційний процес» та «інноваційна діяльність». Ефективна економіка. 2015. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.references7. Антонюк Л. Л., Поручник А. М., Савчук В. С. Інновації: теорія, механізм розробки та комерціалізації: монографія. Київ: КНЕУ, 2003. 394 с.uk_UA
dc.relation.references8. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б. Інноваційна діяльність підприємств та організацій як метод стабілізації економіки регіонів України. Вісник економічної науки України. 2009. № 1(15). С. 23-25.uk_UA
dc.relation.references9. Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навчальний посібник. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2016. 232с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/17974/5/uk_UA
dc.relation.references10. Малюта Л. Я., Кузь Т. І., Нагорняк Г. С. Можливості застосування інноваційних підходів в організації ресторанного бізнесу. Матеріали наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 16-17 травня 2019 р. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя. 2019. С. 160-161. URL:http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/28078/2/XXI_NK_2019_Maliuta_LOpportunity_application_uk_UA
dc.relation.references11. Малюта Л. Я., Мельник Л. М., Нагорняк Г. С., Шерстюк Р. П. Організаційно-економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті. Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.uk_UA
dc.relation.references12. Дикань В. Л., Назаренко І.Л., Уткіна Ю.М. Економіка і організація інноваційної діяльності на залізничному транспорті: навчальний посібник. Харків: УкрДАЗТ, 2014. 314 с.uk_UA
dc.relation.references13. Чухрай Н., Патора Р. Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві : підручник. Київ : Кондор, 2006. 398 с.uk_UA
dc.relation.references14. Ілляшенкo С. М., Прокопенко О. В. Формування ринку екологічних інновацій: економічні основи управління : монографія. Суми : Видавництво СумДУ, 2003. 266 с.uk_UA
dc.relation.references15. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво / пер. з англ. В. С. Гуля. Київ : Україна, 1994. 319 с.uk_UA
dc.relation.references16. Павленкo І. А. Інноваційне підприємництво у трансформаційній економіці України : монографія. Київ : КНЕУ, 2007. 248 с.uk_UA
dc.relation.references17. Малюта Л.Я. Особливості формування інтегрованої моделі активізації інноваційної діяльності промислових підприємств в умовах реформування : монографія. Деп. у ДНТБ України 26.07.11, №44. Тернопіль, 2011. 250с.uk_UA
dc.relation.references18. Dudkin P. D., Vladymyr O. M., Kuzhda T.I. Innovation Management: tutorial. Ternopil : FOP Palyanytsya V.A., 2015. 87 p.uk_UA
dc.relation.references19. Владимир О. Розвиток інноваційного виробництва – шлях подолання бідності. Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 25 травня 2020. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. C. 289-290. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/33353/1/Vladymyr_Lviv.pdfuk_UA
dc.relation.references20. Про інноваційну діяльність : Закон України від 04.07.2002 р. № 40-ІV. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/40-15#Textuk_UA
dc.relation.references21. Янковська О. І. Еволюція моделей інноваційного процесу. Економіка. Управління. Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2009. № 2. URL: http://nbuv.gov.ua/j–pdf/eui_2009_2_44.pdf.uk_UA
dc.relation.references22. Чухрай Н. І., Лісовська Л. С. Управління інноваціями: навч. посіб. Львів: Вид-во Львів. Політехніки, 2015. 277 с. URL: https://pidru4niki.com/83654/investuvannya/upravlinnya_innovatsiyamiuk_UA
dc.relation.references23. Голубева Т. С., Колос І. В. Методологічні підходи до оцінки ефективності діяльності підприємства. Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал (Національна академія управління). 2006. № 5. С. 66-71.uk_UA
dc.relation.references24. Йохна М. А., Стадник В. В. Економіка і організація інноваційної діяльності. Київ: Видавничий центр “Академія”, 2005. С. 19.uk_UA
dc.relation.references25. Скочиляс С.М. Економічні механізми планування інноваційної діяльності підприємств. Економіка і суспільство. 2018. №15. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/15_ukr/70.pdfuk_UA
dc.relation.references26. Владимир О. Фінансова підтримка інноваційного розвитку підприємств в Україні. Наука молода. 2014. № 21. URL: http://naukamolodaj.wunu.edu.ua/index.php/nmj/article/view/76uk_UA
dc.relation.references27. Владимир О. Об’єктивна необхідність фінансування інновацій у готельно-ресторанному бізнесі. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції. Харків: ХНАДУ, 2016. Том 1. С. 179-180. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/39074uk_UA
dc.relation.references28. Бельтюков Є.А., Некрасова Л.А. Конкурентна стратегія підприємства: сутність та формування на основі оцінки рівня конкурентоспроможності. Економіка: реалії часу. 2016. № 2. С. 6–13.uk_UA
dc.relation.references29. Писаренко Т. В., Кваша Т. К., Карлюк Г. В., Лях Л. В. Інноваційна діяльність та її вплив на економічний̆ розвиток в Україні : монографія. Київ : УкрІНТЕІ, 2015. 116 с.uk_UA
dc.relation.references30. Черваньов Д. М., Нейкова Л. І. Менеджмент інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств України. Київ : Знання, 1999. 514 с. 31.uk_UA
dc.relation.references31. Кравець О. Інноваційні впровадження та їх вплив на підприємства готельного господарства. Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності підприємства: збірник виступів учасників XIII науково-практичної конференції студентів вищих навчальних закладів Укоопспілки. Київ: НМЦ «Укоопосвіта», 2016. Частина 1. 184 с. С.140-143. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/kravec.htmuk_UA
dc.relation.references32. Саненко Л.І. Принципи впровадження інноваційних технологій в готелях та їх переваги. Науковий простір Європи – 2010: матеріали конференції. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/sanenko.htmuk_UA
dc.relation.references33. Владимир О. Еволюція дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу: від функціонального до системного підходу. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну, 2021. Т.4. Вип.1. С. 45-58. URL: http://demiurge.knukim.edu.ua/article/view/236119/234764uk_UA
dc.relation.references34. Владимир О. М. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об'єктів готельно-ресторанного бізнесу. Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 15-16 квітня 2021 р. Київ: КНУКіМ, 2021. С. 51-56. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/35045/1/Konferencijauk_UA
dc.relation.references35. Борисова О.В. Тенденції інноваційного розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(2). С. 331–338.uk_UA
dc.relation.references36. Бородіна В.В. Ресторанно-готельний бізнес: Облік, податки, маркетинг, менеджмент : навч. посібник. М. : Книжковий світ, 2003. 165 с.uk_UA
dc.relation.references37. Ведмідь Н.І., Мельниченко С.В. Вдосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств. Вісник ДІТБ. 2021.№ 5. С. 107-112.uk_UA
dc.relation.references38. Головко О.М., Камнов Н.С., Махлинець С.С. Організація готельного господарства : навч. посіб. К. : Кондор, 2011. 410 с.uk_UA
dc.relation.references39. Гросул В.А. Особливості формування конкурентних стратегій підприємств ресторанного господарства. URL: http://www.economy-confer.com.uauk_UA
dc.relation.references40. Декалюк О. В. Методичні підходи до стратегічного управління готельно-ресторанним бізнесом. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 2(2). С. 261-264.uk_UA
dc.relation.references41. Завідна Л.Д. Стратегічне управління розвитком підприємства готельного господарства. Науковий вісник Херсонського державного університету. Випуск 23. Частина 2. 2019. С.8-12.uk_UA
dc.relation.references42. Захарченко Ю.І., Занора В.О. Стратегічне управління: узагальнення різновидів стратегій підприємств готельно-ресторанного господарства. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2018. №5. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/5-2018-ukruk_UA
dc.relation.references43. Левченко Т.П., Баранова А.Ю. Экономические основы управления организациями индустрии гостеприимства. Проблемы современной экономики. 2020. № 2. С. 421–125.uk_UA
dc.relation.references44. Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика: навч. посібн. К.: Центр навч. літ-ри, 2012. 472 с.uk_UA
dc.relation.references45. Малюга Л.М., Загороднюк О.В. Конкурентоспроможність підприємств ресторанного бізнесу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2020. Випуск 2 (25). С. 241 – 244.uk_UA
dc.relation.references46. Пуцентейло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2019. 344 с.uk_UA
dc.relation.references47. Офіційний сайт підприємства ПрАТ «Тернопіль-готель». URL: http://ternopilhotel.pat.ua/uk_UA
dc.relation.references48. Документи звітності ПрАТ "Тернопіль-готель" за 2019-2020р.р. URL: http://ternopilhotel.pat.ua/documents/zvitnistuk_UA
dc.relation.references49. Річна інформація емітента цінних паперів ПрАТ «Тернопіль-готель» за 2021 рік. URL: http://ternopilhotel.pat.ua/ files/builders/emitents/2021uk_UA
dc.relation.references50. Смирнов Є.М. Методичний підхід до кількісного обґрунтування стратегії управління конкурентоспроможністю торгівельного підприємства. Торгівля і ринок України: зб. наук. пр. 2020. Вип.30. Т.2. С.181-190.uk_UA
dc.relation.references51. CRM – это стратегия вашего бизнеса. URL: https://www.education.ua/blog/5775/uk_UA
dc.relation.references52. CRM системи: рейтинг найпопулярніших рішень в Україні. URL: https://lightspider.net/top-5-crm-dlya-biznesa-v-ukraine/uk_UA
dc.relation.references53. CRM: управление взаимоотношениями в продажах. URL: http://sales.nbc.ua/crm/ (дата звернення: 25.11.2022)uk_UA
dc.relation.references54. CRM: управляя клиентами. URL: http://ab.bl.by/articles/ 78632.phpuk_UA
dc.relation.references55. CRM-подход должен быть в голове. URL: https://l-a-b-a.com/blog/show/32 (дата звернення: 25.11.2022)uk_UA
dc.relation.references56. CRM–стратегія та її місце в управлінні компанією. URL: https://forinsurer.com/public/03/02/17/290 (дата звернення: 25.11.2022)uk_UA
dc.relation.references57. Інформація про RMS-систем Bitrix 24. URL: https://www.bitrix24.ua/features/ (дата звернення: 25.11.2022)uk_UA
dc.relation.references58. Савченко О.В. CRM-системи готельно-ресторанних підприємств та погляди на оцінку їх ефективності. URL: http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/5557/1/31.pdfuk_UA
dc.relation.references59. Сорокопуд Г. І., Коваленко А. С., Малюта Л. Я. Економічне становище вітчизняного бізнесу в сучасних умовах воєнного стану. Матеріали Х-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г. Чумаченка «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу» (Тернопіль, 18 листопада 2022 року).uk_UA
dc.relation.references60. Сорокопуд Г., Малюта Л. Онлайн продажі продукції та послуг у готельно-ресторанному бізнесі. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (Тернопіль, 23-24 листопада 2022 року).uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.citation.spage1-
dc.citation.epage105-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Występuje w kolekcjach:241 — готельно-ресторанна справа

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
avtorska_dov_magistr_Сорокопуд Галина.docx21,48 kBMicrosoft Word XMLPrzeglądanie/Otwarcie
Магістерська робота .pdfУпровадження інновацій на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»)2,71 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora